Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorIvanov, Sergey-
dc.date.accessioned2022-11-05T09:19:41Z-
dc.date.available2022-11-05T09:19:41Z-
dc.date.issued2022-01-24-
dc.identifier.citationІванов С. В. Педагогічні умови ефективного запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури: Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. біол. наук, доц. Баштовенко О. А. – Ізмаїл, 2022. – 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1798-
dc.descriptionQualification work reveals the scientific, theoretical and methodological principles of a healthy lifestyle in modern society, which is not a remote concept, but associated with physical education and acquires the status of a cult. Undoubtedly, the state of health of the younger generation is of concern to the state and society. The problem is that the number of children with poor health is growing in society, but at the same time the conditions of psychological and pedagogical support are not defined, there is no attitude to a healthy lifestyle. The purpose of the work is to theoretically study and investigate the pedagogical conditions for the effective introduction of health technologies in physical education lessons. The object of research is the introduction of health technologies in lessons. The subject of the research is pedagogical conditions of effective introduction of health-preserving technologies in physical education lessons. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the current state of development and implementation of health technologies in the education system. Health technologies and possibilities of their application in the practice of physical culture are described in detail. The issue of health care as a component of the professional competence of physical education teachers is covered separately. The second section focuses on the empirical basis of research on the introduction of health technologies in physical education lessons. An important step is to monitor the initial physical condition of students and their physical fitness. Experimental application of health technologies in physical education classes and testing their effectiveness allowed us to draw conclusions about improving the physical fitness of students and improving their health. The third section offers methodological approaches to the study of health on the basis of pedagogical design of the educational process. The choice of health-saving technologies is substantiated on the basis of the analysis of researches. Exercise and sports are only factors that increase the level of health, functional status, when they are used under certain conditions. This confirms that the purpose of physical culture and sports activities at school - to create optimal conditions for the formation and self-realization of a physically healthy, socially conscious, socially active person who worthily represents the school at city, national and international events.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розкриває науково-теоретичні та методичні засади щодо здорового способу життя в сучасному суспільстві, який стає не віддаленим поняттям, а пов’язаний із заняттями фізичною культурою та набуває статусу культу. Безсумнівно, стан здоров’я підростаючого покоління викликає занепокоєння держави і суспільства. Проблема полягає в тому, що в суспільстві зростає число дітей з слабким здоров’ям, але одночасно не визначені умови психолого-педагогічного супроводу, немає установки на здоровий спосіб життя. Мета роботи – теоретично вивчити, дослідити педагогічні умови ефективного запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури. Об’єкт дослідження - запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках. Предмет дослідження - педагогічні умови ефективного запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкрито сучасний стан розробки та запровадження здоров’язберігаючих технологій в системі освіти. Докладно описано здоров’язберігаючі технології та можливості їх застосування у практиці фізичної культури. Окремо висвітлене питання здоров’язбережувальної діяльності, як складової професійної компетенції вчителів фізичної культури. Другий розділ присвячено емпіричним засадам дослідження запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури. Важливим етапом є моніторинг початкового фізичного стану учнів та їх фізичної підготовленості. Експериментальне застосування здоров’язбережувальних технологій на уроках фізичної культури та перевірка їх ефективності дозволило зробити висновки про удосконалення фізичної підготовленості учнів та покращення їх здоров’я. У третьому розділі запропоновані методичні підходи для дослідження здоров’язбереження на основі педагогічного проєктування навчально-виховного процесу. На підставі аналізу досліджень обґрунтовано вибір здоров’язбережуючих технологій. Заняття фізичною культурою і спортом тільки тоді є факторами, що підвищують рівень здоров’я, функціонального стану, коли при їх застосуванні дотримуються певні умови. Це підтверджує те, що мета фізкультурно-спортивної оздоровчої діяльності у школі – створення оптимальних умов для формування і самореалізації фізично здорової, громадської свідомої, соціально активної особистості, яка гідно представляє школу на міських, всеукраїнських і міжнародних заходах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectрівень здоров’яuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjecthealthuk_UA
dc.subjecthealth-saving technologiesuk_UA
dc.subjectphysical conditionuk_UA
dc.subjectphysical developmentuk_UA
dc.subjectlevel of healthuk_UA
dc.subjectpedagogical processuk_UA
dc.titleПедагогічні умови ефективного запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for the effective introduction of health technologies in physical education lessonsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Іванов С.В.docПедагогічні умови ефективного запровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури516 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.