Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1606
Назва: Деякі психолого-педагогічні аспекти ефективного впровадження інтерактивних технологій в процес формування соціокультурної компетентності майбутніх вчителів-філологів
Інші назви: Some psychological and pedagogical aspects of effective introduction of interactive technologies in the process of formation of socio-cultural competence of future philologists
Автори: Салі, О.
Sali, O.
Ключові слова: інтеракція
інтерактивна технологія
рольова гра
перцептивна модель
групова робота
interaction
interactive technology
role play
perceptual model
group work
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Салі О. Деякі психолого-педагогічні аспекти ефективного впровадження інтерактивних технологій в процес формування соціокультурної компетентності майбутніх вчителів-філологів / О. Салі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 153-160.
Серія/номер: Педагогічні науки;53
Короткий огляд (реферат): Modern language education is now seen as a process of formation of personality, the acquisition of certain skills, competencies that he can use in everyday life. And that is why in the teaching of foreign languages there is a need to use such systems, methods and technologies of teaching that will ensure the development of cognitive, communicative and many other abilities of students. The pedagogical literature describes many ways of organizing learning (according to the level of activity of students, the level of their involvement in productive activities, didactic goals, methods of organization, etc.). In terms of the competence approach, they are aimed at developing students' cognitive abilities and their activity in the learning process. The source of activity in learning can be defined as a personal property that is acquired and developed in the organized process of cognition. In practice, it is not always possible to organize speech interaction (during a lesson or lesson), using traditional methods and forms of work. Therefore, there are more productive technologies and learning models. The main methodological innovations in our time in our country are directly related to the use of interactive methods, techniques and technologies of foreign language teaching. Interactive methods are very difficult to classify, as many of them are an intertwining of several techniques. The use of certain technologies depends on various reasons: the purpose of the lesson, the experience of the participants and the teacher, their taste. Interactive learning involves a different from the usual logic of the educational process: not from theory to practice, but from the formation of new experience to its theoretical understanding through application. Interactive technologies are based on the interaction of all participants in the learning process. The main effective interactive technologies can be considered brainstorming, technologies «Carousel», «Aquarium», role play and more, which help the teacher to convey the necessary information to students in interesting ways. Thus, interactive learning involves all students in the learning process, interests them and gives the opportunity to apply and practice the established communication skills. In addition, interactive techniques are used (as part of interactive methods) that allow students to activate their cognitive abilities to extract information on their own.
Опис: Сучасна мовна освіта в даний час розглядається як процес становлення особистості, набуття нею певних навичок, компетенцій, які він може використовувати в повсякденному житті. І саме тому у викладанні іноземних мов з’являється необхідність використання таких систем, методів і технологій навчання, які будуть забезпечувати розвиток пізнавальних, комунікативних та багатьох інших здібностей учнів. У педагогічній літературі описано чимало способів організації навчання (за рівнем активності учнів, рівнем залучення їх до продуктивної діяльності, дидактичної мети, способам організації та інше). В умовах компетентнісного підходу вони спрямовані на розвиток пізнавальних здібностей учнів та їх активність у процесі навчання. Джерело активності в навчанні може бути визначено як особистісну властивість, що набувається і розвивається в організованному процесі пізнання. На практиці не завжди вдається організовувати мовленнєву взаємодію (під час заняття або уроку), використовуючи традиційні методи і форми роботи. Тому існує більш продуктивні технології та моделі навчання. Основні методичні інновації в наш час в нашій країні пов’язані безпосередньо із застосуванням інтерактивних методів, прийомів і технологій навчання іноземної мови. Інтерактивні методи дуже складно класифікувати, так як багато які з них є переплетенням декількох прийомів. Використання тих чи інших технологій залежить від різних причин: цілі заняття, досвідченості учасників і викладача, їх смаку. Інтерактивне навчання передбачає відмінну від звичної логіку освітнього процесу: чи не від теорії до практики, а від формування нового досвіду до його теоретичного осмислення через застосування. Інтерактивні технологій будуються на взаємодії всіх учасників навчального процесу. Основними ефективними інтерактивними технологіями можна вважати мозковий штурм, технології «Карусель», «Акваріум», рольова гра та інше, які допомагають вчителю донести необхідну інформацію до учнів цікавими способами. Таким чином, інтерактивне навчання залучає всіх учнів до процесу навчання, зацікавлює їх і дає можливість застосувати і відпрацювати сформовані навички спілкування. Крім того, застосовуються інтерактивні прийоми (в рамках інтерактивних методів) які дозволяють учням активізувати свої пізнавальні здібності до добування інформації самостійно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1606
ISSN: 2521-1757 (Print)
2616-8812 (Online)
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Салі_О._НВ_53_(2021).pdfДеякі психолого-педагогічні аспекти ефективного впровадження інтерактивних технологій в процес формування соціокультурної компетентності майбутніх вчителів-філологів343.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.