Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1786
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морозов, Валерій Георгієвич | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-02T17:12:34Z | - |
dc.date.available | 2022-11-02T17:12:34Z | - |
dc.date.issued | 2022-01-26 | - |
dc.identifier.citation | Морозов В.Г. Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014 Середня освіта, освітньої програми: «Середня освіта : трудове навчання та технології. Технічна та комп’ютерна графіка» / Кер. : к.п.н., доцент Букатова О.М. - Ізмаїл, 2022. - 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1786 | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Морозов ВГ.pdf | Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти | 1.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.