Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1809
Назва: Соціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури
Інші назви: Socio-pedagogical conditions for the organization of educational and cognitive activities of students in physical education
Автори: Железко, Володимир Андрійович
Zhelezko, Volodymyr
Ключові слова: соціально-педагогічні умови
здоров’я
здоров’язбережувальні заходи
фізичне виховання
фізичний розвиток
педагогічний процес
позашкільна робота
socio-pedagogical conditions
health
health-preserving measures
physical education
physical development
pedagogical process
extracurricular activities
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Железко В. А. Соціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Фурдуй С. Б. – Ізмаїл, 2022. – 87 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота є ґрунтовним дослідженням соціально-педагогічних умов організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури. Розкриття сутності поняття «соціально-педагогічні умови», та використання потенційних можливостей соціуму є важливим для вирішення педагогічних завдань на уроках фізичної культури. Фізична культура і спорт – невід’ємні частини культури, сфери соціальної діяльності, яка являє собою сукупність духовних і матеріальних цінностей, що сприяють гармонійному фізичному розвитку особистості. Мета дослідження – теоретично дослідити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури . Об’єкт дослідження – особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Предмет дослідження – соціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі, на підставі аналізу літературних джерел теоретично проаналізовано та розкрито стан дослідження питання щодо впливу соціально-педагогічних умов на організацію навчального процесу. Акцентована увага на своєрідності та можливих впливах соціально-педагогічних умов у організації навчального процесу для забезпечення здоров’я особистості. Окреслене місце соціально-педагогічних умов у навчальному процесі з фізичного виховання. Другий розділ присвячено експериментальному дослідженню ефективності впливу соціально-педагогічних умов на організацію навчального процесу у фізичній культурі. Розроблена структурно-функціональна модель дослідження ефективності впливу соціально-педагогічних умов на організацію навчального процесу у фізичній культурі. Проаналізовано, інтерпретовано отримані результати та доведена їх ефективність. В третьому розділі запропоновано сучасні методичні підходи до дослідження ролі та застосування соціально-педагогічних умов на організацію навчального процесу у фізичній культурі. Окреслено конструктивні підходи дослідження та сформовано методичні засади щодо навчального процесу. Характеристика можливих впливів соціально-педагогічних умов для забезпечення здоров’я особистості на підставі моніторингу актуальних соціальних ризиків, що впливають на здоров’я, акцентують необхідність ​​вивчення та застосування ефективних сучасних розробок в області здоров’язберігаючих технологій. Важливо розширити загально-психологічні знання індивідуально- значимими для кожної особистості в соціумі. На основі результатів проведеного аналізу сформульовані основні дидактичні принципи навчання фізичної культури в загальноосвітній школі. Визначено основні вимоги до оновлення змісту, методів і форм фізичної культури учнів на уроках і позанавчальної діяльності, як складових соціально-педагогічних умов.
Опис: Qualification work is a thorough study of socio-pedagogical conditions for the organization of educational and cognitive activities of students in physical education lessons. Discovering the essence of the concept of "socio-pedagogical conditions" and the use of potential opportunities of society is important for solving pedagogical problems in physical education lessons. Physical culture and sports are integral parts of culture, the sphere of social activity, which is a set of spiritual and material values ​​that contribute to the harmonious physical development of the individual. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the socio-pedagogical conditions for the organization of educational and cognitive activities of students in physical education lessons. The object of research - the features of the organization of educational and cognitive activities of students. The subject of research - socio-pedagogical conditions for the organization of educational and cognitive activities of students in physical education lessons. The work consists of three sections. In the first section, based on the analysis of literature sources, the state of research on the impact of socio-pedagogical conditions on the organization of the educational process is theoretically analyzed and revealed. Emphasis is placed on the uniqueness and possible effects of socio-pedagogical conditions in the organization of the educational process to ensure the health of the individual. The place of socio-pedagogical conditions in the educational process of physical education is outlined. The second section is devoted to the experimental study of the effectiveness of socio-pedagogical conditions on the organization of the educational process in physical culture. The structural-functional model of research of efficiency of influence of social and pedagogical conditions on the organization of educational process in physical culture is developed. The obtained results are analyzed, interpreted and their efficiency is proved. The third section offers modern methodological approaches to the study of the role and application of socio-pedagogical conditions for the organization of the educational process in physical culture. Constructive approaches of research are outlined and methodical bases concerning educational process are formed. Characterization of possible influences of social and pedagogical conditions for ensuring the health of the individual on the basis of monitoring of current social risks affecting health, emphasize the need to study and apply effective modern developments in the field of health technologies. It is important to expand the general psychological knowledge of individual and significant for each individual in society. Based on the results of the analysis, the basic didactic principles of teaching physical culture in secondary school are formulated. The basic requirements for updating the content, methods and forms of physical culture of students in lessons and extracurricular activities as components of socio-pedagogical conditions are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1809
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МАГ. Железко В.А.docСоціально-педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізичної культури491.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.