Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1799
Назва: Підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до використання національних засобів хортингу у професійній діяльності
Інші назви: Preparation of future specialists in physical culture and sports for the use of national means of horting in professional activities
Автори: Комендантова, Олена Вікторівна
Komendantova, Olena
Ключові слова: хортинг
здоров’я
здоров’язбережувальні технології
фізичний стан
фізичний розвиток
horting
health
health technologies
physical condition
physical development
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Комендантова О. В. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до використання національних засобів хортингу у професійній діяльності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Максимчук І. А. – Ізмаїл, 2022. – 86 с.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі становлення й розвитку нашої держави дедалі більшої актуальності набуває проблема виховання у підростаючої особистості наполегливості як базової якості. Значним потенціалом щодо виховання володіє фізична культура і спорт. Водночас нині спостерігається поступове зниження у школярів інтересу до спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої діяльності. З огляду на це постає потреба удосконалення процесу формування у школярів здатності до дій та вчинків на основі свідомих спонукань як вищих регуляторів поведінки людини у процесі занять фізичною культурою та спортом. Мета дослідження –дослідити та обґрунтувати особливості підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до використання національних засобів хортингу у професійній діяльності. Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Предмет дослідження – використання національних засобів хортингу у професійній діяльності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Методи дослідження, які були використані нами під час написання магістерської роботи наступні: аналіз спеціальної, фахової, методичної. мережевої, періодичної літератури за темою роботи; синтез та структурування даних отриманих при теоретичному аналізі; використання спеціальних методів та діагностичних методик; спостереження; педагогічний експеримент, тощо. Гіпотеза дослідження ґрунтується на твердженні: за умови використання національних засобів хортингу у професійній діяльності можна домогтися підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкрито практичну підготовку майбутніх вчителів фізичної культури до використання національних видів фізичного виховання, зроблено висновки, що відповідно до моделі, професійна підготовка майбутніх фахівців з хортингу, повинна бути спрямована на оволодіння студентами основ наукової і педагогічної діяльності та психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців з хортингу є їх готовність до реалізації «суб’єкт-суб’єктні» відносин в системах «вчитель – учень», «тренер – спортсмен», яка в значній мірі залежить від особистісних якостей фахівця. При цьому особистісні якості тренера-викладача, на відміну від вчителя фізичної культури, зумовлених специфікою та особливостями цього виду діяльності. У другому розділі роботи було проведено експериментальне дослідження підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спортивної діяльності до використання національних засобів хортингу у професійній діяльності. Було проведено дослідження виховання наполегливості у майбутніх фахівців з фізичного виховання та спортивної діяльності у професійній діяльності в процесі занять таким видом спорту, як хортинг. Виділили, що необхідною і основною умовою розвитку наполегливості є систематичне виконання в процесі тренувань фізичних вправ, що вимагають вольових зусиль. Виявлена ​​особливість психологічних дій майбутніх фахівців фізкультурно-спортивної діяльності є важливою методичною умовою в процесі проведення навчально-тренувальних занять. У третьому розділі роботи були приведені методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спортивної діяльності до використання національних засобів у професійній діяльності. Розглянуто методологічний регулятив проблеми підвищення якості підготовки майбутнього педагога фізичної культури.
Опис: Thein qualifying work deals with the content Horting lessons as a means of military-patriotic upbringing of middle school pupils. For this purpose, the military-patriotic upbringing in comprehensive schools is analyzed and the value of Horting lessons on military- patriotic upbringing of teenagers is disclosed. In the article is shown that proper application of the content, forms and methods of this research affects the military-patriotic upbringing of youth. Also, the article states that Horting as modern Ukrainian children and youth wellness system was founded in Ukraine in 2008. It is widespread, so received state support, and subsequently was reformed into national sport in our country. Horting quickly gained popularity among children and young people and general spread among the population in Ukraine. The development of the rules of Horting as well as its qualification system was aimed at the invention of self-defense techniques and sport methods of single combat. The word "horting" comes from the name of the world famous island Khortytsia where was located Zaporizka Sich, which played a progressive role in the history of the Ukrainian people. Exactly Khortytsia was a stronghold of warriors where martial art perfected to protect the homeland. The idea of origin of Horting as a complex system of self-perfection of personality based on physical, moral, ethical and spiritual upbringing associated with the revival of the ancient folk traditions passed from generation to generation. The analysis of psychological and pedagogical literature showed that the effective military-patriotic upbringing of pupils of comprehensive schools teachers should apply such educative methods as deep understanding of pupil, recognition him as the highest value, fair treatment of pupil and etc. This educational work will encourage pupils of secondary school to self-organization and self-development and will enhance their military-patriotic upbringing in the Horting lessons, desire to serve in the Armed Forces of Ukraine, willingness to sacrifice, formation of moral stability, socially significant commitment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1799
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ_ Комендантова О.В..docxПідготовка майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до використання національних засобів хортингу у професійній діяльності125.52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.