Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВинограденко, Микола Вікторович-
dc.contributor.authorVynohradenko, Mykola-
dc.date.accessioned2022-11-05T11:55:36Z-
dc.date.available2022-11-05T11:55:36Z-
dc.date.issued2022-01-25-
dc.identifier.citationВинограденко М. В. Проблема індивідуального підходу до занять фізичною культурою та шляхи її розв’язання у сучасному закладі освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. філос. наук, доц. Ярчук Г. В. – Ізмаїл, 2022. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1808-
dc.descriptionQualification work reveals the problem of individual approach to physical education and outlines ways to solve it in modern educational institutions. Innovative transformations that have affected Ukrainian educational institutions need changes in the system of student training, as they concern not only the content of education, but also ways to ensure its assimilation at high methodological and technological levels to form a creative personality capable of further professional development. The purpose of the work is to investigate and substantiate the problem of individual approach to physical education and ways to solve it in a modern educational institution. The object of research is an individual approach to classes. The subject of research is an individual approach to physical education classes in a modern educational institution. The work consists of three sections. The first section of the study is devoted to the scientific and theoretical foundations of the study of the individual approach to physical education. The range of issues concerning the introduction of an individual approach to classes in the modern pedagogical space as a way of forming motivation for recovery is revealed. Emphasis is placed on the importance of combining individual and differentiated approaches in physical education lessons. The second section reveals the results of an experimental study of the effectiveness of an individual approach to physical education. The initial diagnosis of students' physical fitness was taken into account and measures were implemented to determine the effectiveness of their implementation. The third section outlines the methodological principles of solving the problem of individual approach to physical education. Recommendations are given to physical education teachers to improve the indicators of physical fitness of students by means of individual approach on the basis of designing individual educational trajectories in physical education classes. The success of the individual approach to the development of students with different educational opportunities and needs is implemented one of the most important mechanisms of humanization of the educational process - psychological and pedagogical support of the student, the value of which is determined by his pedagogical potential. The proposed design of individual educational trajectories in physical education classes is a whole system of training and education of the individual. Motivation and independent work contributes to the expansion of knowledge in the field of physical culture and sports, strengthens the skills of information (theoretical and practical), allows for creative processes, meets a number of needs and solves the problem of lack of physical activity.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розкриває проблему індивідуального підходу до занять фізичною культурою та окреслює шляхи її розв’язання в сучасних закладах освіти. Інноваційні перетворення, які торкнулися українських закладів освіти потребують зрушень і у системі підготовки учнів, оскільки стосуються не тільки змісту освіти, а й способів забезпечення її засвоєння на високому методичному і технологічному рівнях для формування творчої особистості, здатної до подальшого професійного самовдосконалення. Мета роботи – дослідити та обґрунтувати проблему індивідуального підходу до занять фізичною культурою та шляхи її розв’язання у сучасному закладі освіти. Об’єкт дослідження - індивідуальний підхід до занять. Предмет дослідження - індивідуальний підхід до занять фізичною культурою у сучасному закладі освіти. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ дослідження присвячений науково-теоретичним засадам дослідження індивідуального підходу до занять фізичною культурою. Розкрито коло питань щодо впровадження індивідуального підходу на заняттях у сучасному педагогічному просторі як способу формування мотивації до оздоровлення. Акцентовано увагу на важливості поєднання індивідуального та диференційованого підходів на уроках фізичної культури. Другий розділ розкриває результати експериментального дослідження ефективності індивідуального підходу до занять фізичною культурою. Враховано початкову діагностику фізичної підготовленості учнів та впроваджено заходи, що дозволили визначити ефективність їх впровадження. У третьому розділі окреслено методичні засади вирішення проблеми індивідуального підходу до занять фізичною культурою. Надано рекомендації вчителям фізичної культури щодо покращення показників фізичної підготовленості учнів засобами індивідуального підходу на підставі проєктування індивідуальних освітніх траєкторій на заняттях з фізичної культури. Успішність реалізації індивідуального підходу до розвитку учнів з різними освітніми можливостями і потребами реалізовується один з найважливіших механізмів гуманізації освітнього процесу – психолого-педагогічний супровід учня, цінність якого визначається його педагогічним потенціалом. Запропоноване проектування індивідуальних освітніх траєкторій на заняттях з фізичної культури являє собою цілу систему навчання і виховання особистості. Мотивація та самостійна робота сприяє розширенню знань в галузі фізичної культури і спорту, зміцнює навички застосування отриманої інформації (теоретичної і практичної), дозволяє здійснювати творчі процеси, задовольняє ряду потреб та вирішує проблему недостатньої рухової активності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectрівень здоров’яuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectindividual approachuk_UA
dc.subjectphysical developmentuk_UA
dc.subjectlevel of healthuk_UA
dc.subjectpedagogical processuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectself-improvementuk_UA
dc.titleПроблема індивідуального підходу до занять фізичною культурою та шляхи її розв’язання у сучасному закладі освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of an individual approach to physical education and ways to solve it in a modern educational institutionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Винограденко М.В.docПроблема індивідуального підходу до занять фізичною культурою та шляхи її розв’язання у сучасному закладі освіти469.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.