Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1818
Назва: Корекція порушень постави молодших школярів засобами фізичних вправ та самомасажу
Інші назви: Correction of posture disorders of junior schoolchildren by means of physical exercises and self-massage
Автори: Рассолов, Андрій Ігорович
Rassolov, Andriy
Ключові слова: постава
молодші школярі
фізичний вплив
самомасаж
фізичний розвиток
корекція
posture
junior schoolchildren
physical influence
self-massage
physical development
correction
Дата публікації: 24-січ-2022
Бібліографічний опис: Рассолов А. І. Корекція порушень постави молодших школярів засобами фізичних вправ та самомасажу : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. біол. наук, доц. Баштовенко О. А. – Ізмаїл, 2022. – 110 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито науково-теоретичні та методичні засади щодо здоров’язбережувального спрямування освіти, а саме: проблеми порушень постави молодших школярів, як показника фізичного розвитку. Метою магістерського дослідження виступає теоретичний розгляд та обґрунтування особливостей корекції порушень постави молодших школярів засобами фізичних вправ та самомасажу. Об’єктом дослідження є особливості процесу корекції порушень постави молодших школярів. Предметом дослідження – корекція порушень постави молодших школярів засобами фізичних вправ та самомасажу. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкриті науково-теоретичні засади та висвітлено сучасний погляд на фізичний розвиток дитини та постави як його складової. Докладно проаналізовано фактори, що впливають на формування постави у дітей молодшого шкільного віку та наголошено на важливості корекції та профілактики порушень постави молодших школярів. Другий розділ присвячено емпіричним засадам дослідження за програмою застосування коригую чого фізичного впливу та самомасажу. У ньому проаналізовано стан порушень постави молодших школярів на початковому етапі експериментальної роботи та результати впровадження заходів заснованих на фізичних вправах та самомасажі з метою корекції постави. Описано підсумки формувального етапу експериментальної роботи та визначено ефективність запровадження дослідної програми. У третьому розділі у ході комплексного застосування засобів корекції постави у системі фізичного виховання школярів молодших класів, рекомендовано форми фізичного виховання у поєднанні з масажем, що забезпечують процес корекції порушень постави. Надано ообґрунтування вибору програми корекції постави молодших школярів для експериментального дослідження. Описані в роботі важливі методичні підходи до корекції та профілактики порушень постави молодших школярів, є необхідними для розкриття питання що стосується не тільки фізичного, а й психічного стану індивіда, будучи одним з показників здоров’я. Отримані в ході педагогічного експерименту результати дозволили зробити висновок відносно ефективності застосування розробленого нами комплексу вправ для корекції порушень постави на уроках фізичної культури в спеціальній медичній групі та наголошено на важливості комплексного застосування засобів корекції постави у системі фізичного виховання школярів молодших класів. Наукове обґрунтування і розробка нових підходів до організації та проведення роботи з корекції постави на уроках фізичного виховання на основі впровадження нових організаційних технологій з урахуванням факторів, що впливають на його формування, є важливими і необхідними у вирішенні проблем, що стосуються фізичного розвитку дитини.
Опис: The qualifying work reveals the scientific, theoretical and methodological principles of health-preserving direction of education, namely: the problems of postural disorders of primary school children as an indicator of physical development. The purpose of the master's research is the theoretical consideration and substantiation of the peculiarities of the correction of posture disorders of primary school children by means of physical exercises and self-massage. The object of the research is the peculiarities of the process of correction of posture disorders in junior high school students. The subject of the research is the correction of posture disorders of junior schoolchildren by means of physical exercises and self-massage. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the scientific and theoretical principles and highlights the modern view of the physical development of the child and posture as its component. The factors influencing the formation of posture in children of primary school age are analyzed in detail and the importance of correction and prevention of posture disorders in primary school children is emphasized. The second section is devoted to the empirical principles of research on the program of corrective physical action and self-massage. It analyzes the state of posture disorders of primary school students at the initial stage of experimental work and the results of the implementation of measures based on exercise and self-massage to correct posture. The results of the formative stage of the experimental work are described and the efficiency of the research program implementation is determined. In the third section, during the complex application of posture correction tools in the system of physical education of primary school students, forms of physical education in combination with massage are recommended, which provide the process of correction of posture disorders. The substantiation of the choice of the program of posture correction of junior schoolchildren for experimental research is given. The important methodological approaches to the correction and prevention of postural disorders in junior high school students are necessary to address the issue of not only the physical but also the mental state of the individual, as one of the indicators of health. The results obtained during the pedagogical experiment allowed us to conclude about the effectiveness of our set of exercises for the correction of posture disorders in physical education classes in a special medical group and stressed the importance of comprehensive use of posture correction in physical education of primary school students. Scientific substantiation and development of new approaches to the organization and conduct of work on posture correction in physical education lessons based on the introduction of new organizational technologies taking into account the factors influencing its formation are important and necessary in solving problems related to physical development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1818
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++МАГ_Рассолов А.І.docКорекція порушень постави молодших школярів засобами фізичних вправ та самомасажу516.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.