Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1651
Назва: Управління діяльністю педагогичного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Інші назви: Management of the activities of the pedagogical team for the formation of the internal system of quality assurance of education
Автори: Черня, Маріанна Дмитрівна
Chernya, Marianna
Ключові слова: якість
управління якістю
якість управління
система забезпечення якості
quality
quality management
quality assurance system
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Черня М.Д. Управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер.: канд.пед.наук, доц. Яковенко О.І. - Ізмаїл, 2022. - 107 с.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення якості освіти у масштабах всієї країни можливе лише за умови забезпечення якості управління освітніми закладами, що підтверджує актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи. Об’єкт дослідження – внутрішня системи забезпечення якості освіти, особливості її створення та зміст процесу управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, шляхи та напрями його удосконалення. Предмет дослідження – процес управління діяльністю педагогічного колективу Долинського закладу загальної середньої освіти, чинники і умови забезпечення його якості та шляхи підвищення якості управління закладом освіти. Мета дослідження: з’ясувати теоретичні засади та особливості процесу управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі, шляхи та напрями його удосконалення і розробити програму для підвищення ефективності процесу управління діяльністю педагогічного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти Долинського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ » з’ясовано зміст процесу управління закладом освіти, методичні підходи до оцінки якості управління освітнім закладом, умови та чинники забезпечення якості управління закладом освіти. У другом розділі «ДІАГНОСТИКА ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ДОЛИНСЬКІЙ ЗЗСО РЕНІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» надана загальна характеристика і особливості управління педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти, досліджено реалізації управлінських функцій в діяльності закладу, проаналізовано внутрішню систему забезпечення якості управління закладу. У третьому розділі «ШЛЯХИ ТА НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ДОЛИНСЬКОГО ЗЗСО ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ» досліджено напрями та шляхи підвищення якості управління діяльністю педагогічного колективу закладом освіти та розроблено програму підвищення якості управління Долинського ЗЗСО. За результатами дослідження уточнено категорії «якість освіти», як результат та процес, що характеризуються рівнем організації, забезпеченням та реалізацією освітнього процесу, що забезпечує здобуття особами якісної повної загальної середньої освіти на кожному рівні та відповідає вимогам, встановленим законодавством. Практичне значення одержаних результатів визначається можливістю реалізаціїї програми для підвищення якості управління діяльністю педагогичного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти ДОЛИНСЬКОГО ЗЗСО на 2021-2022 навчальний рік.
Опис: Ensuring the quality of education throughout the country is possible only if the quality of management of educational institutions is ensured, which confirms the relevance of the chosen topic of qualification work. The object of research is the internal system of quality assurance of education, features of its creation and the content of the process of managing the activities of the teaching staff to form an internal system of quality assurance of education, ways and directions of its improvement. The subject of research is the process of managing the activities of the teaching staff of Dolynske general secondary education institution, factors and conditions for ensuring its quality and ways to improve the quality of management of the educational institution. The purpose of the study: to clarify the theoretical foundations and features of the process of managing the teaching staff to form an internal system of quality assurance in school, ways and directions of its improvement and develop a program to improve the management of the teaching staff to form an internal quality assurance system of Dolynske general secondary education institution of Reni City Council. In the first chapter " THEORETICAL PRINCIPLES OF MANAGING THE ACTIVITIES OF THE TEACHING TEAM FOR THE FORMATION OF THE INTERNAL SYSTEM OF QUALITY ASSURANCE INSTITUTION " clarifies the content of the managing process of the educational institution, methodological approaches to assessing the quality of management of the educational institution, conditions and factors for ensuring the quality of management of the educational institution. The second chapter " DIAGNOSIS OF THE PROCESS OF MANAGING THE ACTIVITIES OF THE PEDAGOGICAL TEAM FOR THE FORMATION OF THE INTERNAL SYSTEM OF QUALITY ASSISTANCE IN DOLYNSKE IGSE OF RENI CITY COUNCIL " the general characteristics and features of management of pedagogical collective of establishment of general secondary education are given, realization of administrative functions in activity of establishment is investigated, the internal system of maintenance of quality of management of establishment is analyzed. The third section " WAYS AND DIRECTIONS OF INCREASING THE EFFICIENCY OF THE MANAGEMENT PROCESS OF THE ACTIVITIES OF THE PEDAGOGICAL TEAM OF THE DOLYNSKE IGSE FOR THE FORMATION OF THE INTERNAL SYSTEM OF QUALITY ASSURANCE OF THE INSTITUTION " the directions and ways of improving the quality of management of the pedagogical staff of the educational institution are investigated and the program of improving the quality of management of Dolynske IGSE is developed. According to the results of the study, the categories "quality of education" are specified as a result and process characterized by the level of organization, provision and implementation of the educational process that ensures the acquisition of high-quality complete general secondary education at each level and meets the requirements established by law. The practical significance of the obtained results is determined by the possibility of implementing a program to improve the quality of management of the teaching staff to form an internal system of quality assurance in education DOLYNSKE IGSE for 2021-2022 academic years.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1651
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Черня_М._2022.pdfУправління діяльністю педагогичного колективу щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.