Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєкова, Вікторія Корніївна-
dc.contributor.authorZvekova, Victoria Korniivna-
dc.date.accessioned2023-01-31T11:09:46Z-
dc.date.available2023-01-31T11:09:46Z-
dc.date.issued2023-01-24-
dc.identifier.citationЗвєкова В. К. Організація здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д.пед.н., проф. Рашидов С. Ф. - Ізмаїл, 2023. - 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1837-
dc.descriptionThe problem of organizing healthy leisure time for younger schoolchildren in an inclusive environment is particularly relevant. Children's health is determined by a number of factors, among which the leading one is the way of life, the model of which younger schoolchildren adopt from family members and people around them. In modern society, a child is faced with a variety of examples of a lifestyle that is not always the best model for him. As a result, the development of healthy lifestyle skills in children of primary school age is chaotic. The purpose of the study: to theoretically substantiate the peculiarities of the process of organizing health-preserving leisure time of younger schoolchildren in an inclusive environment and to determine the existence of students' understanding of the value and significance of health and leading a healthy lifestyle through research and research. The object of the study: the process of developing healthy lifestyle skills of younger schoolchildren. The subject of the research: the process of organizing healthy leisure time for younger schoolchildren in an inclusive environment. The paper summarizes the theoretical-methodological, methodical and research results of the research. So, the following is defined: - selected scientific and theoretical foundations of integrated and inclusive education of children with special educational needs. - the essence, types and technologies of leisure activities and their specificity in working with younger schoolchildren in an inclusive environment are defined. Leisure activity is considered as a process of personal development, which includes both socio-cultural integration (adaptation, socialization, inculturation) and self-realization (individualization). Grounded features of the health care direction in working with younger schoolchildren in an inclusive environment. The psychological and pedagogical characteristics of younger schoolchildren in the process of mastering the basics of a healthy lifestyle are described. During this period, children undergo significant changes in their physical, intellectual, and emotional development, which, on the one hand, necessitates the formation of new knowledge about a healthy lifestyle and, on the other hand, becomes an opportunity for their effective assimilation due to the development of arbitrary cognitive abilities. increasing the general level of curiosity, attentiveness and observation of the child. The qualification work defines the essence of physical culture and sports work as a form of organizing health-preserving leisure time for younger schoolchildren in an inclusive environment. The final stage of the work within the framework of the development of a system of extracurricular activities aimed at forming the foundations of a healthy lifestyle in children of primary school age was the diagnosis based on the results of the research work.uk_UA
dc.description.abstractПроблема організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі є особливо актуальною. Здоров'я дітей визначається рядом факторів, серед яких провідним є спосіб життя, модель якого молодші школярі переймають від членів сім'ї і оточуючих їх людей. У сучасному суспільстві дитина стикається з різноманіттям прикладів способу життя, яке не завжди є найкращим зразком для нього. В результаті розвиток у дітей молодшого шкільного віку навичок здорового способу життя відбувається хаотично. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості процесу організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі і дослідно-пошуковою роботою визначити наявність у учнів розуміння цінності і значущості здоров'я, ведення здорового способу життя. Об'єкт дослідження: процес розвитку навичок здорового способу життя молодших школярів. Предмет дослідження: процес організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі. У роботі узагальнено теоретико-методологічні, методичні та дослідно-пошукові результати дослідження. Отже, визначено наступне: виділені науково-теоретичні основи інтегрованої та інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.. визначена сутність, різновиди і технології дозвіллєвої діяльності та її специфіка в роботі з молодшими школярами в інклюзивному середовищі. Дозвіллєва діяльність розглядається як процес особистісного становлення, що включає в себе як соціально-культурну інтеграцію (адаптація, соціалізації, інкультурація), так і самореалізацію (індивідуалізація). Обґрунтовані особливості здоров’язберігаючого напрямку в роботі з молодшими школярами в інклюзивному середовищі. Описані психолого-педагогічні характеристики молодших школярів в процесі засвоєння основ здорового способу життя. У цьому періоді у дітей відбуваються значні зміни у фізичному, інтелектуальному, емоційному розвитку, що, з одного боку, зумовлює необхідність формування нових знань про здоровий спосіб життя і, з іншого боку, стає можливістю для їх ефективного засвоєння за рахунок розвитку довільності пізнавальних здібностей, підвищення загального рівня допитливості, уважності і спостережливості дитини. У кваліфікаційній роботі визначена сутність фізкультурно-спортивної роботи як форма організації здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі. Заключним етапом роботи в рамках розробки системи заходів позаурочної діяльності, спрямованої на формування основ здорового способу життя у дітей молодшого шкільного віку, стала діагностика за результатами дослідно-пошукової роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдозвілляuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectfree timeuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UA
dc.subjectyounger schoolchildrenuk_UA
dc.subjectfamilyuk_UA
dc.titleОрганізація здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищіuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of health-preserving leisure time for younger schoolchildren in an inclusive environmentuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Звєкова_магістерська.pdfОрганізація здоров’язберігаючого дозвілля молодших школярів в інклюзивному середовищі2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.