Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1747
Назва: Маркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання
Інші назви: Marketing potential of the enterprise and the strategy of improving the efficiency of its use
Автори: Васалатій, К.С.
Ключові слова: маркетинговий потенціал
маркетингова стратегія
стратегія підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу
структурній елементи маркетингового потенціалу
marketing potential
marketing strategy
strategy to increase the efficiency of marketing potential
structural elements of marketing potential
Дата публікації: 7-чер-2022
Бібліографічний опис: Валасатій К. С. Маркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: економічне управління підприємством (зі знанням англійської мови)» / Кер.: к. пед. н., доц. Яковенко О. І. – Ізмаїл, 2022. – 86 с.
Короткий огляд (реферат): На протязі останніх років спостерігається ускладнення ведення господарської діяльності через карантинні обмеження, що викликала пандемія, наразі відбуваються воєнні дії, спричинені воєнною агресією Росії. Головним напрямом зростання результативності діяльності наразі є підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу в цілому та його структурних елементів (кадрового потенціалу, техніко-технологічного, фінансового, тощо) та покращення процедур розробки стратегії щодо підвищення ефективності його використання. Тож у таких умовах діяльності обрана тема кваліфікаційного дослідження «Маркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання» набуває все більшої актуальності. Об’єктом дослідження є маркетинговий потенціал підприємства, процедури його формування, методики оцінки ефективності його застосування та процес розробки стратегії підвищення ефективності його використання. Предметом дослідження є маркетинговий потенціал ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» та стратегія його використання. Мета дослідження: вивчити сутність маркетингового потенціалу підприємства, особливостей формування стратегії підвищення ефективності маркетингового потенціалу, здійснити аналіз маркетингового потенціалу «ПраТ «МЗМВ» Оскар» та процедур його розробки і запропонувати дієві заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства. У першому розділі «Теоретичні основи формування маркетингового потенціалу підприємства» розглянуто: сутність та структура маркетингового потенціалу підприємства; сучасні підходи до класифікації та оцінки маркетингового потенціалу підприємства; теоретичні аспекти формування стратегії підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу. У другом розділі «Діагностика ефективності використання маркетингового потенціалу ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» проведено огляд діяльності та загальних показників ПрАТ «МЗМВ «Оскар», що її характеризують; здійснено аналіз ефективності використання структурних елементів маркетингового потенціалу підприємства та аудит стратегії використання маркетингового потенціалу ПрАТ «МЗМВ» та процедури розробки. У третьому розділі «Формування стратегії підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу» досліджено теоретичні шляхи та напрями удосконалення процесу розробки підвищення ефективності використання структурних елементів маркетингового потенціалу, розроблено та 4 обґрунтовано стратегію підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищити ефективність використання маркетингового потенціалу за рахунок впровадження запропонованих заходів
Опис: In recent years, there has been a complication in economic activity due to quarantine restrictions caused by the pandemic, and hostilities caused by russia's military aggression are under way. The main direction of increasing the effectiveness of activities now is to increase the efficiency of marketing potential in general and its structural elements (human resources, technical and technological, financial, etc.) and improve the procedures for developing strategies to improve its efficiency. Therefore, in such conditions, the chosen topic of qualification research «Marketing potential of the enterprise and the strategy of improving the efficiency of its use» is becoming increasingly important. The object of research is the marketing potential of the enterprise, the procedures for its formation, methods of assessing the effectiveness of its application and the process of developing a strategy to improve the efficiency of its use. The subject of the study is the marketing potential of PJSC «Morshyn Mineral Water Plant» Oscar and the strategy of its use. The purpose of the study: to study the essence of the marketing potential of the enterprise, the peculiarities of forming a strategy to increase the effectiveness of marketing potential, to analyze the marketing potential of PJSC «MMWP «Oscar» and procedures for its development and propose effective measures to improve the marketing potential of the enterprise. The first part «Theoretical foundations of the marketing potential of the enterprise» considers: the essence and structure of the marketing potential of the enterprise; modern approaches to the classification and evaluation of marketing potential of the enterprise; theoretical aspects of formation of strategy of increase of efficiency of use of marketing potential. In the second part «Diagnosis of the effectiveness of the use of marketing potential of PJSC «Morshyn Mineral Water Plant «Oscar» a review of the activities and general indicators of PJSC «MMWP» Oscar», which characterize it; the analysis of the effectiveness of the use of structural elements of the marketing potential of the enterprise and the audit of the strategy for the use of the marketing potential of PJSC «MMWP» and the development procedure. In the third part "Formation of strategy for improving the efficiency of marketing potential" the theoretical ways and directions of improving the process of improving the use of structural elements of marketing potential, developed and substantiated strategy for improving the marketing potential of PJSC «Morshyn Mineral Water Plant «Oscar» The practical significance of the results is the ability to increase the efficiency of marketing potential through the implementation of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1747
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота магістр Васалатій 2022.pdfМаркетинговий потенціал підприємства та стратегія підвищення ефективності його використання1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.