Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1807
Назва: Виховання позитивно-активного ставлення підлітків до занять фізичною культурою
Інші назви: Education of a positive and active attitude of teenagers to physical education
Автори: Штирц, Юрій Юрійович
Shtyrts, Yuriy
Ключові слова: фізична культура
позитивно-активне ставлення
спортивно оздоровче виховання
здоров’язбереження
діти пiдлiткового віку
physical culture
positive and active attitude
sports and health education
health
adolescent children
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Штирц Ю. Ю. Виховання позитивно-активного ставлення підлітків до занять фізичною культурою : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : д. пед. наук, проф. Кічук Н. В. – Ізмаїл, 2022. – 96 с.
Короткий огляд (реферат): На даному етапі розвитку суспільства спортивно-оздоровча культура є одним з найважливіших чинників у формуванні, зміцненні і збереженні здоров'я людини. Підвищення ефективності спортивно-оздоровчого виховання учнів у загальноосвітніх школах вимагає своєчасне рішення ряду наукових проблем, пов'язаних із дослідженнями та науковим обґрунтуванням більш раціональних форм, способів і методів оптимізації їх стану здоров'я, фізичної працездатності. Саме в школі закладаються основи фізичного виховання для молодого покоління. Дослідження методів технологій фізичного виховання, виховання позитивно-активного ставлення ДО зокрема занять фізичною культурою школярів, останнім часом привертає особливу увагу як педагогів-науковців, так і практиків (Б. Ведмеденко, Є. Козак ), і є перспективним напрямом наукового пошуку в системі національної освіти й виховання. Метою дослідження дослідити конструктивні шляхи виховання позитивно-активного ставлення підлітків до занять фізичною культурою. виховання Об'єктом дослідження є учні підліткового віку. Предметом дослідження педагогічні умови виховання позитивно активного ставлення підлітків до занять фізичною культурою. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові методи дослідження: теоретичного рівня аналіз, синтез, порівняння, узагальнення; емпіричного рівня педагогічне спостереження, бесіда, інтерв'ювання, анкетування, аналіз результатів діяльності суб'єктів освітнього процесу основній школі, педагогічний експеримент. У роботі схарактеризована фізкультурно-оздоровча діяльність особистості як предмет сучасних наукових досліджень; визначена психолого-педагогічна характеристика сучасної дитини підліткового вікового періоду та її фізкультуро-спортивні уподобання; виявлені критерії, показники і рівнева характеристика інтересу учнів VIII класу до занять фізичною культурою і спортом; обґрунтована системо-утворювальна роль уроку фізичної культури в основній школі щодо формування позитивно-активного ставлення учнів до здоров'я збереження. Базою дослідження став заклад Загальної середньої освіти - ЗОШ №9 I-II ступенів м. Ізмаїл, Ізмаїльського району Одеської області. У дослідженні взяли участь 92 учня основної школи - 8 «А», 8 «Б», 8 «В», 8 «Г» класи.
Опис: At this stage of development of society, sports and health culture is one of the most important factors in the formation, strengthening and maintaining human health. Improving the effectiveness of sports and health education of students in secondary schools requires a timely solution to a number of scientific problems related to research and scientific justification of more rational forms, methods and techniques for optimizing their health, physical fitness. It is at school that the foundations of physical education for the younger generation are laid. Research of methods and technologies of physical education, in particular education of positive and active attitude to physical culture of schoolchildren, recently attracts special attention of both teachers, scientists and practitioners (B. Vedmedenko, E. Kozak), and is a promising area of scientific research in the system national education and upbringing. The aim of the study is to investigate constructive ways of educating a positive and active attitude of adolescents to physical education. The object of research is adolescent students. The subject of the study is the pedagogical conditions of educating a positive and active attitude of adolescents to physical education. The methodological basis of the qualification work is general scientific research methods: theoretical level analysis, synthesis, comparison, generalization; empirical level - pedagogical observation, conversation, interviews, questionnaires, analysis of the results of the subjects of the educational process in primary school, pedagogical experiment. The paper characterizes the physical culture and health activities of the individual as a subject of modern research; determined psychological and pedagogical characteristics of the modern child of adolescence and its physical culture and sports preferences; identified criteria, indicators and level characteristics of interest of VIII grade students in physical culture and sports; substantiated the system-forming role of physical education lesson in primary school in the formation of a positive and active attitude of students to the health of conservation. The basis of the study was the institution of General Secondary Education - Secondary School No9 I-III degrees in Izmail, Izmail district of Odessa region. The study involved 92 primary school students - 8 "A", 8 "B", 8 "C", 8 "D" classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1807
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+Магістерська робота_Штирц Ю.Ю..docxВиховання позитивно-активного ставлення підлітків до занять фізичною культурою315.71 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.