Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1835
Назва: Інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М.Монтессорі
Інші назви: Іntellectual development of a preschool child by means of didactic games according to the method of M. Montessori
Автори: Тимофєєва, Т.М.
Timofeeva, T. M.
Ключові слова: інтелект
інтелектуальний розвиток
технологія проведення
дидактичні ігри
intelligence
intellectual development
technology of conducting
didactic games
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Тимофєєва Т.М. Інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М. Монтессорі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: к. п. н. Лунгу Л. В. - Ізмаїл, 2023. - 74 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням з технології проведення дидактичних ігор за методикою М.Мотессорі у процесі інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку. У роботі розкрито теоретико-методичні аспекти дослідження формування інтелектуального розвитку дошкільників засобами дидактичної гри (суть поняття «інтелектуальний розвиток», сучасні підходи щодо інтелектуального розвитку дошкільників, аналіз проблеми реалізації теорії М.Монтессорі). Розроблено та експериментально перевірено технологію проведення дидактичних ігор за методико. М.Монтессорі, проведено дослідно-експериментальну діагностику з рівня формування інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку за методикою М.Монтессорі. уточнено показники (низький, середній, високий) рівнів сформованості інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор М.Монтессорі. Подальшого розвитку набули положення щодо проведення дидактичних ігор на заняттях у дошкільному навчальному закладі (створення емоційно-благополучної атмосфери в групі, гарантія свободи та самостійності, психологічний настрій в умовах педагогічного керівництва).
Опис: The qualification work is a theoretical and experimental study on the technology of conducting didactic games according to the method of M. Motessori in the process of intellectual development of a preschool child. The paper reveals theoretical and methodological aspects of the study of the formation of intellectual development of preschool children by means of didactic 4 play (the essence of the concept of "intellectual development", modern approaches to the intellectual development of preschool children, analysis of the problem of implementing the theory of M. Montessori). The technology of conducting didactic games according to the method of M. Montessori was developed and experimentally tested, and experimental Diagnostics was carried out on the level of formation of intellectual development of preschool children according to the method of M. Montessori. indicators (low, medium, high) of the levels of formation of intellectual development of preschool children using didactic games by M. Montessori were clarified. Further development was given to the provisions on conducting didactic games in the classroom in preschool educational institutions (creating an emotionally prosperous atmosphere in the group, guaranteeing freedom and independence, psychological mood in the conditions of pedagogical leadership).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1835
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимофєєва.pdfІнтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку засобами дидактичних ігор за методикою М. Монтессорі1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.