Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеварєв, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorShevarev, Oleg-
dc.date.accessioned2022-11-05T11:12:57Z-
dc.date.available2022-11-05T11:12:57Z-
dc.date.issued2022-01-25-
dc.identifier.citationШеварєв О. М. Виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. філос. наук, доц. Ярчук Г. В. – Ізмаїл, 2022. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1805-
dc.descriptionQualification work reveals important aspects related to the education of emotional and volitional qualities of junior high school students in physical education classes. This problem has long origins, which later developed into a wide range of theoretical approaches, which highlighted the "basic" emotions as an innate basis for the development of volitional qualities. The study of the education of emotional and volitional qualities of primary school students in physical education classes on the basis of empirical analysis of the material is quite relevant. The purposes of our study is a theoretical study and determine the features of the education of emotional and volitional qualities of junior high school students in physical education classes. The object of research is the education of the emotional and volitional sphere of students. The subject of the study is the process of educating the emotional and volitional qualities of junior high school students in physical education classes. The qualification study is presented in three sections. The first section of the study presents the scientific and theoretical foundations of development and education of emotional and volitional qualities of the individual in the modern world. Concepts such as volitional potential of the person and realization of self-development are defined. Some results of the development of the problem of will and volitional regulation in the research of the scientific school are given. Aspects of voluntary and volitional regulation of the emotional sphere of man in the theoretical context of system-activity and cultural-historical branches of scientific knowledge are revealed. The second section is devoted to the experimental study of emotional and volitional qualities of junior high school students in physical education classes. The application of the program of diagnostics of emotional and volitional qualities of junior schoolchildren in physical education lessons and analysis of the results obtained in the experiment allowed to form special approaches to junior schoolchildren and to obtain confirmatory results. The third section offers methodological features of education of emotional and volitional qualities with the use of psychological techniques, exercises and methods for the development of emotional and volitional qualities of junior students in physical education lessons. Recommendations were given to physical education teachers, class teachers and parents on the development of emotional and volitional qualities of primary school students. When describing the development of the emotional sphere of primary school children by means of physical culture, it is noted that physical culture affects various spheres of life, improves quality of life and increases human satisfaction with the process of self-realization and self-realization. Exercise obtained during exercise reduces stress, increases emotional stability. It was determined that the indicators of the development of the emotional sphere included: empathy; emotional response; emotional expressiveness.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розкриває важливі аспекти, що стосуються виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Дана проблема має давні витоки, які в подальшому склалися в широкий спектр теоретичних підходів, де виділялися «базові» емоції в якості вродженої основи для розвитку вольових якостей. Дослідження виховання емоційно-вольових  якостей молодших школярів на уроках фізичної культури на підставі емпіричного аналізу матеріалу є досить актуальним. Метою нашого дослідження виступає теоретичне дослідження та визначення особливостей виховання емоційно-вольових  якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Об’єкт дослідження - виховання емоційно-вольової сфери учнів. Предметом дослідження виступає процес виховання емоційно-вольових  якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Кваліфікаційне дослідження представлено трьома розділами. У першому розділі дослідження представлено науково-теоретичні засади розвитку та виховання емоційно-вольових якостей особистості у сучасному світі. Визначено такі поняття як вольовий потенціал особистості і реалізація саморозвитку. Надано деякі підсумки розвитку проблеми волі і вольової регуляції в дослідженнях наукової школи. Розкриті аспекти довільної і вольової регуляції емоційної сфери людини в теоретичному контексті системно-діяльнісної та культурно-історичної галузях наукового знання. Другий розділ присвячено експериментальному дослідженню емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Застосування програми діагностики емоційно-вольових  якостей молодших школярів на уроках фізичної культури та аналіз результатів отриманих у експерименті, дозволили сформувати особливі підходи до молодших школярів, та отримати підтверджуючі результати. У третьому розділі запропоновані методичні особливості виховання емоційно-вольових якостей з використанням психологічних прийомів, вправ та методів для розвитку емоційно-вольових  якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. Надано рекомендації вчителям фізичної культури, класним керівникам та батькам щодо розвитку емоційно-вольових  якостей молодших школярів. При описі розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку засобами фізичної культури, виділено, що фізична культура впливає на різні сфери життєдіяльності, покращує якість життя і підвищує задоволеність людини від процесу самоздійснення і самореалізації. Фізичне навантаження, що отримується в процесі занять, знижує рівень стресу, підвищує емоційну стійкість. Визначено, що до показників розвитку емоційної сфери були віднесені: емпатія; емоційне реагування; емоційна виразність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectвольові якостіuk_UA
dc.subjectурок фізичної культуриuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectрівень здоров’яuk_UA
dc.subjectзадоволенняuk_UA
dc.subjectemotionsuk_UA
dc.subjectvolitional qualitiesuk_UA
dc.subjectphysical education lessonuk_UA
dc.subjectphysical developmentuk_UA
dc.subjectlevel of healthuk_UA
dc.subjectpleasureuk_UA
dc.titleВиховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeEducation of emotional and volitional qualities of junior high school students in physical education classesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Шеварев О.М.docВиховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури614 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.