Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1647
Назва: Створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема
Інші назви: Creation of conditions for self-realization of teachers in professional activity as a managerial problem
Автори: Глиба, Галина Федорівна
Hlyba, Halyna
Ключові слова: педагогічна діяльність
професійна діяльність
самореалізація
самореалізація педагога у професійній діяльності
pedagogical activity
рrofessional activity
self-realization
self-realization of a teacher in professional activity
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Глиба Г.Ф. Створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер.: канд.пед.наук, доц. Яковенко О.І. - Ізмаїл, 2022. - 102 с.
Короткий огляд (реферат): Незаперечним фактом слугує те, що бажання генерувати ідеї та результативність праці персоналу залежить від рівня їх вмотивованості та умови здійснення професійної діяльності. Серед широкого переліку чинників, що впливають на рівень мотивації педагогічних працівників є прагнення до самореалізації. А отже створюючи належні умови для самореалізації педагогічних працівників у професійній діяльності керівництво закладу освіти може забезпечити формування конкурентних преваг та успішне функціонування організації у довгостроковій перспективі. Тож, за таких умов, своєчасність теми кваліфікаційного дослідження не викликає сумніву. Об’єктом дослідження є умови для самореалізації педагогів у професійній діяльності, процес їх забезпечення у закладах освіти, шляхи та напрями підвищення ефективності його реалізації. Предметом дослідження є процес формування умов для самореалізації педагога у професійній діяльності в ІДГУ. Мета дослідження полягає у і з’ясуванні теоретичних та методичних аспектів створення умов до самореалізації педагога у професійній діяльності, вивчені шляхів і напрямів підвищення ефективності цього процесу та розробці програми заходів щодо удосконалення процесу створення умов для самореалізації педагога у професійній діяльності в ІДГУ. У першому розділі «Теоретичні та методичні аспекти створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності» розглянуто зміст та особливості професійної діяльності педагога, зосереджено увагу на самореалізації педагога у професійній діяльності як управлінський проблемі, умовах та чинниках її забезпечення, окреслено методичні аспекти створення умов для самореалізації педагогів у сучасному закладі освіти. У другому розділі «Діагностика системи управління у контексті самореалізації педагогів в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті» надано загальну характеристику держаному закладу вищої освіти ІДГУ; здійснено моніторинг організаційної структури управління ІДГУ щодо створення умов самореалізації педагогів у професійній діяльності; проведено діагностику рівня задоволеності викладачів закладу освіти умовами для самореалізації. У третьому розділі «Удосконалення процесу створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності» досліджено теоретичні шляхи та напрями удосконалення процесу створення умов для самореалізації педагога у професійній діяльності; розроблено та обґрунтовано програму заходів щодо удосконалення процесу створення умов для самореалізації педагога у професійній діяльності в ІДГУ. За результатами дослідження розроблено уточнено зміст поняття «педагогічна діяльність», як професійної діяльності, що полягає у систематичному розв’язанні педагогічних завдань з урахуванням особливостей усіх елементів педагогічної системи із застосуванням ефективних комунікаційних зв’язків, що у підсумку сприяє становленню і саморозвитку усіх суб’єктів педагогічного процесу. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості удосконалення процесу створення умов для самореалізації викладачів в ІДГУ та підвищення рівня їх задоволеності умовами для самореалізації за рахунок впровадження запропонованих заходів.
Опис: An indisputable fact is that the desire to generate ideas and the effectiveness of personnel depends on the level of their motivation and conditions of professional activity. Among the broader list of factors affecting the level of motivation of pedagogical workers is the desire for self-realization. And therefore, creating proper conditions for self-realization of pedagogical workers in professional activity, the management of the institution of education can provide the formation of competitive entities and the successful functioning of the organization in the long run. Therefore, under such conditions, the timeliness of the qualification topics is not doubtful. The object of research is the conditions for self-realization of teachers in professional activity, the process of their provision in educational institutions, ways and directions of increasing the efficiency of its implementation. The subject of research is the process of forming conditions for self-realization of a teacher in professional activity in Ismail State University of Humanities. The purpose of the study is to find out the theoretical and methodological aspects of creating conditions for self-realization of the teacher in professional activity, studied ways and directions of increasing the effectiveness of this process and the development of a program of measures to improve the process of creating conditions for self-realization of a teacher in professional activities in Ismail State University of Humanities. In the first section "Theoretical and methodological aspects of creating conditions for self-realization of teachers in professional activity" The content and features of the teacher's professional activity are considered, focusing on self-realization of the teacher in professional activity as a management problem, conditions and factors of its provision, the methodological aspects of creating conditions for self-realization are focused. Teachers in a modern education institution. In the second section "Diagnostics of the management system in the context of self-realization of teachers in the Ismail State University of Humanities" provided a general characteristics of the state institution of higher education of ISHU; monitoring the organizational structure of management of ISHU on the creation of conditions for self-realization of teachers in professional activity was carried out; The diagnosis of the level of satisfaction of teachers of educational institutions to self-realization is carried out. In the third section "Improvement of the process of creating conditions for self-realization of teachers in professional activity" theoretical paths and directions of improvement of the process of creating conditions for self-realization of the teacher in professional activity are investigated; Programs of measures have been developed and substantiated to improve the process of creating conditions for self-realization of a teacher in professional activity in Ismail State University of Humanities. According to the results of the study, the content of the concept of "pedagogical activity" as professional activity is developed, which consists in the systematic solution of pedagogical tasks, taking into account the peculiarities of all elements of the pedagogical system with the use of effective communication ties, which ultimately contributes to the establishment and self-development of all sub ' the objects of the pedagogical process. The practical significance of the results obtained is the ability to improve the process of creating conditions for self-realization of teachers in Ismail State University of Humanities and increase their satisfaction with conditions for self-realization due to the implementation of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1647
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент
073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Глиба_Г.Ф._2022.pdfСтворення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.