Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1680
Назва: Особливості сучасної англомовної Інтернет-комунікації
Інші назви: Features of modern English-language Іnternet communication
Автори: Чілібіцька, Маріанна Сергіївна
Chilibitskaya, Marianna
Ключові слова: Інтернет-комунікація
модель спілкування
інформація
процесор
мережі
протокол
гіпертекст
соціальні мережі
internet communication
communication model
information
processor
networks
protocol
hypertext
social networks
Дата публікації: 5-лют-2022
Бібліографічний опис: Чілібіцька М.С. Особливості сучасної англомовної Інтернет-комунікації : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.021 «Середня освіта» освітньої програми «Середня освіта: англійська мова і література» [рукопис] / Кер.: канд.філол.наук, доц. Вдовенко Т.О. - Ізмаїл, 2022. - 78 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обраної теми ґрунтується на тому, що в сучасному світі існують багато робіт, які присвячені вивченню впровадженню, аналізу та використанню Інтернет-комунікації, але наявність щодо комплексного аналізу особливостей сучасної англомовної Інтернет- комунікації не було виявлено. Метою запропонованої роботи є теоретичне обґрунтування, виявлення, розкриття конкретних рис сучасної англомовної комунікації в мережі Інтернет та запровадження результатів, проведеного в роботі дослідження, під час викладання англійської мови в старшій школі з використанням певних підходів в навчанні. Під власним розумінням терміну «Інтернет-комунікація» у ході аналізу думок вчених у цій роботі ми спираємося на таке визначення: Інтернет- комунікація – це опосередкований комп’ютером взаємозв’язок між двома або більше особистостями, для якої характерна непомітність учасників комунікації, письмова форма переданих повідомлень, наявність функції миттєвої відповіді, а також обмін електронними повідомленнями або взаємний обмін та надання доступу до інформації, що знаходиться в комп’ютерах учасників спілкування. Аналіз наукових робіт присвячених вивченню теми кваліфікаційної роботи, дозволив виділити типи спілкування в глобальній мережі: 1) один час/одне місце (віртуальне) – чати; 2) різний час/різне місце – комп’ютерні відеоконференції; електронна пошта; 3) різний час/одне місце (віртуальне) – форуми, блоги, соціальні мережі, веб-сайти. Було проаналізовано граматичні, лексичні та фонетичні особливості Інтернет-комунікації в англомовному світі, що було зроблено на основі повідомлень в чатах (All American Сhat, Talk with stranger, YesIChat-Uk chat rooms), обговорення в форумах (Britmovie, PG Gamer, Red Flag Deals), публікації американського Інстаграм-блогера Клавдії Сулевські та британського – Емілії Кларк, відеоконференцій двосторонніх переговорів між Д. Байденом та прем’єр міністром Канади Д. Трюдо та онлайн зустріч країн G7 (на прикладі промови Джо Байдена) та інших, що призвело до аналізу 21 джерела, в яких відбувається Інтренет-комунікація між користувачами. Так, при аналізі 319 прикладів було виявлено, що під час написання повідомлень на лексичному рівні частіше використовують: на першому місці – абревіацію (61%), на другому – скорочення (34%) та на третьому – використання словоскладання (5 %). На фонетичному рівні зустрічається застосування капіталізації (31%), графону (26%), дефісації (4%), курсиву (15%), підкреслення (4%), виділення слів за допомогою різного кольорового забарвлення (10%) та розрядки (10%). На граматичному рівні загалом просліджується широке використання користувачами еліптичних речень (21%), наявність двох заперечних форм (5%), пропуск службових слів (15%), використання вигуків (11%), універсальна форма ain`t, що заміняє усі допоміжні дієслова (9%), прямий порядок слів в питанні (10%), парцеляція (5%), заміна однієї частини мови іншої (7%), помилкове вживання форм займенника (10%) та неправильний порядок слів в реченні (7%). Вдалося визначити сучасні підходи для впровадження онлайн-взаємодії на уроках англійської мови, розробити комплекс вправ та завдань для учнів щодо застосування Інтернет-комунікації на уроках англійської мови в 10 класі та план-конспект уроку. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. Список використаної літератури охоплює 84 джерела теоретичної та довідкової літератури. Загальний обсяг роботи 78 сторінок.
Опис: The relevance of the research of the chosen topic lies in the fact that in the modern world there are many works that are devoted to the study of the introduction, analysis and use of internet communication, but the presence of a relatively comprehensive analysis of the features of modern English-language internet communication was not revealed. The aim of the proposed research is to theoretically identify, reveal specific features of modern English-language communication on the Internet and introduce the results of the research conducted in the work when teaching English in high school using certain approaches in teaching. The analysis of understanding of Іnternet communication in the opinions of scientists in this paper made us to rely on the following definition: Internet communication is a computer-mediated relationship between two or more individuals, which is characterized by the invisibility of communication participants, the written form of transmitted messages, the presence of an instant response function, as well as the exchange of electronic messages or mutual exchange and providing access to information located in the computers of communication participants. The analysis of scientific works devoted to the study of the topic of qualification work allowed us to distinguish the types of communication in the Global Network: 1) one time/one place (virtual) – chats; 2) different times/different places – computer video conferences; e-mail; 3) different times/one place (virtual)-forums, blogs, social networks, websites. Grammatical, lexical and phonetic features of internet communication in the English-speaking world were analyzed, which was done on the basis of messages in chats (All American chat, Talk with stranger, YesIChat-Uk chat rooms), discussions in forums (Britmovie, PG Gamer, Red Flag Deals), publications of American Instagram blogger Claudia Sulewski and British – Emilia Clarke, video conferences of bilateral negotiations between D. Biden and the Prime Minister of Canada D. Trudeau and an online meeting of the G7 countries (on the example of Joe Biden`s speech) and others, which led to an analysis of 21 sources in which internet communication between users takes place. Thus, the analysis revealed that when writing messages at the lexical level, they are more often used: in the first place – abbreviation (61%), in the second – abbreviation (34%) and in the third – the use of word composition (5 %). At the phonetic level, capitalization (31%), graphon (26%), hyphen (4%), italics (15%), underscores (4%), word selection using different colors (10%) and discharge (10%) are used. At the grammatical level, in general, there is a wide use of elliptical sentences by users (21%), the presence of two negative forms (5%), omission of Service words (15%), the use of interjections (11%), the universal form ain`t, replacing all auxiliary subjects in number and gender (9%), direct word order in the question (10%), parcel (5%), replacing one part of speech with another (7%), erroneous use of pronoun Forms (10%) and incorrect word order in the sentence (7%). Messages also use a variety of graphic tools, such as emoticons and images. It was possible to identify modern approaches for introducing online interaction in English lessons, develop a set of exercises and tasks for students on the use of internet communication in English lessons in the 10th grade and a lesson plan-summary. It is necessary to create conditions for real everyday human behavior, taking into account the emerging needs for real communication. All this is due to the widespread use of information and communication technologies. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of references. The list of references covers 84 sources of theoretical and reference literature. The total amount of work is 78 pages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1680
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: англійська мова і література

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_магістр_Чілібицька_М._2022.pdfОсобливості сучасної англомовної Інтернет-комунікації2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.