Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1836
Назва: Гра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку
Інші назви: The game as a means of positive socialization of the modern preschool child
Автори: Чумаченко, Кристина Володимирівна
Chumachenko, Krystyna Volodymyrivna
Ключові слова: індивідуальний підхід
гра
навчальний процес
педагогічна техніка
соціалізація
individual approach
game
educational process
pedagogical technique
socialization
Дата публікації: 17-січ-2023
Бібліографічний опис: Чумаченко К. В. Гра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: к. п. н., доц. Звєкова В. К. - Ізмаїл, 2023. - 90 с.
Короткий огляд (реферат): Дошкільний вік є унікальним і вирішальним періодом розвитку дитини, коли виникають основи особистості, складається воля і довільна поведінка, активно розвивається уява, творчість, загальна ініціативність. Однак всі ці найважливіші якості формуються не в освітній діяльності, а в головній діяльності дошкільника – у грі.  Соціалізація – це процес і результат засвоєння дітьми існуючих норм, цінностей і форм поведінки. Під соціальною компетентністю дошкільника ми розуміємо якість особистості, сформований в процесі активного освоєння соціальних відносин. Особливе місце в процесі формування соціальної компетентності дітей займає ігрова діяльність. Гра широко використовується як основний засіб соціальної інтеграції дітей, формування у них навичок соціальної поведінки. Коли дитина грається, приймаючи на себе різні ролі, відтворюючи або продумуючи ті чи інші цікаві ситуації і способи поведінки в них, його соціалізація проходить найприродніше і успішно. Граючись, дитина легше встановлює зв’язок зі світом дорослих і зі світом взагалі, у нього з’являються навички внутрішнього діалогу, реалізується установка на вираз свого внутрішнього життя і прагнення до творчості. У грі відображаються найбільш значущі події життя дитини, він щиро переживає все, що уявляє в грі. Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута.
Опис: Preschool age is a unique and decisive period of a child's development, when the foundations of personality arise, will and arbitrary behavior are formed, imagination, creativity, and general initiative are actively developed. However, all these most important qualities are formed not in educational activities, but in the main activity of a preschooler - in the game. Socialization is the process and result of children's assimilation of existing norms, values and forms of behavior. By the social competence of a preschooler, we understand the quality of personality, formed in the process of active development of social relations. A special place in the process of forming children's social competence is occupied by game activities. The game is widely used as the main means of social integration of children, formation of social behavior skills in them. When a child plays, taking on different roles, recreating or thinking through certain interesting situations and ways of behaving in them, his socialization is most natural and successful. Playing, the child more easily establishes a connection with the world of adults and with the world in general, he develops the skills of internal dialogue, the attitude towards the expression of his inner life and the desire for creativity are realized. The game shows the most significant events of the child's life, he sincerely experiences everything he imagines in the game. Thus, all the above tasks were completed, the research goal was successfully achieved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1836
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чумаченко (1).pdfГра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.