Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1654
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі закладів готельного господарства м. Ізмаїл)
Інші назви: Improving the marketing activities of the enterprise (on the example of hotel establishments in Izmail)
Автори: Євсєєва, Діна Вікторівна
Yevsieieva, Dina
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
концепція маркетингу
готельне господарство
заклади розміщення
marketing
marketing activity
marketing concept
hotel industry
accommodation establishments
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Євсєєва Д.В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі закладів готельного господарства м. Ізмаїл) : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Кер.: канд.екон.наук, доц. Сорока Л.М. - Ізмаїл, 2022. - 125 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження. На сьогоднішній день будь-яке підприємство задля своєї успішної роботи та задоволення потреб та попиту споживачів має використовувати у своїй діяльності різні технології, стратегії ті інструменти маркетингу. У цьому відношенні сфера готельного господарства не є виключенням. Буремні минулі роки з введенням локдаунів по всьому світі, роботою віддалено, обмеженням переміщень по країні та падінням доходів населення внесли суттєві зміни в операційні процеси у сфері готельного господарства та в поведінку, уподобання клієнтів готельної сфери. Зараз індустрія гостинності потребує перегляду цінностей, радикальному оновленні, підвищенні сервісу обслуговування. Отже, маркетингова діяльність є актуальним та пріоритетним напрямком для сфери готельного господарства не тільки нашої країни. Необхідно по – новому розглядати її усім комплексом, як провідну функцію управління для визначення ринкової та виробничої стратегії підприємства з урахуванням знань споживчого попиту. Однак на сьогодні у власників підприємств на жаль відсутнє розуміння доцільності маркетингових заходів та витрат на їх реалізацію. На підприємствах готельного господарства спостерігається нестача теоретичних знань та практичного досвіду зі сторони персоналу готелів для розробки та реалізації механізму управління маркетинговою діяльністю. На багатьох підприємствах, де здійснюється маркетингова діяльність, вона позбавлена системності, не враховуються зміни зовнішнього середовища, відсутній стратегічний характер. тому є не ефективною і не виправдовує затрачених витрат. Існує багато підприємств, котрі у своїй господарській діяльності не використовують маркетингові дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності готельного господарства м. Ізмаїл. Відповідно до сформульованої мети передбачається вирішення таких завдань: – проаналізувати підходи до визначення сутності понять «маркетингу» та «маркетингової діяльності» та розглянути сутність, цілі та концепцію маркетингу; – ознайомитись із діяльністю підприємств готельного господарства м. Ізмаїл та визначити особливості маркетингової діяльності у сфері готельного господарства; – проаналізувати маркетингову діяльність готелів м. Ізмаїл та провести оцінку маркетингової діяльності готелів міста; – розробити маркетингові стратегії розвитку для підприємств готельного господарства; – обрати напрямки удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного господарства м. Ізмаїл; – здійснити розрахунок ефективності шляхів удосконалення маркетингової діяльності закладів розміщення м. Ізмаїл. Об’єктом дослідження є сфера готельного господарства м. Ізмаїл. Предметом дослідження визначено шляхи удосконалення маркетингової діяльності закладів готельного господарства м. Ізмаїл. Методи дослідження. Для реалізації поставленої мети і виконання зазначених завдань було використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. Використання методів статистичного аналізу дозволило здійснити комплексний аналіз маркетингової діяльності готелів м. Ізмаїл. Згрупування сильних і слабких сторін, можливостей та загроз у матриці SWOT проаналізувати діяльності підприємства в сучасних умовах. Визначення ефективності витрат на реалізацію заходів щодо удосконалення механізму конкурентоспроможності проводилось із використанням методу дисконтування грошових потоків. Інформаційну базу склали матеріали підручників, монографій, статей і тез провідних вітчизняних і зарубіжних вчених, українські нормативно-правові акти, Закони України, публікації у друкованих та електронних економічних виданнях, статистичні збірники, зокрема публікації Всесвітньої туристичної організації, відомості міжнародного інтернет-порталу «Booking.com», а також звітні дані готелів м. Ізмаїл. У розділі першому «Теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності» розкрито сутність понять «маркетинг», «маркетингова діяльність» значення їх у готельному господарстві; досліджено інструменти та методи маркетингової діяльності; визначено маркетингові концепції підприємства. У другому розділі – «Оцінка маркетингової діяльності підприємств готельного господарства м. Ізмаїл (на прикладі ФОП «Швець І.В.») надано загальну характеристику діяльності підприємств готельного господарства міста, проведено аналіз фінансово–господарської діяльності на прикладі ФОП «Швець І.В.»; надано оцінку маркетингової діяльності на прикладі ФОП «Швець І.В.». У третьому розділі – «Шляхи удосконалення маркетингової діяльності в закладах розміщення» визначено напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного господарства; запропоновано розробку маркетингових стратегій для підприємств готельного господарства; надано економічне обґрунтування шляхів удосконалення маркетингової діяльності закладів розміщення м. Ізмаїл.
