Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1801
Назва: Особливості фізичного виховання гіперактивних дітей
Інші назви: Features of physical education of hyperactive children
Автори: Сафонов, Деніс Миколайович
Safonov, Denis
Ключові слова: інноваційна діяльність
педагогічна взаємодія
фізичне виховання
гіперактивність
педагогічний процес
innovative activity
pedagogical interaction
physical education
hyperactivity
pedagogical process
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Сафонов Д. М. Особливості фізичного виховання гіперактивних дітей : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Максимчук Б. А. – Ізмаїл, 2022. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена особливостям фізичного виховання гіперактивних дітей. Всесвітня асоціація дитячої та підліткової психіатрії та суміжних професій визнала гіперактивність проблемою номер один у сфері охорони здоров’я дітей. Число дітей із цим діагнозом постійно зростає. Діагностику та профілактичні заходи необхідно проводити вже на ранніх етапах розвитку дитини. Гіперактивність у дітей, що виражається в підвищеній руховій активності та збудливості, є медичною та педагогічною проблемою. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості фізичного виховання гіперактивних дітей. Об’єкт дослідження – особливості гіперактивних дітей. Предмет дослідження – фізичне виховання гіперактивних дітей. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел розкрито теоретичні засади та характеристики педагогічної взаємодії з гіперактивними дітьми. Увага акцентована на стосунках вчитель - гіперактивний учень та ролі батьківських установок. Другий розділ розкриває практичний аспект особливостей виховання гіперактивних дітей. З урахуванням найпоширеніших упереджень вчителів про гіперактивних учнів, запропоновано звернути увагу на особливості виявлення і корекцію гіперактивної поведінки у дітей. В третьому розділі запропоновано застосування розроблених методичних аспектів фізичного виховання гіперактивних дітей. Розроблено методичні рекомендації ефективної педагогічної взаємодії вчителя з дітьми, що страждають синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю. Запропоновано застосування адаптованого комплексу карате-до для фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з гіпердинамічним синдромом . Позитивна динаміка рівня фізичної підготовленості у дітей молодшого шкільного віку з гіпердинамічним синдромом в експериментальній групі була значно більш вираженою, ніж у контрольній, що підтверджує гіпотезу дослідження відносно застосування комплексу вправ з елементами карате-до. Такий підхід дозволив оптимізувати фізичний стан учнів, підвищити рівень здоров’я та інтерес до занять фізичною культурою. Правильний стиль спілкування створює атмосферу психологічного благополуччя, що багато в чому визначає результативність усієї навчально-виховної роботи. Тільки виконання певних педагогічних рекомендацій щодо здійснення індивідуального підходу до таких учнів та психологічної готовності самих вчителів взаємодіяти з гіперактивними учнями допоможе нормалізувати взаємини та сприятливо вибудувати весь навчальний процес. Ключові слова: інноваційна діяльність, педагогічна взаємодія, фізичне виховання, гіперактивність, педагогічний процес.
Опис: Qualification work is devoted to the peculiarities of physical education of hyperactive children. The World Association of Child and Adolescent Psychiatry and Related Professions has recognized hyperactivity as the number one problem in children's health. The number of children with this diagnosis is constantly growing. Diagnosis and preventive measures should be carried out in the early stages of child development. Hyperactivity in children, which is expressed in increased motor activity and excitability, is a medical and pedagogical problem. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the features of physical education of hyperactive children. The object of research is the features of hyperactive children. The subject of research - physical education of hyperactive children. The work consists of three sections. In the first section, based on the analysis of literature sources revealed the theoretical foundations and characteristics of pedagogical interaction with hyperactive children. Emphasis is placed on the teacher-hyperactive student relationship and the role of parental attitudes. The second section reveals the practical aspect of the upbringing of hyperactive children. Taking into account the most common prejudices of teachers about hyperactive students, it is suggested to pay attention to the peculiarities of detection and correction of hyperactive behavior in children. The third section proposes the application of the developed methodological aspects of physical education of hyperactive children. Methodical recommendations of effective pedagogical interaction of the teacher with the children suffering from a syndrome of deficit of attention and hyperactivity are developed. The use of an adapted karate-do complex for physical education of primary school children with hyperdynamic syndrome is proposed. The positive dynamics of the level of physical fitness in primary school children with hyperdynamic syndrome in the experimental group was much more pronounced than in the control group, which confirms the hypothesis of the study on the use of a set of exercises with elements of karate-do. This approach allowed to optimize the physical condition of students, improve their health and interest in physical education. The right style of communication creates an atmosphere of psychological well-being, which largely determines the effectiveness of all educational work. Only the implementation of certain pedagogical recommendations for the implementation of an individual approach to such students and the psychological readiness of teachers themselves to interact with hyperactive students will help to normalize relationships and build the whole learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1801
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ_Сафонов_Д.М.docОсобливості фізичного виховання гіперактивних дітей433 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.