Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1811
Назва: Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності
Інші назви: Formation of readiness of future teachers of physical culture for professional activity
Автори: Кособуцький, Олександр Васильович
Kosobutskyi, Oleksandr
Ключові слова: професійна готовність
фізична культура
педагогічний процес
мотивація
готовність до професійної діяльності
professional readiness
physical culture
pedagogical process
motivation
readiness for professional activity
Дата публікації: 25-січ-2022
Бібліографічний опис: Кособуцький О. В. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. філос. наук, доц. Ярчук Г. В. – Ізмаїл, 2022. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним аспектам та дослідженню формування професійної готовності педагога фізичної культури, що ґрунтуються на високому професіоналізмі, творчій діяльності та активності, готовності до самостійного вирішення виховних, оздоровчих, тренувальних завдань в різних ланках фізкультурно-спортивної галузі. Увагу акцентовано на знаннях, уміннях і навичках специфічного характеру, що набуваються під час навчання та реалізуються в професійній діяльності. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Об’єкт дослідження – особливості формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Предмет дослідження – формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ дослідження присвячений теоретичним аспектам формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. В ньому окреслене місце професійної діяльності майбутнього вчителя фізичної культури в змісті шкільної освіти. На підставі аналізу психолого-педагогічних підходів до формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності запропонована модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Другий розділ представляє дослідно-експериментальну роботу з формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. На основі аналізу стану готовності студентів до здійснення професійної діяльності в школі, розроблено та апробовано ефективність педагогічних умов впровадження моделі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. У третьому розділі окреслено методичні особливості формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності. На підставі досвіду використання психолого-педагогічних прийомів, методів та форм роботи з формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності надано рекомендації щодо формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Визначено, що перед викладачами педагогічних Вишів постає ряд конкретних завдань: допомогти студенту усвідомити цінність, цілі та перспективи навчання; стимулювати аналітичне, конструктивно-критичне ставлення до світу; розвивати рефлексію; створити умови для включення здобувача в різноманітну творчу діяльність на заняттях; допомогти в освоєнні способів і механізмів самореалізації і самовираження.
Опис: Qualification work is devoted to theoretical aspects and research of formation of professional readiness of the teacher of physical culture based on high professionalism, creative activity and activity, readiness to the independent decision of educational, improving, training tasks in various links of physical culture and sports branch. Emphasis is placed on knowledge, skills and abilities of a specific nature, acquired during training and implemented in professional activities. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the peculiarities of the formation of the readiness of future physical education teachers for professional activity. The object of research is the peculiarities of forming the readiness of future teachers for professional activity. The subject of research is the formation of readiness of future physical education teachers for professional activity. The work consists of three sections. The first section of the study is devoted to the theoretical aspects of forming the readiness of future physical education teachers for professional activities. It outlines the place of professional activity of the future physical education teacher in the content of school education. Based on the analysis of psychological and pedagogical approaches to the formation of readiness of future physical education teachers for professional activities, a model of forming the readiness of future physical education teachers for professional activities is proposed. The second section presents research and experimental work on the formation of the readiness of future physical education teachers for professional activities. Based on the analysis of the state of readiness of students for professional activities at school, developed and tested the effectiveness of pedagogical conditions for implementing a model of forming the readiness of future teachers of physical culture for professional activities. The third section outlines the methodological features of the formation of the readiness of future physical education teachers for professional activities. Based on the experience of using psychological and pedagogical techniques, methods and forms of work on the formation of readiness of future physical education teachers for professional activities, recommendations are given on the formation of future physical education teachers' readiness for professional activities. It is determined that the teachers of pedagogical universities face a number of specific tasks: to help students understand the value, goals and prospects of learning; to stimulate analytical, constructive and critical attitude to the world; develop reflection; create conditions for the inclusion of the applicant in a variety of creative activities in the classroom; to help in mastering the ways and mechanisms of self-realization and self-expression.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1811
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Кособуцкий О.В.docФормування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності559.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.