Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолоянова, О.Г.-
dc.date.accessioned2018-04-17T09:36:15Z-
dc.date.available2018-04-17T09:36:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКолоянова О.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки. Філологічні науки. Історичні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2011. – Вип. 31. – С. 35-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/170-
dc.descriptionIn article pedagogical conditions of formation the availability of the future teachers of fine arts to the artistic works interpretation are exposed. Methods and results of realization of these pedagogical terms are shownuk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыты педагогические условия формирования готовности будущих учителей изобразительного искусства к интерпретации художественных произведений. Показаны пути и результаты реализации данных педагогических условий.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. Філологічні науки. Історичні науки;31-
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf170.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.