Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1642
Назва: Теорія та методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти
Інші назви: Theory and methods of shaping the management culture of the manager of the preschool education
Автори: Єрмоленко, Анна Володимирівна
Yermolenko, Anna
Ключові слова: керівники закладів дошкільної освіти
управлінська культура керівників закладів дошкільної освіти,
культура
технології та методи управлінської культури
професійна культура
heads of preschool education institutions
management culture of heads of preschool education institutions
culture
professional culture
management culture technologies
Дата публікації: 31-січ-2022
Бібліографічний опис: Єрмоленко А.В. Теорія та методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: канд.пед.наук, доц. Житомирська Т.М. - Ізмаїл, 2022. - 97 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, що представляють собою теоретико-методологічну, методичну та дослідно-експериментальну частину дослідження, висновки, списку використаних джерел, додатків. Об'єкт дослідження – процес формування управлінської культури керівників закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження – теоретичні та методичні умови формування управлінської культури керівників закладів дошкільної освіти. Мета дослідження – обґрунтувати теорію та методику формування управлінської культури керівників закладу дошкільної освіти. В магістерському дослідженні обґрунтована сутність поняття «культура», «професійна культура» керівника ЗДО; описане визначення управлінської культури в психолого-педагогічних дослідження; схарактеризована управлінська культура керівників закладів дошкільної освіти; виділені організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури керівників закладів дошкільної освіти; надана характеристика методів і технологій управління керівників ЗДО; представлено вивчення рівня сформованості управлінської культури майбутніх керівників закладів дошкільної освіти; реалізація організаційно-педагогічних умов щодо формування управлінської культури керівника закладів дошкільної освіти; проаналізовані результати дослідження. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є: теоретичні методи дослідження – аналіз психолого-педагогічної літератури; методи обробки даних – кількісний і якісний аналіз; інтерпретаційні методи – опис і порівняння даних. Базою дослідження став ІДГУ. У дослідно-пошуковій роботі задіяні 10 магістрантів зі спеціальності «012 Дошкільна освіта», тобто майбутніх керівників закладів дошкільної освіти. Практична значимість дослідження полягає в тому, що розроблений діагностичний матеріал і план заходів з формування управлінської культури керівників закладів дошкільної освіти. Результати дослідження можуть бути використані в практичній роботі педагогів ЗДО.
Опис: Qualification of the robot is formed from the beginning, three divisions, using the theoretical-methodological, methodological and final-experimental parts of the study, conclusion , the list of used sources, attachments. The object of follow-up is the process of formation of the managing culture of laymen in preschool education. The subject of the research is the theoretical and methodological minds of the formation of the managing culture of the laymen of preschool education. Target research - to base the theory and methodology of the formation of the controlling culture of the core students on the foundation of preschool education. In the master's degree, the essence of the concept of "culture", "professional culture" of the preschool education manager was grounded; description of the role of managerial culture in psychological and pedagogical studies; characterizes the managerial culture of the education of preschool education; see the organizational and pedagogical mind and form the management culture of the foundations of preschool education; a description of the methods and technologies for the management of the manager institution preschool eduсation was given; presented the formation of the level of formation of the managerial culture of the future managers in laying the foundations of preschool education; implementation of organizational-pedagogical minds in order to shape the management culture of the foundation of preschool education; analyzed the results of the investigation. Methodological basis of qualification work є: theoretical methods of research - analysis of psychological and pedagogical literature; methods of data processing - analysis; Interpretation methods - description and interpretation of data. The Izmail State Humanitarian University became the basis of the research. The research work involves 10 masters in the specialty "012 Preschool Education", future heads of preschool education. The practical significance of the study is that the developed diagnostic material and action plan for the formation of management culture of heads of preschool education. The results of the study can be used in the practical work of teachers of the preschool institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1642
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф_робота_магістр_Єрмоленко_А.В_2022.pdfТеорія та методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.