Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостол, Ганна Валеріївна-
dc.contributor.authorPostol, Hanna-
dc.date.accessioned2022-05-03T20:13:49Z-
dc.date.available2022-05-03T20:13:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПостол Г.В. Розвиток психічного здоров’я молодшого школяра засобами казкотерапії : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія / Кер.: канд.пед.наук, доц. Васильєва О.А. - Ізмаїл, 2022. - 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1700-
dc.descriptionThe relevance of the study is that the need to overcome the negative phenomena associated with the growth of school aggression in primary school requires qualitative changes in the content and methods of professional psychologists in the educational environment, including the introduction of psychological prevention program for correction and personality development. There is a need to study the aggression of primary school students, which has brought significant changes in the social context of personal development, content and organization of the psychological service of the educational institution. The purpose of the study: is to substantiate scientifically, theoretically and experimentally and test the program of psychological prevention of school aggression in primary school. Object of research: school aggression as a socio-psychological phenomenon. Subject of research: features of the program of psychological prevention of school aggression in primary school. Research hypothesis. The study was based on the assumption that school aggression in children of primary school age is due to their individual psychological and social characteristics, and reducing the level of aggression is possible through the introduction of corrective measures, using active socio-psychological methods of influence. The theoretical and methodological basis of the study were the principle of a systematic approach in the study of personality (B. Ananiev, B. Lomov, S. Maksimenko, O. Skrypchenko); scientific provisions of domestic psychology on the laws of the process of personality formation (L. Bozhovich, L. Vygotsky, T. Govorun, G. Kostyuk, O. Leontiev, S. Rubinstein, etc.), features of aggressive human behavior (A. Bandura, A. Bass , L. Berkowitz, O. Bovt, B. Kreikhi, A. Rean, E. Fromm, I. Furmanov), the principle of actualization of personal potential as determinants of personality development (K. Abulkhanova-Slavska, I. Bekh , A. Maslow, K. Rogers). The study lasted for a year and a half and was carried out in two stages. The ascertaining stage provided the theoretical analysis of a scientific fund on problems of research, studying of scientific and methodical literature. The formative stage of the experimental study aimed to develop and implement a program of work with aggressive children in order to prevent and correction of aggressive behavior of junior schoolchildren. The experimental basis of the qualification work was the branch "Primary School № 6" OZO "Kiliysky ZZSO №4" of Odessa region.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні значно зростає роль молодшої школи у формуванні всебічно розвиненої особистості, збереженні та зміцненні фізичного та психічного здоров’я школярів, що зв’язано зі спостережуваним зростанням нервово-психічних захворювань і функціональних розладів серед дитячого населення, що вимагає широких профілактичних і психокорекційних заходів в системі освіти. Мета дослідження: обґрунтувати та розробити програму з розвитку психологічного здоров’я молодших школярів за допомогою казкотерапії. Об’єкт дослідження: психічне здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: особливості програми розвитку психологічного здоров’я молодших школярів за допомогою казкотерапії. Теоретико-методологічною основою дослідження виступали принцип системного підходу в дослідженні особистості (Б.Ананьєв, Б.Ломов, С.Максименко, О.Скрипченко); наукові положення вітчизняної психології про закономірності процесу формування особистості (Л.Божовіч, Л.Виготський, Т.Говорун, Г.Костюк, О.Леонтьєв, С.Рубінштейн та ін.), особливості психічного здоров’я дітей (М.Буянов, А.Винокуров, А.Захаров, Д.Ісаєв, В.Лебединський, А.Личко, В.Мясищев, А.Спиваковська), принцип корекції проблематики методом казкотерапії (А.Гнєздилов, А.Захарова, Т.Зінкевич-Євстигнєєва). Дослідження здійснювалось в два етапи. Констатуючий етап передбачав теоретичний аналіз наукового фонду з проблематики дослідження, вивчення наукової та методичної літератури. Формуючий етап експериментального дослідження мав на меті розробку та упровадження програми розвитку психічного здоров’я молодшого школяра засобами казкотерапії. Експериментальну базу кваліфікаційної роботи становила Табакбаківська ЗЗСО Болградського району Одеської області.uk_UA
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UA
dc.subjectпсихопрофілактикаuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectpsychological preventionuk_UA
dc.subjectjunior schoolchilduk_UA
dc.subjectpractical psychologistuk_UA
dc.subjectbullyinguk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectviolenceuk_UA
dc.titleРозвиток психічного здоров’я молодшого школяра засобами казкотерапіїuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of mental health of a junior schoolchild by means of fairy tale therapyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф.робота_Постол_Г.В._Магістр_2022_(053_Психологія).pdfРозвиток психічного здоров’я молодшого школяра засобами казкотерапії1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.