Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1755
Назва: Брендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання
Інші назви: Branding at the enterprise: formation and ensuring the efficiency of use
Автори: Міщенко, Д.О.
Mishchenko, D.O.
Ключові слова: брендинг
еволюція брендингу
Starbucks
брендинг кав’ярень
проєкт
профіль споживача
branding
branding evolution
Starbucks
coffee shop branding
project
consumer profile
Дата публікації: 7-чер-2022
Бібліографічний опис: Міщенко Д.О. Брендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: Економіка та управління підприємством» / Кер.: к.п.н., доц. Максимчук І.А. – Ізмаїл, 2022. – 84 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність роботи. Сучасний розвиток брендингу характеризується активною підприємницькою діяльністю, високою конкуренцією на вітчизняному та іноземному ринках, трансформацією поглядів та уподобань клієнтів. Для забезпечення виживання та розвитку кав’ярень в таких умовах слід застосовувати відповідальний підхід до створення бренду. Брендинг є необхідним для формування унікального образу компанії, зародження у споживацькій свідомості відповідної асоціації та симпатії до конкретної компанії; дає змогу сформувати та підтримати існуючий імідж, стати серйозним конкурентом на ринку. Залежно від рівня доходів покупці стають зараз чутливішими до цін, віддають перевагу продуктам чи послугам різних визнаних торгових марок в залежності від того, яка з них продається зі знижками. До того ж, організаціями-конкурентами в гонитві за відтворенням якості кращих марочних продуктів, створюється велика схожість продуктів, що пропонуються під різними торговими марками. Це вимагає від сучасних підприємницьких структур створення конкурентного бренду, яким буде відображена цінність, культура й індивідуальність послуг компанії. Тому тематика даної дипломної роботи є актуальною та потребує подальшого розгляду і вивчення. Метою роботи є дослідження сучасного брендингу та створення проєкту кав'ярні на прикладі компанії "Starbucks". Відповідно до мети в даній дипломній роботі були поставлені наступні завдання: − розглянути теоретичні аспекти технології брендингу; − зробити маркетингове дослідження мережі кав’ярень Starbucks; − створити маркетинговий проєкт сучасної кав’ярні; − зробити висновки. Предметом даної роботи є сучасний брендинг. Об’єктом роботи виступає компанія Starbucks. Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми кваліфікаційної роботи. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи: 4 − загально-філософські методи: історичний метод для дослідження процесу виникнення, формування та розвитку поняття «брендинг»; − системно-науковий підхід до дослідження механізму формування брендингу як цілісного процесу складеного з відносно самостійних підсистем; − структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу брендингу: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових брендингу; метод абстрагування для формулювання спільних ознак кав’ярень; метод індукції для встановлення спільних ознак складових брендингу на підставі ознак, притаманних окремим структурам; − спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) діяльності Starbucks складеному проєкту кав’ярні; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до Starbucks та кав’ярень взагалі; − приватні методи: формально-юридичний (нормативно догматичний) метод для дослідження складу апарату брендингу як специфічного соціально-економічного феномена. Наукова новизна роботи полягає в створенні проєкту кав'ярні на прикладі компанії "Starbucks". Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати даної дипломної роботи можуть бути використані при відкритті кав’ярень, кафе. Структура кваліфікаційної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають дванадцять підрозділів, висновків, списку використаних джерел (52 найменування), додатків. Дана дипломна робота включає 26 рисунків, 9 таблиць, 4 додатки. Загальний обсяг роботи – 80 сторінок, з яких 72- основний текст. Основними сучасними напрямками брендингової політики підприємств є: диференціація бренду, диверсифікація бренду, ліцензування і оренда бренду, копіювання бренду, ребрендинг, війни торгових марок, новітні тенденції в назвах брендів, формування і покращення старих брендів, слоган для емоційного забарвлення бренду, застосування прийому «product placement», застосування для реклами брендів відомих персонажів, сенсорний брендинг, просування торгової марки коштом спонсорів. Відмінністю від звичайних кафе чи їдалень швидкого обслуговування у Starbucks є те, що клієнтів ніхто не квапить – вони не зобов’язані йти одразу після того, як доп’ють свою каву або чай. Ще одним плюсом є те, що це не лише кав'ярні, де можна придбати кавові напої, тут споживачам пропонуються повноцінні сніданки і обіди. Асортиментною групою продукції компанії Starbucks включено каву, кавові напої ручної роботи, супутні товари, свіжу їжу, споживчі товари тощо. 5 Зараз компанією Starbucks переживається етап швидких темпів розвитку: щоденно десь у світі відкривається нова кав’ярня Starbucks. Успіхом Starbucks є не тільки результативна бізнес-модель, але і неординарний підхід до психології споживачів. В процесі розробки проекту було виявлено, що для успішного створення та просування бренду варто постійно удосконалювати необхідно модифікувати, диференціювати товар та послуги; розробляти довгострокову стратегію; пропонувати різні заходи на основі цільової аудиторії та поведінки споживача, що потребуватиме проведення маркетингових досліджень тощо.