Опис: Relevance of research. Today, any company for its successful work and to meet the needs and demands of consumers must use in its activities a variety of technologies, strategies and marketing tools. In this respect, the hotel industry is no exception. The turbulent past years, with the introduction of lockdowns around the world, remote work, restrictions on movement around the country and falling incomes, have made significant changes in the operational processes in the hotel industry and in the behavior and preferences of hotel customers. Now the hospitality industry needs a revision of values, radical renewal, improved service. Thus, marketing activities are a topical and priority area for the hotel industry not only in our country. It is necessary to consider it in a new way as a whole complex, as the leading function of management for definition of market and production strategy of the enterprise taking into account knowledge of consumer demand. However, today business owners unfortunately do not have an understanding of the feasibility of marketing activities and the cost of their implementation. There is a lack of theoretical knowledge and practical experience on the part of hotel staff in the hotel industry to develop and implement a mechanism for managing marketing activities. In many enterprises where marketing activities are carried out, it is devoid of system, changes in the external environment are not taken into account, there is no strategic nature. therefore it is inefficient and does not justify the costs incurred. There are many companies that do not use marketing research in their business. The purpose of the qualification work is to develop measures aimed at improving the marketing activities of the hotel industry in Izmail. In accordance with the stated goal, the following tasks will be solved: - to analyze the approaches to defining the essence of the concepts of "marketing" and "marketing activities" and consider the essence, goals and concept of marketing; - to get acquainted with the activities of the hotel industry in Izmail and determine the features of marketing activities in the hotel industry; - to analyze the marketing activities of hotels in Izmail and to assess the marketing activities of hotels in the city; - to develop marketing development strategies for the hotel industry; - to choose directions of improvement of marketing activity of the enterprises of hotel economy of Izmail; - to calculate the effectiveness of ways to improve the marketing activities of accommodation establishments in Izmail. The object of research is the hotel industry in Izmail. The subject of the research is the ways to improve the marketing activities of hotel establishments in Izmail. Research methods. General scientific and special research methods were used to achieve this goal and perform these tasks. The use of statistical analysis methods allowed to carry out a comprehensive analysis of the marketing activities of hotels in Izmail. Grouping of strengths and weaknesses, opportunities and threats in the SWOT matrix to analyze the activities of the enterprise in modern conditions. Determining the cost-effectiveness of measures to improve the competitiveness mechanism was carried out using the method of discounting cash flows. The information base consisted of textbooks, monographs, articles and abstracts of leading domestic and foreign scholars, Ukrainian regulations, laws of Ukraine, publications in print and electronic economic publications, statistical collections, including publications of the World Tourism Organization, information from the international Internet portal "Booking .com », as well as reporting data of hotels in Izmail. The first section "Theoretical aspects of marketing and marketing activities" reveals the essence of the concepts of "marketing", "marketing activities" and their meaning in the hotel industry; researched tools and methods of marketing activity; defined marketing concepts of the enterprise. In the second section - "Evaluation of marketing activities of hotel enterprises in Izmail (on the example of FOP" Shvets IV ") provides a general description of the hotel enterprises of the city, an analysis of financial and economic activities on the example of FOP" Shvets IV »; the estimation of marketing activity on the example of FOP "Shvets IV" is given. The third section - "Ways to improve marketing activities in accommodation establishments" identifies areas for improving the marketing activities of the hotel industry; development of marketing strategies for hotel enterprises is offered; the economic substantiation of ways of improvement of marketing activity of establishments of accommodation of Izmail is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1654
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Євсєєва_Д._2022.pdfУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі закладів готельного господарства м. Ізмаїл)2.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.