Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1659
Назва: Формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі
Інші назви: Formation of interpersonal relationships of primary school students in an inclusive educational environment
Автори: Недялкова, Альона Іванівна
Nedyalkova, Alona
Ключові слова: взаємодія
міжособистісні стосунки
інклюзивна освіта
взаємодія вчителя і батьків
освітнє середовище
interaction
interpersonal relations
inclusive education
teacher-parent interaction
educational environment
Дата публікації: 1-лют-2022
Бібліографічний опис: Недялкова А.І. Формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: канд.пед.наук, доц. Холостенко Ю.В. - Ізмаїл, 2022. - 104 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розглянуто питання педагогічного спрямування спрямування процесу формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. Робота має таку структуру: вступ, основна частина, яка складається з трьох розділів, висновки за кожним розділом, загальні висновки, список використаних джерел (72позицій) та додатки. Робота представлена у текстовому форматі на 102 сторінках. Мета роботи – обґрунтувати особливості педагогічного спрямування процесу формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. Об’єкт дослідження – формування міжособистісних стосунків молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічне спрямування процесу формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. У першому розділі представлене теоретичне дослідження формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. Розглянуті особливості міжособистісних відносин молодших школярів з особливими освітніми потребами з однолітками в умовах інклюзивної освіти. Визначено ставлення молодших школярів до дітей з ООП в інклюзивній освіті Охарактеризована інклюзивна освіта як ресурс формування толерантного ставлення в дитячому колективі школярів і педагогічні умови виховання толерантності молодших школярів до дітей з ООП. У другому розділі розкриті методичні аспекти формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі, описана спільна художньо-творча діяльність як фактор, що впливає на формування толерантності у школярів, включених в інклюзивний освітній простір. Окреслені особливості формування комунікативної успішності дітей з ООП за допомогою тьюторського супроводу і формування комунікативної взаємодії молодших школярів в умовах інклюзивного класу: траєкторія зближення та проведено вивчення розвитку професійних компетенцій педагогічних працівників освітніх організацій у сфері інтегрованої (інклюзивної) освіти. У третьому розділі приведені практико-експериментальні особливості формування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. Проведена діагностика рівня сформованості міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі. Описані соціально-педагогічні аспекти профілактики шкільного булінгу в умовах інклюзивної освіти. Виявлено формування адаптаційного та інтеграційного потенціалу дітей з ООП в художньо-творчій діяльності. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані студентами, викладачами, педагогами, класними керівниками, вчителями початкових класів, як методичні вказівки для підготовки до науково-практичних конференцій присвячених темі роботи, тощо.
Опис: The master's thesis considers the issue of pedagogical direction of the process of formation of interpersonal relationships of junior highschool students in an inclusive educational environment. The work has the following structure: introduction, mainpart, which consists of three sections, conclusions for each section, general conclusions, list of sources used (72 items) and appendices. The work is presented in textformaton 102 pages. The purpose of the work is to substantiate the peculiarities of the pedagogical direction of the process of formation of interpersonal relations of junior schoolchildren in an inclusive educational environment. The object of research is the formation of interpersonal relationships of junior high schoolstudents. The subject of the research is the pedagogical direction of the process of formation of interpersonal relations of junior schoolchildren in an inclusive educational environment. The first section presents a theoretical study of the formation of interpersonal relationships of primaryschool students in an inclusive educational environment. Peculiarities of interpersonal relations of juniorschoolchildren with special educational needs with peers in the conditions of inclusive educationare considered. The attitude of juniorschoolchildren to children with SEN in inclusive education is determined. Inclusive education is characterized as a resource for forming a to lerant attitude in the children's team of students and pedagogical conditions for educating to lerance of young schoolchildren to children with SEN. The second section reveals the methodological aspects of the formation of interpersonal relationships of primary school students in an inclusive educational environment, describes jointartistic and creative activitiesas a factor influencing the formation of tolerance in students included in an inclusive educational space. Peculiarities of formation of communicative success of children with SEN with the help of tutoring and formation of communicative interaction of junior schoolchildren in inclusive classroom: the trajectory of convergence and the study of professional competencies of teachers of educational organizations in integrated (inclusive) education. The third section presents the practical and experimental features of the formation of interpersonal relationships of primary school students in an inclusive educational environment. The diagnostics of the level of formation of interpersonal relations of junior schoolchildren in an inclusive educational environment is carried out. Socio-pedagogical aspects of school bullying prevention in the conditions of inclusive education are described. The formation of adaptive and integration potential of children with PDD in artistic and creative activities is revealed. The materials of the master's thesis can be used by students, teachers, educators, classteachers, primary schoolteachers, as guidelines for preparation for scientific and practical conferences on the topic of the work, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1659
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Недялкова_А.І_2022.pdfФормування міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивному освітньому середовищі1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.