Опис: Relevance of the work. Modern development of branding is characterized by active business, high competition in domestic and foreign markets, the transformation of views and preferences of customers. A responsible approach to brand building should be taken to ensure the survival and development of coffee shops in such conditions. Branding is necessary for the formation of a unique image of the company, the emergence in the consumer consciousness of the association and sympathy for a particular company; allows you to form and maintain an existing image, become a serious competitor in the market. Depending on the level of income, buyers are now more sensitive to prices, preferring products or services of different recognized brands, depending on which one is sold at a discount. In addition, competing organizations in the pursuit of reproducing the quality of the best branded products, creates a great similarity of products offered under different brands. This requires modern business structures to create a competitive brand that will reflect the value, culture and individuality of the company's services. Therefore, the topic of this thesis is relevant and requires further consideration and study. The aim of the work is to study modern branding and create a coffee project on the example of Starbucks.In accordance with the purpose of this thesis were the following tasks: - consider the theoretical aspects of branding technology; - do a market research of the Starbucks coffee chain; - create a marketing project for a modern coffee shop; - draw conclusions. The subject of this work is modern branding. The object of the work is Starbucks. The methodological basis of the study are the following methods: scientific generalization and systematization, critical analysis, study and constructive analysis of the scientific literature on the problem of qualification work. The methodological basis of the study consists of methods of data collection, systematization and analysis. In particular, the following methods were used to solve the tasks: - general philosophical methods: historical method for studying the process of origin, formation and development of the concept of "branding"; - system-scientific approach to the study of the mechanism of branding as a holistic process composed of relatively independent subsystems; - structural and functional approach to clarify the elemental composition of branding: the method of analysis and synthesis to identify the elemental composition and interaction of components of branding; method of abstraction to formulate common features of coffee shops; the method of induction to establish 7 common features of the components of branding on the basis of features inherent in individual structures; - special scientific methods: a comparative method to establish the similarities (differences) of Starbucks activities of the project of the cafe; a specific sociological method for determining the level of public confidence in Starbucks and coffee shops in general; - private methods: formal-legal (normative-dogmatic) method for studying the composition of the branding apparatus as a specific socio-economic phenomenon. The scientific novelty of the work is the creation of a coffee project on the example of the company "Starbucks". The practical significance of the study is that the results of this thesis can be used to open coffee shops, cafes. The structure of the qualification work is determined by the purpose and objectives of the study, consists of an introduction, three sections with twelve sections, conclusions, a list of sources used (52 items), appendices. This thesis includes 26 figures, 9 tables, 4 appendices. The total volume of the work is 80 pages, of which 72 are the main text. The main current areas of enterprise branding policy are: brand differentiation, brand diversification, brand licensing and leasing, brand copying, rebranding, brand wars, the latest trends in brand names, the formation and improvement of old brands, the slogan for emotional coloring product application placement », application for advertising of brands of famous characters, touch branding, brand promotion at the expense of sponsors.Unlike regular cafes or fast food restaurants at Starbucks, no one is in a hurry - they don't have to leave as soon as they finish their coffee or tea. Another advantage is that it is not only coffee shops where you can buy coffee drinks, here consumers are offered full breakfasts and lunches. Starbucks' product range includes coffee, handmade coffee drinks, related products, fresh food, consumer goods and more. Starbucks is currently experiencing a phase of rapid development: a new Starbucks coffee shop is opening up somewhere in the world every day. The success of Starbucks is not only an effective business model, but also an extraordinary approach to consumer psychology. In the process of project development it was found that for the successful creation and promotion of the brand should be constantly improved, it is necessary to modify, differentiate goods and services; develop a long-term strategy; offer various activities based on the target audience and consumer behavior that will require marketing research, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1755
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота бакалавр Міщенко 2022.pdfБрендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.