Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1823
Назва: Засвоєння учнівською молоддю історії становлення та розвитку національних видів спорту – передумова готовності до здоров’язбереження
Інші назви: Assimilation by schoolchildren of the history of the formation and development of national sports is a prerequisite for readiness for health care
Автори: Івлєва, Наталія Володимирівна
Ivleva, Natalia
Ключові слова: національні види спорту
учнівська молодь
здоров’язбереження
рекреація
фізична культура та спорт
спортивна діяльність
фізичний розвиток
школярі
заклади загальної середньої освіти
рухливі ігри
national sports
student youth
health care
recreation
physical culture and sports
sports activity
physical development
schoolchildren
institutions of general secondary education
mobile games
Дата публікації: 23-січ-2023
Бібліографічний опис: Івлєва Н. В. Засвоєння учнівською молоддю історії становлення та розвитку національних видів спорту – передумова готовності до здоров’язбереження : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. пед. наук, доц. Максимчук І. А. – Ізмаїл, 2023. – 94 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розкрита історія становлення та розвитку національних видів спорту як напряму рекреації. Об’єктом дослідження є національні види спорту як напрям рекреації. Предмет дослідження стосувався історії становлення та розвитку національних видів спорту як напряму рекреації. Метою дослідження виступило теоретичне вивчення та дослідження історії становлення та розвитку національних видів спорту як напряму рекреації. У першому розділі, розглядаючи популяризацію національних видів спорту на сучасному етапі розвитку суспільства, визначили, що розвиток національних видів спорту з позиції процесуального підходу включає безліч послідовно об’єднаних елементів і носить безперервний характер. Формування іміджу національних видів спорту як цілеспрямовано створюваного образу суб’єкта здатне впливати на соціум у певних ціннісних межах. Комплексний підхід, розроблений та застосований на основі послідовних кроків, необхідний для успішного здоров’язбереження. Такий підхід дозволяє враховувати очікування, які формуються в громадській думці, щодо використання національних особливостей функцій національних видів спорту як соціально значущого феномену. У другому розділі роботи були описані експериментальні особливості вивчення становлення та розвитку національних видів спорту як напряму рекреації. Проведена експериментальна перевірка застосування народних рухливих ігор у фізкультурній освіті учнів закладів загальної середньої освіти. На підставі досліджень визначили, що розроблена методика передбачає використання на заняттях з фізичної культури українських народних рухливих ігор та дозволяє врахувати напрям підготовки, особливості фізичного розвитку молоді, зміни працездатності учнів у тижневому циклі та впродовж навчального дня. Завдяки підвищенню емоційності занять фізичною культурою, ретельному підбору ігор, їх методично правильної послідовності та дозування, а також використанню теоретичного матеріалу, методика дозволила підвищити рівень розвитку швидкісно-силових якостей, спритності, швидкості, сили, витривалості, працездатності, рівень знань та мотивацію до занять фізичною культурою у учнів. Третій розділ містить приведені методичні аспекти становлення та розвитку національних видів спорту як напряму рекреації. Нами описано структурно-функціональну модель фізкультурно-оздоровчої діяльності засобами народних рухливих ігор у закладах загальної середньої освіти. Виділили, що модель фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів складається із 7 блоків: соціального замовлення, цілепокладання, змістовно-технологічного, організаційного, проведення фізкультурно-оздоровчих заходів, критеріально-оцінного, результативного. Аналіз компетентності учнів у веденні здорового способу життя показав необхідність поєднання різних форм формування цієї компетенції як у навчальному процесі, так і у позанавчальній діяльності.
Опис: The history of the formation and development of national sports as a direction of recreation was revealed in the master's work. The object of research is national sports as a direction of recreation. The subject of the study is the history of the formation and development of national sports as a direction of recreation. The purpose of the study is to theoretically study and investigate the history of the formation and development of national sports as a direction of recreation. Considering the popularization of national sports at the current stage of the development of society, it was determined that the development of national sports from the perspective of a process approach includes many sequentially combined elements and is continuous in nature. Formation of the image of national sports as a purposefully created image of the subject is able to influence society within certain value limits. For its successful development, it is important to develop and apply a comprehensive approach based on successive steps that allow taking into account the expectations formed in public opinion regarding the use of national features of the functions of national sports as a socially significant phenomenon. In the second part of the work, the experimental features of the study of the formation and development of national sports as a direction of recreation were described. Conducted an experimental verification of the use of folk mobile games in the physical education of students of general secondary education institutions. It was determined that a methodology has been developed, which provides for the use of Ukrainian folk mobile games in physical education classes and takes into account the direction of training, the peculiarities of the physical development of young people, changes in the work capacity of students in the weekly cycle and during the school day. Thanks to increasing the emotionality of physical education classes, careful selection of games, their methodically correct sequence and dosage, as well as the use of lecture material, the technique allowed to increase the level of development of speed and strength qualities, dexterity, speed, strength, endurance, work capacity, level of knowledge and motivation for classes physical culture of students. The third section contains methodological aspects of formation and development of national sports as a direction of recreation. They described the structural and functional model of physical culture and health activities by means of folk mobile games in general secondary education institutions. It was highlighted that the model of students' physical culture and health activities consists of 7 blocks: social order, goal setting, content-technological, organizational, physical culture and health activities, criterion-evaluation, result. The analysis of students' competence in leading a healthy lifestyle showed the need to combine various forms of forming this competence both in the educational process and in extracurricular activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1823
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: фізична культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГ_Івлєва Н.В (1).docЗасвоєння учнівською молоддю історії становлення та розвитку національних видів спорту – передумова готовності до здоров’язбереження455.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.