Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1796
Назва: | Оцінка стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігання |
Інші назви: | Assessment of the state of physical health of children of young school age in the healthcare system |
Автори: | Галушкова, Тетяна Михайлівна Galushkova, Tetiana |
Ключові слова: | здоров’я здоров’язбережувальні заходи фізичне здоров’я фізичний розвиток педагогічний процес позашкільна робота health health measures physical health physical developmen pedagogical process extracurricular activities |
Дата публікації: | 24-січ-2022 |
Бібліографічний опис: | Галушкова Т. М. Оцінка стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. біол. наук, доц. Баштовенко О. А. – Ізмаїл, 2022. – 101 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена важливому питанню, що стосується стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігальної освіти. Розкриті дидактичні принципи створення здоров’язберігаючого освітнього простору, визначено важливість системності, цілісності, безперервності, індивідуального і творчого підходу, наочності, варіативності, психологічного комфорту, технологічності освітнього процесу для формування здорового способу життя. Стан здоров’я підростаючого покоління викликає безсумнівне занепокоєння держави і суспільства тому проблема виховання майбутнього покоління, формування фізично і духовно розвинених людей є однією з глобальних проблем сучасності. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати оцінку стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігання. Об’єкт дослідження - особливості оцінки стану фізичного здоров’я дітей. Предмет дослідження - оцінка стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігання. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкрито сучасне поняття фізичного здоров’я особистості: складові, критерії та характеристика. Проаналізовано стан здоров’я дітей України та окреслено основні етапи формування фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Визначення здоров’язбереження та здорового способу життя дітей молодшого шкільного віку крізь призму фізичного здоров’я дозволило сформувати теоретичні засади дослідження фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Другий розділ присвячено експериментальному дослідженню стану фізичного здоров’я учнів молодшого шкільного віку та факторам, що на нього впливають. Формувальна частина експериментальної роботи надала підстави зробити висновки про поліпшення стану здоров’я учнів за умови впровадження заходів, що на нього впливали, що і підтвердив контрольний етап експерименту. В третьому розділі запропоновано сучасні методологічні підходи до формування фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Розкрито важливе значення уроку фізичної культури у впровадженні методів корекції стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Окремо розглянуто методичні підходи до застосування позаурочних та поза навчальних занять фізичною культурою та їх вплив на стан здоров’я. Важливими акцентами роботи є систематизація здоров’язбережувальних підходів, а саме: забезпечення високого охоплення учнів регулярними заняттями фізичною культурою і спортом; збільшення обсягу рухової активності в режимі навчального і поза навчальним дня, формування стійкого інтересу і усвідомленої потреби в збереженні і зміцненні здоров’я. |
Опис: | The qualification work is devoted to an important issue related to the state of physical health of primary school children in the health education system. The didactic principles of creating a healthy educational space are revealed, the importance of systemicity, integrity, continuity, individual and creative approach, clarity, variability, psychological comfort, manufacturability of the educational process for the formation of a healthy lifestyle is determined. The state of health of the younger generation is undoubtedly a concern of the state and society, so the problem of educating future generations, the formation of physically and spiritually developed people is one of the global problems of today. The aim of the work is to theoretically investigate and substantiate the assessment of the physical health of primary school children in the health care system. The object of research is the features of assessing the physical health of children. The subject of the research is the assessment of the state of physical health of children of primary school age in the health care system. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the modern concept of physical health: components, criteria and characteristics. The state of health of children in Ukraine is analyzed and the main stages of formation of physical health of children of primary school age are outlined. Determining the health and healthy lifestyle of primary school children through the prism of physical health has allowed to form a theoretical basis for the study of physical health of primary school children. The second section is devoted to an experimental study of the physical health of primary school students and the factors that affect it. The formative part of the experimental work provided grounds to draw conclusions about the improvement of students' health under the condition of implementing measures that affected it, which was confirmed by the control phase of the experiment. The third section offers modern methodological approaches to the formation of physical health of primary school children. The importance of physical education lesson in the introduction of methods of correcting the physical health of children of primary school age is revealed. Methodological approaches to the use of extracurricular and extracurricular physical education classes and their impact on health are considered separately. Important emphases of the work are the systematization of health-preserving approaches, namely: ensuring high coverage of students with regular physical culture and sports; increase the amount of physical activity in the school and out of school, the formation of lasting interest and a conscious need to maintain and promote health. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1796 |
Розташовується у зібраннях: | 014 Середня освіта: фізична культура |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
++МАГ_Галушкова Т.М.docx | Оцінка стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку у системі здоров’язберігання | 427.82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.