Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1826
Назва: Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку
Інші назви: Psychological-pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in children of preschool age
Автори: Андреєва, Г.В.
Andreeva, G.V.
Ключові слова: умови
психолого-педагогічні умови
здоров’язбереження
здоров’язберігаючи технології
діти дошкільного віку
conditions
psychological and pedagogical conditions
health protection
health-preserving technologies
children of preschool age
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Андреєва Г.В. Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку: Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта, напряму підготовки (Дошкільна освіта. Альтернативна дошкільна освіта) / Кер.: к.п.н. доцент Холостенко Ю.В. - Ізмаїл, 2023. - 112 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі розглянуто питання психолого-педагогічний умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітейдошкільноговіку. Робота має таку структуру:вступ, три розділи (теоретичний, методичний та практичний), висновки за розділами, список використаних джерел й додатки. Робота представлена у текстовому форматі на 111 сторінках та містить графічно-ілюстративний матеріал. Мета роботи – теоретично дослідити та практично виявити психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження – психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. У першому розділі узагальненітеоретичні особливості дослідження психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку, проведено дослідження проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я та здорового способу життя у сучасних дошкільнят. Розглянутосоціальне партнерство дошкільної освітньої організації та батьків у вихованні здорової дитини. Проаналізованавзаємодія дошкільної освітньої організації з сім’єю щодо формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я. У другому розділі розкритіметодичні засади вивчення психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку, проаналізовані особливості виховання навичок безпечної поведінки у побуті у дошкільників.Описаніособливості використання здоров’язберігаючих технологій у системі розвитку дитини дошкільного віку. Охарактеризовані формування компетентності педагогів у галузі залучення дошкільнят до здорового способу життя. У третьому розділі освітлені практичні аспекти аналізу психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. З’ясовано готовність педагогів до проектування здоров’язбережуючого освітнього середовища дошкільної освітньої організації. Проведено вивчення уявлення часто хворіючих дітей старшого дошкільного віку про здоров’я та здоровий спосіб життя, застосування ідей ортобіозу батьками на шляху подолання хвороби дітей.Запропоновані заходи підвищення професійної компетентності вихователів дитячих садів щодо застосування здоров’язберігаючих технологій. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані студентами, викладачами, педагогами дошкільної освіти, вихователями ЗДО, психологами, які працюють за темою дослідження, як матеріали для підготовки до наукових конференцій, нарад та виступів на батьківських зборах у ЗДО.
Опис: In the master's thesis, the issue of psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in children of preschool age will be considered. The work has the following structure: introduction, three sections (theoretical, methodical and practical), conclusions by section, a list of used sources and appendices. The work is presented in text format on 111 pages and contains graphic and illustrative material. The purpose of the work is to theoretically investigate and practically identify the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children. The object of the study is the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health. The subject of the study is the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children. In the first chapter, the theoretical features of the study of the psychological and pedagogical conditions of the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are summarized, and the problem of the formation of a valuable attitude to health and a healthy lifestyle in modern preschoolers is studied. Social partnership of a preschool educational organization and parents in raising a healthy child is considered. The interaction of the preschool educational organization with the family regarding the formation of a valuable attitude to health in children is analyzed.In the second chapter, the methodological principles of the study of psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are revealed, the peculiarities of the education of safe behavior skills in everyday life among preschoolers are analyzed. The features of the use of health-preserving technologies in the system of preschool child development are described. Characterized the formation of the competence of teachers in the field of engaging preschoolers to a healthy lifestyle. In the third chapter, the practical aspects of the analysis of the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are illuminated. The readiness of teachers to design a health-preserving educational environment of a preschool educational organization has been clarified. The study of the perception of often sick children of older preschool age about health and a healthy lifestyle, the application of orthobiosis ideas by parents in the way of overcoming children's illness was carried out. Proposed measures to increase the professional competence of kindergarten teachers regarding the use of health-preserving technologies. The materials of the master's thesis can be used by students, teachers, teachers of preschool education, teachers of preschool education, psychologists who work on the topic of research, as materials for preparing for scientific conferences, meetings and speeches at parent meetings in preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1826
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андреева.pdfПсихолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.