Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1761
Назва: Обґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької діяльності (бізнес-план з відкриття творчої майстерні)
Інші назви: Justification of perspective directions of development of entrepreneurial activity (business plan for opening a creative workshop)
Автори: Шпаченко, Г.С.
Shpachenko, H.S.
Ключові слова: handmade товари
стратегія концентрованого росту
SWOT-аналіз
лінійна структура управління
точка беззбитковості проекту
абсолютна фінансова міцність
коефіцієнт рентабельності чистого прибутку
термін окупності
handmade goods
concentrated growth strategy
SWOT analysis
linear management structure
break-even point of the project
absolute financial strength
profitability ratio of net profit
payback period
Дата публікації: 7-чер-2022
Бібліографічний опис: Шпаченко Г.С Обґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької діяльності (бізнес-план з відкриття творчої майстерні) : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: Економіка та управління підприємством» / Кер.: д.е.н., професор Степанова К.В. – Ізмаїл, 2022. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах глобалізації, інтенсивної інноваційної трансформації економіки, формування відкритого світового ринку, а також постійного загострення конкуренції. Розвиток підприємництва– це основний спосіб подальшого економічного та соціального розвитку країни та її регіонів. На даний момент ми живемо в суспільстві вражень та емоцій, а також постійно зростаючої цінності спілкування. Покупці часто замість дизайнерських, але серійних речей віддають перевагу ексклюзивному виробу ручної роботи. Масове заміщається індивідуальним, а речі масового виробництва заміщуються речами з індивідуальною, неповторною історією. В останні роки, з появою онлайн-торгівлі та поширенням різних каналів електронної комерції у соцмережах, доступ до виробів ручної роботи став зручнішим для споживачів. Це забезпечило зростання продажів товарів ручної роботи у всьому світі. Отже, стійке прагнення споживачів купувати хендмейд робить цей напрямок цікавим і перспективним для інвестицій. Мета і завдання дослідження. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є обґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької діяльності, а саме написання бізнес-плану з відкриття творчої майстерні. Відповідно поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:  проаналізувати поточну ситуацію та тенденції розвитку хендмейд виробництва на міжнародному ринку та ринку України;  визначити та описати особливості продукції та послуг, які надаватиме творча майстерня «Craft & Art» («C & A») та її цільовий ринок бізнесу;  охарактеризувати чинники зовнішнього впливу на підприємство та оцінити інтенсивність кожного з факторів, а також виявити та класифікувати ризики, які можуть виникнути в процесі ведення господарської діяльності;  описати організаційний та виробничий план бізнесу, а саме: форму його організації, власників, управлінський персонал та майстрів, обґрунтувати вибір організаційної структури; необхідність у матеріалах, обладнанні та виробничих і невиробничих приміщеннях;  скласти фінансовий план ведення бізнесу та обґрунтувати доцільність ведення бізнесу. Об’єктом дослідження є обґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької діяльності. Предметом дослідження виступає бізнес-план творчої майстерні «Craft & Art». 2 У першому розділі роботи охарактеризовано тенденції розвитку галузі хендмейд виробів, описано продукт майстерні «Craft & Art» та визначено загальну стратегію фірми. Під час вивчення галузі, було виявлено , що у 2017 році світовий ринок виробів ручної роботи склав 526,5 млрд дол. США, а у 2019 р. вже виріс до 583,4 млрд доларів. За прогнозами агенції IMARC, до 2024 р. ринок зросте до 1091,2 млрд дол. США. Стосовно «C & A», то це підприємство, яке представлятиме собою творчий майданчик, який поєднуватиме майстерню із виробництва handmade товарів, надання послуг із проведення майстер-класів (МК) з виготовлення де яких видів товарів та магазин з продажу товарів власного виробництва. Майстерня виготовлятиме текстильні іграшки, брошки, свічки та ароматизовані свічки. Для зростання фірми «C & A» буде використовуватися стратегія концентрованого росту. У другому розділі досліджено ринок продукту та дійшли висновку, що протягом останніх 10 років Україна входить до переліку топ-10 ринків хендмейд-продукції Європи, що активно розвивається. За даними компанії Pro-Consulting, середньорічний темп зростання цього ринку оцінюється у 31,7%. У третьому розділі визначено форму організації бізнесу та проаналізовано необхідний склад персоналу. Творча майстерня прийматиме форму ФОП та буде належати до другої групи спрощеного оподаткування. А для ефективного функціонування майстерні необхідно 10 осіб: продавець консультант та ведучий майстер-класів, менеджер з виробництва та вісім майстрів. У четвертому розділі описаний маркетинговий план, а саме сформовано стратегію маркетингу та розраховані показники обсягу продажів різних видів продукції. У ході розробки плану була вибрана стратегія завоювання ринку, яка будуватиметься на унікальності виробів, широті асортименту та індивідуальному підході до кожного споживача. Під час розрахунку обсягів продажу, були вивчені 3 можливі сценарії розвитку дій. При найбільш вірогідній ситуації обсяг продажу на місяць складатиме 184 100 грн., а на рік– 2 209 200 грн. У п’ятому розділі розроблений виробничий план, згідно якого визначено суму у розмірі 49 540,42 грн., які необхідно для оснащення майстерні; приміщення наявні на підприємстві «С & A» будуть орендуватися. Для забезпечення ефективного виробництва необхідно 5 приміщень загальною площею 60 м2 , серед яких 2 виробничих і 3 невиробничих. У шостому розділі виявлені всі можливі ризики. Отож, найбільш вірогідним ризиками є збільшення тарифів, інфляція, підвищення цін на матеріали та комплектуючі виробів, сильний вітер, карантинні заходи та можливість виникнення військових дій. 3 У сьомому розділі описаний фінансовий план підприємства, а саме розраховані всі прибутки й збитки, а також фінансові показники діяльності майстерні. На відкриття підприємства «C & A» необхідно 832 838,82 грн., вся сума буде взята з власних коштів власника бізнесу. Дохід підприємства за рік складатиме 2 209 200 грн., а витрати– 1 905 587,28 грн. Розраховані наступні коефіцієнти: запас фінансової міцності проекту становить 54,4%; термін окупності дорівнює 2,7 роки; коефіцієнт чистого прибутку– 13,7%; окупність власного капіталу– 0,36. Отже, цей відкриття творчої майстерні є фінансово обґрунтованим, перспективним і прибутковим.
