Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1828
Назва: Педагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор
Інші назви: Pedagogical foundations of positive socialization of children with OOP means of story role-playing games
Автори: Гарчева, Олександра Анатоліївна
Garcheva, Oleksandrа Anatoliivna
Ключові слова: індивідуальний підхід
гра
навчальний процес
педагогічна техніка
соціалізація
individual approach
game
educational process
pedagogical technique
socialization
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Гарчева А. О. Педагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: : к. п. н., доц. Звєкова В. К. - Ізмаїл, 2023. - 110 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота спрямована на розв’язання проблеми недостатнього методичного забезпечення діяльності педагогів та батьків з педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей дошкільного віку з ООП. На теоретичному рівні конкретизовано поняття гри як провідної діяльності дітей дошкільного віку, її сутності, функціям та різновидам. Наведено та проаналізовано докладну класифікацію дитячих ігор з огляду на їх функціональні особливості та розвивальний потенціал, спрямований на забезпечення умов соціалізації дитини дошкільного віку. Підкреслено значення сюжетно-рольових ігор для психічного та особистісного розвитку дітей дошкільного віку, їх успішної соціалізації. Окремо акцентовано увагу на специфічних особливостях розвитку та особистісного становлення дітей дошкільного віку з ООП, ролі ігрової діяльності в створенні сприятливого освітньо-виховного простору для дітей означеної категорії. Надано характеристику сюжетно – рольовим іграм як одного з засобів соціалізації дошкільників, укладено методичні рекомендації щодо підбору та умов використання сюжетно – рольових ігор для роботи з успішної соціалізації дітей дошкільного віку з ООП в умовах ЗДО та родинному вихованні. Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута.
Опис: The qualification work is aimed at solving the problem of insufficient methodological support for the activities of teachers and parents in the pedagogical support of the process of socialization of preschool children with special needs. At the theoretical level, the concept of play as the leading activity of preschool children, its essence, functions and varieties is specified. A detailed classification of children's games is given and analyzed in view of their functional features and developmental potential, aimed at ensuring the conditions of socialization of preschool children. The significance of role-playing games for the mental and personal development of preschool children and their successful socialization is emphasized. Particular attention is paid to the specific features of the development and personal development of preschool children with special needs, the role of play activities in creating a favorable educational and educational space for children of this category. Characterization of role-playing games as one of the means of socialization of preschoolers is given, methodical recommendations are made regarding the selection and conditions of use of story-role games for work on successful socialization of preschool children with special needs in the conditions of special education and family upbringing. Thus, all the above tasks were completed, the research goal was successfully achieved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1828
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарчева.pdfПедагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.