Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесіна, Т.-
dc.contributor.authorLesina, T.-
dc.date.accessioned2021-08-19T18:31:22Z-
dc.date.available2021-08-19T18:31:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛесіна Т. Стимулювання просоціальної активності особистості засобами соціокультурної анімації / Т. Лесіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 108-117.uk_UA
dc.identifier.issn2521-1757 (Print)-
dc.identifier.issn2616-8812 (Online)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1602-
dc.descriptionУ статті висвітлено питання стимулювання просоціальної активності як важливої складової подальшого розвитку особистості, бази для реалізації творчого потенціалу людини та її повноцінної соціалізації. Саморозвиток особистості здійснюється завдяки розкриттю і реалізації її внутрішніх сил у процесі спів діяльності, співтворчості з іншими людьми. В умовах зниження загального рівня соціальної активності молоді актуалізується проблема впровадження м’яких, не директивних способів розвитку зазначеної якості, з-поміж яких особлива увага приділяється саме стимулюванню просоціальної активності. Стимулювання тісно пов’язане із мотивацією до діяльності особистості, а розвиток внутрішніх мотивів відбувається шляхом переходу зовнішніх мотивів у внутрішні. Саме тому важливо насамперед активно розвивати соціально значущі мотиви – обов’язку, відповідальності, взаємодопомоги. Обґрунтовується запит на впровадження інноваційних ресурсів задля підвищення соціальної активності підростаючого покоління, проте не просто активності у суспільстві, а такої, яка має соціально схвальну та соціально-корисну спрямованість. У зв’язку з цим соціокультурна анімація виступає потужним ресурсом розвитку і стимулювання просоціальної активності особистості. Соціокультурна анімація визначається як діяльність, що спрямована на розвиток і зміни соціального спілкування людей, суспільних структур і вдосконалення умов для дій окремих індивідів та соціальних груп. З іншого ж боку, анімація є способом здійснення соціально-культурної роботи в різних сферах суспільної діяльності. Анімація сьогодні стає засобом соціального трансформування, оскільки особлива увага приділяється саме творчому розвитку особистості у суспільстві і водночас вдосконалення соціуму шляхом перетворюючої діяльності самої людини. У процесі стимулювання особистості до просоціальної активності важлива роль належить фахівцю – соціальному педагогу, який, виконуючи функції соціокультурного аніматора, стимулює, «надихає» особистість на саморозкриття, саморозвиток і самодопомогу через активну просоціальну перетворюючу діяльність, а провідним завданням фахівця-аніматора є не тільки допомагати адаптуватися людині до соціокультурного середовища, але й залучити особистість до творчого самовираження, забезпечити умови для вільного розвитку особистості. Перспективи подальших наукових досліджень убачаються у вивченні своєрідності соціокультурної і педагогічної анімаційної діяльності фахівців у дитячому полікультурному середовищі.uk_UA
dc.description.abstractThe article highlights the issues of stimulating prosocial activity as an important component of further development of the individual, the formation of his/her independence, responsibility, personal maturity as a basis for the realization of the individual’s creative potential and his/her full socialization. Self-development of the individual is carried out through the disclosure and implementation of his/her internal for cesin the process of co-creation, cooperation with other people. In the context of a decrease in the general level of the youth’s social activity has been actualized the problem of introducing soft, non-directive ways of the development of the specified quality, among which special attention is paid to the stimulation of prosocial activity. Stimulation is closely related to the motivation of the individual, and the development of internal motives occurs through the transition from externaltoin ternal ones. Therefore, it is important first of all to actively develop socially significant motives such as duty, responsibility, mutual assistance. The author substantiates there quest for the introduction of innovative resources to increase social activity of the younger generation, but not just activity in society, but one that has a socially acceptable and socially useful orientation. In this regard, socio-cultural animation is a powerful resource for the development and stimulation of prosocial activity of the individual. Socio-cultural animation is defined as anactivity a imedat developing and changing the social communication of people, social structures and improving the conditions for the actions of individuals and social groups. On the other hand, animation is a way of carrying out socio-cultural work in various spheres of social activity. Today, animation is becoming a means of social transformation, asspecial attention is paid to the creative development of the individual in society and at the same time the improvement of society through the transformative activities of man himself. In the process of stimulating the individual to prosocial activity an important role belongs to a specialist, a social educator, who, acting as a socio-cultural animator, stimulates, "inspires" the individual to self-disclosure, self-development and self-help through active prosocial transformational activity, and the leading task of the animatoris not only to help people adapt to the socio-cultural environment, but also to involve the individual increative self-expression, to provide conditions for the free development of the personality. Prospects for further research are seen in the study of the uniqueness of socio-cultural and pedagogical animation activities of specialists in children's multicultural environment.uk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;53-
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.subjectпросоціальна поведінкаuk_UA
dc.subjectпросоціальна активність дітей та молодіuk_UA
dc.subjectсоціокультурна анімаціяuk_UA
dc.subjectанімаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectсоціокультурне середовищеuk_UA
dc.subjectстимулювання просоціальної активностіuk_UA
dc.subjectсоціальний аніматорuk_UA
dc.subjectsocial activityuk_UA
dc.subjectprosocial activity of children and youthuk_UA
dc.subjectprosocial behavioruk_UA
dc.subjectsocio-cultural animationuk_UA
dc.subjectanimation activityuk_UA
dc.subjectsocio-cultural environmentuk_UA
dc.subjectstimulation of prosocial activityuk_UA
dc.subjectsocial animatoruk_UA
dc.titleСтимулювання просоціальної активності особистості засобами соціокультурної анімаціїuk_UA
dc.title.alternativeStimulation of prosocial activity of the individual by means of socio-cultural animationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесіна_Т._НВ_53_(2021).pdfСтимулювання просоціальної активності особистості засобами соціокультурної анімації318.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.