Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1658
Назва: Педагогічні умови впровадження технології змішаного навчання у початковій школі
Інші назви: Pedagogical conditions for introduction of mixed learning technology in primary school
Автори: Миргородська, Катерина Віталіївна
Myrhorodska, Kateryna
Ключові слова: змішане навчання
інформаційно-комунікаційні технології
модель класно-урочної освіти
моделі змішаного навчання
blended learning
information and communication technologies
model of classroom education
models of blended learning
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Миргородська К.В. Педагогічні умови впровадження технології змішаного навчання у початковій школі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: канд.пед.наук, доц. Сич Ю.І. - Ізмаїл, 2022. - 95 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота є дослідно-експериментальним дослідженням. У роботі з’ясовано особливості впровадження змішаного навчання у початковій школі, схарактеризовано теоретичні основи підготовки учителів початкових класів до використання моделей змішаного навчання, дослідження полягає у вивченні педагогічних умов впровадження змішаного навчання у початковій школі, у можливості використання матеріалів дослідження для подальшого вивчення студентами, вчителями питання щодо технології змішаного навчання у сучасній методиці викладання. Нинішня ситуація в світі змушує продумувати не без того складну проблему, яким чином навчати індивідуумів, які в силу специфіки свого віку не зовсім охоче сприймають інформацію, яка їм не цікава, утримувати їх увагу та використовувати технології. Вихід надзвичайно простий, але потребує допомоги батьків, надзвичайного терпіння та високих технічних навиків вчителя, та головне – зацікавленості дитини. Запровадження технології змішаного навчання значно полегшує ситуацію, адже це можливість і дистанційного навчання в тому числі, в тій формі, якій цікаво та актуально дітям сприймати інформацію. В українській освіті змішане навчання знаходиться на етапі становлення та розвитку, але багато викладачів, які реалізують цю модель на своїх заняттях, говорять про цю технологію як про освіту майбутнього, що дозволяє подолати типові труднощі, з якими вчителі стикаються під час занять. Технології трансформують освіту та їх вплив постійно зростає. Змішане навчання є перспективною системою навчання, яка поєднує переваги традиційного та інтерактивного навчання. На наш погляд, розвиток змішаної форми навчання може стати одним із ключових напрямків модернізації усієї освітньої сфери. Результати теоретичних досліджень впровадження змішаного навчання дають змогу зробити такі висновки: що змішане навчання передбачає під собою систему викладання, що поєднує очне, дистанційне та самонавчання, що включає взаємодію між педагогом, учнем та інтерактивними джерелами інформації, що відображає всі властиві навчальному процесу компоненти (цілі, зміст, методи, організаційні форми, засоби навчання), що функціонують у постійній взаємодії один з одним, утворюючи єдине ціле. Розглядаючи шляхи підвищення ефективності використання змішаного навчання, одним із критеріїв якого є розвиток пізнавальної активності учнів, необхідно враховувати певні умови, що сприяють впливу навчальних впливів. Навчальний процес при впровадженні змішаного навчання є певною послідовністю певних форм традиційного та інтерактивного онлайн-навчання, які вимагають чергування в часі. Для того щоб діти розпочали успішне освоєння технології змішаного навчання, необхідна деяка кількість часу, а також додаткові дії вчителя, які допоможуть сформувати навчальну культуру класного колективу. Коли вчитель знайомиться з першокласниками і привчає їх до навчальної діяльності, потрібно знайомити дітей зі шкільними правилами, способами навчання, почуттям колективізму і т.д. При використанні змішаного навчання потрібно впроваджувати додаткові правила роботи в класі, а часто й інші. Необхідно формувати навички використання освітнього онлайн-середовища, приділяти увагу правилам кібербезпеки. Безумовно, все це допоможе учням у подальшому успішному навчанні в дорослому житті. У початковій школі реалізація технології змішаного навчання відбувається майже безпроблемно. При цьому кількість уроків, побудованих за даною моделлю, значно обмежена. Це пов'язано з недостатнім рівнем самостійності учнів та великою їхньою залежністю від вчителя. Технологія змішаного навчання у початковій школі показує високий рівень ефективності, якщо урок розроблений з урахуванням особливостей і можливостей конкретного класу, а також з урахуванням технічних можливостей школи. Експериментальна перевірка засвідчила ефективність впровадження змішаного навчання, про що свідчить значне зростання показників рівнів готовностімайбутніх учителів початкових класів до використання змішаного навчання.
Опис: The master's thesis is an experimental study. At workthe peculiarities of the introduction of blended learning in primary school are clarified, the theoretical bases of preparation of primary school teachers for the use of blended learning models are characterized. technologies of blended learning in modern teaching methods. The current situation in the world forces us to think about the not so difficult problem of how to teach individuals who, due to the specifics of their age, are reluctant to accept information they are not interested in, hold their attention and use technology. The way out is extremely simple, but requires the help of parents, extreme patience and high technical skills of the teacher, and most importantly - the interest of the child. The introduction of blended learning technology greatly facilitates the situation, as it is an opportunity for distance learning, including in the form in which it is interesting and relevant for children to perceive information. In Ukrainian education, blended learning is in its infancy and development, but many teachers who implement this model in their classes refer to this technology as the education of the future, which overcomes the typical difficulties that teachers face during classes. Technology is transforming education and its impact is growing. Blended learning is a promising learning system that combines the benefits of traditional and interactive learning. In our opinion, the development of a mixed form of education can be one of the key areas of modernization of the entire educational sphere. The results of theoretical research on the implementation of blended learning allow us to draw the following conclusions: that blended learning involves a system of teaching that combines full-time, distance and self-learning, which includes interaction between teacher, student and interactive sources of information that reflects all inherent in the learning process components (goals, content, methods, organizational forms, means of learning), functioning in constant interaction with each other, forming a single whole. When considering ways to increase the effectiveness of blended learning, one of the criteria of which is the development of cognitive activity of students, it is necessary to take into account certain conditions that contribute to the impact of educational influences. The learning process in the implementation of blended learning is a sequence of certain forms of traditional and interactive online learning that require alternation in time. In order for children to start successfully mastering the technology of blended learning, it takes some time, as well as additional actions of the teacher, which will help to form the learning culture of the class team. When a teacher gets acquainted with first-graders and teaches them to study activities, it is necessary to acquaint children with school rules, teaching methods, a sense of collectivism, etc. When using blended learning, you need to implement additional rules of classroom work, and often others. It is necessary to develop skills of using the educational online environment, to pay attention to the rules of cybersecurity. Of course, all this will help students in further successful learning in adult life. In primary school, the implementation of blended learning technology is almost seamless. The number of lessons built on this model is significantly limited. This is due to the lack of independence of students and their high dependence on the teacher. The technology of blended learning in primary school shows a high level of efficiency, if the lesson is designed taking into account the characteristics and capabilities of a particular class, as well as taking into account the technical capabilities of the school. Experimental testing has shown the effectiveness of the implementation of blended learning, as evidenced by a significant increase in the levels of readiness of future primary school teachers to use blended learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1658
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_ магістр_Миргородська_К._2022.pdfПедагогічні умови впровадження технології змішаного навчання у початковій школі1.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.