Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозов, Валерій Георгієвич-
dc.date.accessioned2022-11-02T17:12:34Z-
dc.date.available2022-11-02T17:12:34Z-
dc.date.issued2022-01-26-
dc.identifier.citationМорозов В.Г. Педагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014 Середня освіта, освітньої програми: «Середня освіта : трудове навчання та технології. Технічна та комп’ютерна графіка» / Кер. : к.п.н., доцент Букатова О.М. - Ізмаїл, 2022. - 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1786-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПедагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морозов ВГ.pdfПедагогічні засади особливостей поєднання навчання з продуктивною працею в умовах реформування політехнічної освіти1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.