Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1600
Назва: Фундаментальність розробки правових засад освіти як передумова її ефективності
Інші назви: Fundamentality of developing legal frameworks of education as prerequisites for its effectiveness
Автори: Кічук, Я.
Kichuk, Ya.
Ключові слова: правові явища
правові засади освіти
медіаінформаційна грамотність
суб’єктний вимір особистості
legal phenomena
legal principles of education
media information literacy
subjective dimension of personality
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Кічук Я. Фундаментальність розробки правових засад освіти як передумова її ефективності / Я. Кічук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 79-85.
Серія/номер: Педагогічні науки;53
Короткий огляд (реферат): The article raises the issue of using the resources of national education in the direction of enriching its qualitative features. The conducted analytical work proves the importance of creative borrowing of ideas, which contains experience from abroad, which marks the outlines of constructive approaches to the development of legal bases of education. In particular, the experience of leading countries in inclusive education, successful designers of media education for higher education, mediation in the professional activity of lawyers, etc. is recognized as attractive in this regard. It is proved to be legitimate to consider the goal of the fundamental legal foundations of modern education – the formation of the subjectivity of its applicants.
Опис: В статті порушено проблему задіяності ресурсів вітчизняної освіти в напрямку збагачення її якісних ознак. Проведена аналітична робота доводить вагомість творчого запозичення ідей, що містить досвід зарубіжжя, який маркує абриси конструктивних підходів до розробки правових засад освіти. Зокрема, привабливим у цьому плані визнано досвід країн-лідерів із інклюзивного навчання, успішних проєктантів медіа-освіти здобувачів вищої освіти, медіації у професійній діяльності юристів та ін. Доведено правомірність вважати метою фундаментальних правових засад сучасної освіти – становлення суб’єктності її здобувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1600
ISSN: 2521-1757 (Print)
2616-8812 (Online)
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кічук_Я._НВ_53_(2021).pdfФундаментальність розробки правових засад освіти як передумова її ефективності288.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.