Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1666
Назва: Корекційна робота з дітьми із дислалією у закладах дошкільної освіти
Інші назви: Correctional work with children with dyslalia in a preschool educational institutions
Автори: Уткіна, Ірина Олександрівна
Utkina, Irina
Ключові слова: дислалія
мовленнєве порушення
вади звуковимови
дисграфія
діагностика
корекційна робота
корекція звуковимови
профілактика
інноваційні технології
логопедична допомога
dyslalia
speech disorder
deficiencies in sound pronunciation
dysgraphia
diagnostics
correctional work
correction of sound pronunciation
prevention
innovative technologies
speech therapy assistance
Дата публікації: 3-лют-2022
Бібліографічний опис: Уткіна І.О. Корекційна робота з дітьми із дислалією у закладах дошкільної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д-р.пед.наук, проф. Рашидов С.Ф. - Ізмаїл, 2022. - 108 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел і літератури. Під час кваліфікаційної роботи було оброблено 53 літературних джерела. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 108 сторінок. У вступі обґрунтована актуальність дослідницької теми, ціль, мета та завдання роботи. У першому розділі «Психолого-педагогічна характеристика дітей з дислалією» розглядаються теоретичні питання стосовно сутності поняття «дислалія», етіологія виникнення порушення звуковимови, класифікація й симптоматика; приводиться порівняльна характеристика дислалії із дизартрією та ринолалією; проводиться огляд впливу дислалії на психофізичний розвиток дошкільників. У другому розділі «Організація корекційної роботи з подолання дислалії у ЗДО» розкриваються практичні заходи щодо проведення діагностики дислалії; приводиться традиційна методика усунення вад звуковимови; надаються практичні поради щодо використання інноваційниї технологій під час корекційно-розвивальних занять та алгоритм профілактики дисграфії у старших дошкільників. У висновках розкриваються основні шляхи вирішення поставленої проблеми, які були отриманні під час дослідження. Ключові слова: дислалія, мовленнєве порушення, вади звуковимови, дисграфія, діагностика, корекційна робота, корекція звуковимови, профілактика, інноваційні технології, логопедична допомога.
Опис: The qualifying work consists of an introduction, two chapters, a conclusion and a list of sources and literature used. During the qualifying work, 53 literary sources were processed. The total volume of the qualifying work is 108 pages. The introduction substantiates the relevance of the research topic, the purpose and objectives of the work. The first chapter "Psychological and pedagogical characteristics of children with dyslalia" discusses theoretical issues regarding the essence of the concept of "dyslalia", the etiology of the occurrence of impaired sound pronunciation, classification and symptoms; a comparative description of dyslalia with dysarthria and rhinolia is given; the influence of dyslalia on the psychophysical development of preschool children is examined. The second section "Organization of corrective work to overcome dyslalia in the PEI" reveals practical measures for diagnosing dyslalia; the traditional method of eliminating flaws in sound pronunciation is given; practical advice on the use of innovative technologies during correctional and developmental classes and an algorithm for the prevention of dysgraphia in older preschoolers are provided. The conclusions reveal the main ways to solve the problem that were obtained in the course of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1666
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта
012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Уткіна _І.О._2022.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.