Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1649
Назва: Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес позашкільного закладу освіти
Інші назви: Management of the introduction of innovative technologies in the educational process of out-of-school educational institution
Автори: Мукієнко, Івеліна Михайлівна
Mukienko, Ivelina
Ключові слова: інновації
впровадження інновацій
педагогічні інновації
мотивація педагогів
innovations
introduction of innovations
pedagogical innovations
motivation of teachers
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Мукієнко І.М. Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес позашкільного закладу освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер.: канд.пед.наук, доц. Яковенко О.І. - Ізмаїл, 2022. - 92 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел ‒ 50 найменувань, двух додатків. Повний обсяг роботи становить 92 сторінки, обсяг основного тексту – 80 сторінок. Робота містить 15 рисунків та 3 таблиці. Об’єктом дослідження є впровадження інноваційних технологій в освітній процес, умови та чинники його забезпечення. Предметом дослідження є дослідження та особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості. Мета дослідження полягає у дослідженні та особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості. У першому розділі «Теоретичні та методичні засади управління впровадженням інноваційних технологій навчання в позашкільній освіті» розглянуто зміст та особливості освітніх інноваційних технологій та особливості їх впровадження в позашкільній освіті. У другом розділі «Діагностика управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес позашкільного закладу освіти КЗ «Татарбунарський будинок дитячої та юнацької творчості» Татарбунарської міської ради Одеської області» надано загальну характеристику держаному закладу позашкільної освіти, зроблений аналіз процесу управління впровадженням інноваційних технологій, та визначено проблеми впровадження інноваційних технологій. У третьому розділі «Напрями та шляхи підвищення ефективності управління впровадження інноваційних технологій в освітній процес КЗ «Татарбунарський будинок дитячої та юнацької творчості» Татарбунарської міської ради одеської області» досліджено теоретичні шляхи та напрями удосконалення процесу впровадження інноваційних технологій, розроблено та обґрунтовано програми заходів щодо удосконалення впровадження інноваційних технологій в освітній процес Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості. За результатами дослідження розроблено уточнено зміст поняття «процес впровадження інноваційних технологій в позашкільний заклад освіти», як розвиток теоретичної основи впровадження інновацій в управлінську діяльність позашкільного закладу освіти; проведенно системний аналіз процесу впровадження інновацій в управлінську діяльність Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості; виробленно практичні рекомендації з удосконалення процесу впровадження інновацій в освітній процес Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості застосування розробленої «Програми підвищення якості впровадження інноваційних технологій в освітній процес Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості» використані у практичній діяльності Татарбунарського будинку дитячої та юнацької творчості зокрема щодо удосконалення освітнього процесу впровадження інновацій в управлінську діяльність та освітній процес.
Опис: Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions to the sections, general conclusions, a list of sources used - 50 titles, two appendices. The full volume of the work is 92 pages, the volume of the main text is 80 pages. The work contains 15 figures and 3 tables. The object of research is the introduction of innovative technologies in the educational process, conditions and factors of its provision. The subject of research is research and features of the introduction of innovative technologies in the educational process of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity. The purpose of the study is to study the features of the introduction of innovative technologies in the educational process of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity. The first section "Theoretical and methodological principles of managing the implementation of innovative learning technologies in extracurricular education" discusses the content and features of innovative educational technologies and features of their implementation in extracurricular education. The second section "Diagnosis of management of innovative technologies in the educational process of out-of-school educational institution KZ" Tatarbunary House of Children and Youth Creativity "Tatarbunary City Council of Odessa region" provides a general description of the state institution of out-of-school education. innovative technologies. The third section "Directions and ways to improve the management of innovative technologies in the educational process KZ" Tatarbunary House of Children and Youth Creativity "Tatarbunary City Council of Odessa region" explores theoretical ways and directions of improving the process of introducing innovative technologies, developed and substantiated innovative technologies in the educational process of the Tatarbunary House of Children's and Youth Creativity. According to the results of the research the content of the concept "process of introduction of innovative technologies in out-of-school educational institution" is specified, as development of the theoretical basis of introduction of innovations in administrative activity of out-of-school educational institution; a systematic analysis of the process of implementing innovations in the management of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity; developed practical recommendations for improving the process of innovation in the educational process of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity. The practical significance of the results is the possibility of applying the developed "Program to improve the implementation of innovative technologies in the educational process of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity" used in the activities of the Tatarbunary House of Children and Youth Creativity in particular to improve the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1649
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Мукієнко_І._2022.pdfУправління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес позашкільного закладу освіти1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.