Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1671
Назва: Стійкі словесні комплекси в німецькому бізнес-дискурсі
Інші назви: Stable verbal complexes in German business discourse
Автори: Кан, Віталій Віталійович
Kan, Vitalii
Ключові слова: дискурс
бізнес-дискурс
офіційно-діловий дискурс
стійкі словесні комплекси
ділова комунікація
фразеологізми
композитна лексика
discourse
business discourse
official discourse
stable verbal complexes
business communication
phraseological units
composite lexis
Дата публікації: 4-лют-2022
Бібліографічний опис: Кан В.В. Стійкі словесні комплекси в німецькому бізнес-дискурсі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.022 «Середня освіта» освітньої програми «Середня освіта: німецька мова і література» / Кер.: канд.філол.наук, доц. Головіна Н.Б. - Ізмаїл, 2022. - 99 с.
Короткий огляд (реферат): У діловому спілкуванні важливу роль відіграють конкретні форми і методи взаємодії людей при вирішенні ряду питань, стереотипи в службовій, посадовій поведінці. Усталені в діловому мовленні різні типи стійких зворотів (стійких словесних комплексів) формують бізнес-дискурс професійного спілкування у всій множинності його форм і видів. У даній кваліфікаційній роботі проаналізовано положення теорії дискурсу та її роль зважаючи на прагматику тексту; розкрито функції бізнес- дискурсу в системі німецької мови; проаналізовано бізнес-дискурс німецької мови в якості частини офіційно-ділового стилю. Особливу увагу приділено дослідженню стійких словесних комплексів у різних сферах бізнес-дискурсу: юриспруденція, економіка та політика, сфера ділових відносин. Для аналізу різних типів стійких словесних комплексів бізнес-дискурсу були обрані зразки офіційно-ділової документації, тексти статей автентичних німецькомовних видань газети «Die Zeit» з рубрик «Політика», «Панорама» і «Товариство» та окремі фрагменти інтерв’ю політичних діячів за темами «Вибори і передвиборні кампанії», «Характеристика політичної партії», «Зовнішня та внутрішня політика». Основою метою дослідження було визначити структурно-семантичні та конотаційні особливості стійких словесних комплексів німецького бізнес- дискурсу. Для досягнення поставленої мети на основі текстів бізнес-дискурсу досліджувалися різні типи стійких словесних комплексів зважаючи на їх вживання у різних сферах ділової комунікації. Проведений аналіз стійких словесних комплексів дозволив дійти висновку, що в бізнес-дискурсі вони представлені за допомогою поєднань фразеологічного і нефразеологічного типів, а саме дієслівних та іменникових комплексів, стійких словесних комплексів композитного та ідіоматичного типів, номінативних фразеологізмів та ін.
Опис: In business communication, specific forms and methods of human interaction in solving a number of issues, stereotypes in official, job behavior play an important role. Established in business languge, different types of fixed expressions (stable verbal complexes) form a business discourse of professional communication in all the varity of its forms and types. In this qualification work, the premises of discourse theory and its role in view of the pragmatics of the text are analyzed; the functions of business discourse in the German language system are revealed; the business discourse of the German language as part of the official style is investigated. Special attention is paid to the study of stable verbal complexes in various areas of business discourse: jurisprudence, economics and politics, business relations. For the analysis of different types of stable verbal complexes of business discourse, samples of official business documentation, texts of articles of authentic German-language editions of the newspaper «Die Zeit» from the sections «Politics», «Panorama» and «Society» and individual fragments of interviews of political figures on the topics «Elections and election campaigns», «Characteristics of a political party», «Foreign and domestic policy» were selected. The main aim of the investigation was to determine the structural, semantic and connotative features of stable verbal complexes of German business discourse. To achieve this aim, based on the texts of business discourse, various types of stable verbal complexes were studied due to their use in various business areas of communication. The analysis of stable verbal complexes allowed us to come to the conclusion that in business discourse they are represented using combinations of phraseological and non-phraseological types, namely verbal and noun complexes, stable verbal complexes of composite and idiomatic types, nominative phraseological units, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1671
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: німецька мова і література

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Кан_В._2022.pdfСтійкі словесні комплекси в німецькому бізнес-дискурсі493.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.