Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1833
Назва: Виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності
Інші назви: Education of emotional culture in children of middle preschool age by means of game activities
Автори: Олішевська, О.В.
Olishevska, O.V.
Ключові слова: емоційна культура
емоційне виховання
емоційно-моральний розвиток особистості
виховання емоційної культури
ігрова діяльність
emotional culture
emotional education
emotional and moral development of personality
education of emotional culture in children of middle preschool age
game activity
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Олішевська О.В. Виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Альтернативна освіта / Кер.: докт.пед.наук, проф. Лесіна Т.М. - Ізмаїл, 2023. - 120 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено проблему виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Робота має таку структуру: вступ, три розділи (теоретичний, методичний та практичний), висновки за розділами, список використаних джерел й додатки. Робота представлена у текстовому форматі на 118 сторінках. Мета роботи – дослідити особливості виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку та апробувати експериментальну програму розвитку емоційної культури дітей засобами ігрової діяльності. Об’єкт дослідження – розвиток емоційної культури дошкільників. Предмет дослідження – виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності. У першому розділі узагальнені теоретичні засади виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку, проаналізовані психологічні аспекти дослідження феномену «емоційна культура». Дослідженоа специфікуа психічного розвитку дітей середнього дошкільного віку. Виокремлені особливості виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку та визначеноити провідні форми і методи виховання емоційної культури у дітей означеної категорії. У другому розділі розкриті методичні особливості виховання емоційної культури у дошкільників засобами ігрової діяльності, окреслені особливості ігрової діяльності як провідного методу виховання і розвитку емоційної культури дітей; проаналізоуванийо педагогічний потенціал сюжетно-рольових ігор у вихованні емоційної культури та розвитку колективної згуртованості у дітей середнього дошкільного віку. Визначеноі психолого-педагогічні умови, що сприяють вихованню емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку. У третьому розділі виосвітленоа процес і результати дослідно-експериментальноїа роботиа з проблеми виховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності в умовах ЗДО. Проведено діагностичне дослідження з метою виявлення проблем виховання емоційної культури дошкільників. Впровадженоа експериментальнуа програмуа з виховання емоційної культури дошкільників засобами ігрової діяльності в умовах ЗДО. Матеріали , представлені в роботі можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «дошкільна педагогіка», вихователями закладів дошкільної освіти різних типів, педагогічними працівниками закладів додаткової освіти, педагогами, які працюють в альтернативних закладах дошкільної освіти, вчителями початкових класів та ін.
Опис: In the master's thesis, the problem of education of emotional culture in children of middle preschool age by means of game activities was investigated. The work has the following structure: an introduction, three sections (theoretical, methodical and practical), conclusions by section, a list of used sources and appendices. The work is presented in text format on 118 pages. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of education of emotional culture in children of middle preschool age and to test the experimental program for the development of children's emotional culture by means of game activities. The object of the research is the development of the emotional culture of preschoolers. The subject of the study is the education of emotional culture in children of middle preschool age by means of game activities. The first chapter summarizes the theoretical foundations of education of emotional culture in children of middle preschool age, analyzes the psychological aspects of the study of the phenomenon of "emotional culture". The specifics of the mental development of children of middle preschool age have been studied. Features of education of emotional culture in children of middle preschool age are singled out, and leading forms and methods of education of emotional culture in children of the specified category are defined. In the second chapter, the methodical features of education of emotional culture in preschoolers by means of game activities are disclosed, the features of game activities as a leading method of education and development of children's emotional culture are outlined; the pedagogical potential of story role-playing games in the education of emotional culture and the development of collective cohesion in children of middle preschool age is analyzed. The psychological and pedagogical conditions that contribute to the education of emotional culture in children of middle preschool age have been determined. The third chapter highlights the process and results of research and experimental work on the problem of raising emotional culture in children of middle preschool age by means of game activities in the conditions of special education. A diagnostic study was conducted in order to identify the problems of raising the emotional culture of preschoolers. An experimental program for raising the emotional culture of preschoolers by means of game activities in the conditions of special education has been implemented. The materials presented in the work can be used by students studying "preschool pedagogy", educators of various types of preschool education institutions, teaching staff of additional education institutions, teachers working in alternative preschool education institutions, primary school teachers, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1833
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олішевська О..pdfВиховання емоційної культури у дітей середнього дошкільного віку засобами ігрової діяльності3.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.