Опис: Relevance of the research topic. In modern conditions of globalization, intensive innovative transformation of the economy, the formation of an open world market, as well as the constant aggravation of competition. The development of entrepreneurship is the main way of further economic and social development of the country and its regions. Nowadays, we live in a society of impressions and emotions, as well as an ever-increasing value of communication. Customers often prefer exclusive handmade items instead of designer’s, but serial items. Mass one is replaced by individual, and mass production items are replaced by things with an individual, unique history. Last several years, with the advent of online trading and the spreading of various e-commerce channels in different social network, access to handmade products has become more convenient for consumers. This fact ensured the growth of sales of handmade goods worldwide. So, the sustainable desire of consumers to buy handmade makes this direction attractive and promising for investment. The purpose and objectives of the study. The purpose of writing this qualification work is to justify the promising directions of entrepreneurial activity development, namely writing a business plan for the opening of a creative workshop. Accordingly to the goal the following tasks must be performed: • analyze the current situation and trends in the development of handmade production in the international market and the Ukrainian market; • identify and describe the features of products and services provided by the creative workshop «Craft & Art» («C & A») and its target business market; • describe the factors of external influence on the enterprise and assess the intensity of each of the factors, as well as identify and classify the risks that may appear during the economic activity; • describe the organization and production plan of the business, namely: the form of its organization, owners, management staff and masters, justify the choice of organization structure; the need for materials, equipment and industrial and non production premises; • make a financial plan for doing business and justify the feasibility of doing business. The object of research is the justification of perspective directions of entrepreneurial activity development. The subject of the research is the business plan of the creative workshop «Craft & Art». The first section of the work describes the ways of the development of the handmade products industry, describes the product of the «Craft & Art» workshop and defines the general strategy of the firm. 5 The study of the industrial area found out that in 2017, the world market for handmade products amounted to $ 526,5 billion. United States, and in 2019 has already grown to 583,4 billion dollars. According to the forecasts of the agency IMARC, until 2024 the market will grow to 1 091,2 billion dollars USA. As for «C & A», this is an enterprise that will be a creative platform that will combine a handmade product workshop to provide services of conducting master classes (MK) for the manufacture of some types of goods and a store for the sale of goods of its own production. The workshop will produce textile toys, brooches, candles and scented candles. The strategy of concentrated growth will be used for the growth of «C & A». The second section explores the product market and makes conclusion that over the past 10 years, Ukraine is among the top 10 markets of actively developing handmade products in Europe. According to Pro-Consulting, the average annual growth rate of this market is estimated at 31,7%. The third section defines the form of business organization and analyzes the required staff. The creative workshop will take the form of FOP and will belong to the second group of simplified taxation. Also for the effective functioning of the workshop, 10 people are needed: a sales consultant and a master class leader, a production manager and eight masters. The fourth section describes the marketing plan, namely, the strategy of marketing and calculated indicators of sales of different types of products. During the development of the plan, a strategy for gaining the market was chosen, which will be built on the uniqueness of the products, the variety of the assortment and an individual approach to each consumer. During the calculation of sales volumes, 3 possible ways of performing development were studied. In the most likely situation, the volume of sales per month will be 184 100 UAH, and for the year – 2 209 200 UAH. In the fifth section, a production plan is developed, according to which the amount of 49 540,42 UAH is determined, which are necessary for equipping the workshop; premises available at the enterprise «C&A» will be rented. To ensure efficient production, 5 premises with a total area of 60 m2 are required, including 2 industrial and 3 non-productive ones. The sixth section reveals all possible risks. Therefore, the most likely risks are increasing tariffs, inflation, increasing prices for materials and components, strong wind, quarantine measures and the possibility of military actions. The seventh section describes the financial plan of the enterprise, namely, all profits and losses calculations, as well as financial indicators of the workshop. For the opening of the enterprise «C & A» you need 832 838,82 UAH, the entire amount will be taken from the own funds of the business owner. The company's income for the year will be 2 209 200 UAH, and expenses - 1 905 587,28 UAH. The following coefficients are calculated: the financial strength of the project is 54,4%; payback period is 2,7 years; net profit ratio– 13,7%; payback of own capital– 0,36. So this opening of the creative workshop is financially sounding, promising and profitable.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1761
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота бакалавр Шпаченко 2022.pdfОбґрунтування перспективних напрямків розвитку підприємницької діяльності (бізнес-план з відкриття творчої майстерні)2.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.