Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корж, О.І. | - |
dc.contributor.author | Korzh, O.I. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T10:38:37Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T10:38:37Z | - |
dc.date.issued | 2023-01-17 | - |
dc.identifier.citation | Корж О.І. Педагогічні умови забезпечення успішної адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: : к. п. н., доц. Мірошніченко О. В. - Ізмаїл, 2023. - 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1831 | - |
dc.description | Diploma master's work for obtaining the educational-qualification level "master" of specialty 012 Pre-school education Izmail State Humanitarian University. Izmail, 2022. The urgency of the problem of socio-pedagogical support of adaptation of pre-schoolers to the conditions of pre-school educational organization is determined by the urgent need to educate a socially developed personality who has not only intellectual, psychological and socio-cultural potential, but also is able to successfully adapt to the modern real, dynamic changing environment. Object of the study - adaptation of children of early age to stay in pre-school. The subject of the study - pedagogical conditions for ensuring successful adaptation of children of early age to stay in pre-school. Hypothesis of the study: successful adaptation of children of early age to stay in pre-school will be successful if appropriate pedagogical conditions are applied. In the master's work the theoretical principles of studying conditions of ensuring successful adaptation in children of early age to stay in the pre-school education are revealed, analysis of methodological peculiarities of the registration of conditions for successful adaptation in children was carried out, the problems and peculiarities of interaction with parents of children of early age in pre-school education were revealed, analyzed the peculiarities of adaptation of children of early age to pre-school education as an object of interdisciplinary researches, outlined the methodical support of teachers in development of children of early age; described the creation of a social and pedagogical environment for adaptation of children of early age to pre-school education and offered organizational and methodical bases of interaction of teachers with parents in preschool education. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дипломна магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 012 Дошкільна освіта. Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Ізмаїл, 2022 . Актуальність проблеми соціально-педагогічного супроводу адаптації дошкільнят до умов дошкільної освітньої організації визначається гострою необхідністю виховання соціально розвиненої особистості, що володіє не тільки інтелектуальним, психологічним та соціокультурним потенціалом, але й здатна успішно адаптуватися до сучасного реального, динамічного мінливого навколишнього середовища. Об’єкт дослідження – адаптація у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – педагогічні умови забезпечення успішної адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти. Гіпотеза дослідження: успішна адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти буде мати успіх, якщо застосувати відповідні педагогічні умови забезпечення. У магістерській роботі розкриті теоретичні засади вивчення умов забезпечення успішної адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти, проведено аналіз методологічних особливостей створення умов забезпечення успішної адаптації у дітей, розкрили проблеми та особливості взаємодії з батьками дітей раннього віку у закладі дошкільної освіти, проаналізувати особливості адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти як об’єкт міждисциплінарних досліджень, окреслити методичний супровід педагогів у розвитку дітей раннього віку; провели характеристику створення соціально-педагогічного середовища адаптації дітей раннього віку до дошкільної освіти та запропонували організаційно-методичні основи взаємодії педагогів з батьками у дошкільній освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічний аспект | uk_UA |
dc.subject | методичний супровід | uk_UA |
dc.subject | арт-терапія | uk_UA |
dc.subject | Adaptation | uk_UA |
dc.subject | pre-school education | uk_UA |
dc.subject | pedagogical aspect | uk_UA |
dc.subject | methodical support | uk_UA |
dc.subject | art therapy | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови забезпечення успішної адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for ensuring successful adaptation of children of early age to stay in pre-school education | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 Дошкільна освіта |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корж О.І..pdf | Педагогічні умови забезпечення успішної адаптації у дітей раннього віку до перебування в закладі дошкільної освіти | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.