Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1827
Назва: Психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children of older preschool age
Автори: Бур'ян, О.
Ключові слова: агресія
старший дошкільний вік
психолого-педагогічні умови
профілактика
aggression
older preschool age
psychological and pedagogical conditions
prevention
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Бур’ян О. Психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Альтернативна освіта / Кер.: докт.пед.наук, проф. Лесіна Т.М. - Ізмаїл, 2023. - 91 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито умови, способи та засоби запобіганню прояву гніву у дітей віком 5-6 років. Об’єктом агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку.. Предметом психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Метою полягає в обґрунтуванні психолого-педагогічних умов профілактики агресивної поведінки у дітей, розробці та апробації програми тренінгу з профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні аспекти дослідження агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку, охарактеризовано своєрідність зазначеної вікової категорії дитини, встановлено основні причини дитячої агресії. У другому розділі розглянуто проаналізовано умови ефективної профілактики агресії, розглянуто форми і методи попередження вираження дитячого гніву, виокремлено ігро- та казкотерапію як найефективніші форми профілактики агресії. У третьому розділі проведений аналіз діяльності закладу дошкільної освіти з впровадження профілактичних засобів щодо прояву агресії у старших дошкільнят, наведено приклади заходів («Прогулянка казковим лісом», «Морська зірка», «Скинь втому»). Розроблено рекомендації батькам щодо профілактики агресії у дітей та представлено авторську комплексну програму щодо профілактики агресивної поведінки серед дітей старшого дошкільного віку.
Опис: The qualification work revealed the conditions, methods and means of preventing the manifestation of anger in children aged 5-6 years. The object is the aggressive behavior of children of older preschool age. The subject is psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children of older preschool age. The goal is to substantiate the psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children, to develop and approve a training program for the prevention of aggressive behavior in older preschool children. In the first chapter, the theoretical and methodological aspects of the study of aggressive behavior of older preschool children are analyzed, the peculiarities of the specified age category of the child are characterized, and the main causes of child aggression are established. In the second chapter, the conditions of effective prevention of aggression are considered and analyzed, the forms and methods of preventing the expression of children's anger are considered, and play and fairy-tale therapy are singled out as the most effective forms of prevention of aggression. In the third chapter, an analysis of the activities of the preschool education institution for the implementation of preventive measures against the manifestation of aggression in older preschoolers is carried out, examples of activities are given ("Walk through the fairy-tale forest", "Starfish", "Relieve fatigue"). Recommendations for parents on the prevention of aggression in children have been developed and the author's comprehensive program on the prevention of aggressive behavior among older preschool children has been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1827
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бур`ян_магістерська.pdfПсихолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку2.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.