Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1643
Назва: Управління модернізацією закладу дошкільної освіти в умовах інноваційних змін
Інші назви: Management of modernization of preschool education in the conditions of innovative changes
Автори: Станчу, Наталія Русланівна
Stanchu, Natalia
Ключові слова: модернізація
модернізація ЗДО
управління ЗДО модернізація управління ЗДО
інноваційна діяльність
modernization
modernization of ZDO
management of ZDO modernization of management of ZDO
innovative activity
Дата публікації: 31-січ-2022
Бібліографічний опис: Станчу Н.Р. Управління модернізацією закладу дошкільної освіти в умовах інноваційних змін : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д-р.пед.наук, проф. Богданець-Білоскаленко Н.І. - Ізмаїл, 2022. - 86 с.
Короткий огляд (реферат): Траєкторія суспільства, неоднорідність і обмеженість ресурсів закладів дошкільної освіти породжує нові завдання, вирішити які на основі колишнього досвіду не виходить, що ускладнює управлінську діяльність керівника ЗДО. Актуальність теми дослідження полягає в пошуку нових форм діяльності, які могли б допомогти керівникам у прийнятті найбільш ефективних управлінських рішень, поширення позитивного досвіду управління. Таким чином, осмислення всього, що відбувається, актуалізована потреба рухатися вперед призвели до управлінської ідеї про необхідність створення алгоритму, на основі якого буде можлива оперативна та професійна модернізація ЗДО на зміни зовнішнього інноваційного середовища. Метою дослідження є розробка та обґрунтування алгоритму процесу модернізації управління інноваційною діяльністю в дошкільній освіті. Об’єктом дослідження є процес модернізації закладу дошкільної освіти в умовах системних оновлень. Предметом дослідження є алгоритм модернізації управління інноваційною діяльністю в дошкільній освіті. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є: класичні та сучасні теоретичні положення управління, що дозволяють вивчити особливості управління дошкільною освітою і вийти на формулювання конкретних пропозицій щодо оптимізації цього процесу. Для вирішення поставленої мети були використані методи дослідження: теоретичні – вивчення праць вчених з проблеми дослідження, аналіз літературних джерел. У роботі, на основі теоретичних джерел, надана характеристика базових понять дослідження; розглянуті особливості управління інноваційною діяльністю в закладах дошкільної освіти; описана структура, зміст і етапи роботи керівника ЗДО з підготовки педагогів до інноваційної діяльності; визначена характеристика готовності до інноваційної діяльності вихователів Саф'янського ЗДО «Золотий ключик»; проведений аналіз управлінської документації Саф'янського ЗДО «Золотий ключик»; виділені завдання і напрями вдосконалення системи модернізації управління в закладі дошкільної освіти; розроблений та обґрунтований організаційний план модернізації управління виховним освітнім процесом в дошкільному закладі. Базою дослідження став Саф'янський ЗДО (ясла-садок) «Золотий ключик» Саф'янівської ОТГ Ізмаїльського району Одеської області. У дослідно-пошуковій роботі було задіяно 9 осіб: 7 вихователів, 1 вчитель - логопед і 1 музичний керівник.
Опис: The trajectory of society, the heterogeneity and limited resources of preschool education creates new challenges that cannot be solved on the basis of past experience, which complicates the management activities of the head of the preschool. The relevance of the research topic is to find new forms of activity that could help managers in making the most effective management decisions, spreading positive management experience. Thus, the understanding of everything that is happening, the actual need to move forward led to the managerial idea of the need to create an algorithm on the basis of which it will be possible to quickly and professionally modernize ZDO to change the external innovation environment. The purpose of the study is to develop and substantiate the algorithm of the process of modernization of innovation management in preschool education. The object of research is the process of modernization of preschool education in the context of system updates. The subject of the research is the algorithm of modernization of innovation management in preschool education. The methodological basis of the qualification work is: classical and modern theoretical provisions of management, which allow to study the features of preschool education management and to formulate specific proposals for optimizing this process. To solve this goal, research methods were used: theoretical - the study of works of scientists on the problem of research, analysis of literature sources. The paper, based on theoretical sources, describes the basic concepts of the study; features of innovation management in preschool institutions are considered; the structure, content and stages of work of the head of ZDO on preparation of teachers for innovative activity are described; the characteristic of readiness for innovative activity of educators of Safyansky ZDO "Golden key" is defined; the analysis of administrative documentation of Safyansky ZDO "Golden key" is carried out; identified tasks and areas for improving the system of modernization of management in preschool education; developed and substantiated organizational plan for modernization of management of educational process in preschool institution. The basis of the study was Safyansky ZDO (nursery-kindergarten) "Golden Key" Safyanovskaya OTG Izmail district of Odessa region. 9 people were involved in the research work: 7 educators, 1 teacher - speech therapist and 1 music director.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1643
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф._робота_магістр_Станчу_Н.Р._2022.pdfУправління модернізацією закладу дошкільної освіти в умовах інноваційних змін1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.