Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицька, Ю.В.-
dc.contributor.authorLevytska, Yu.V.-
dc.date.accessioned2023-01-31T11:44:35Z-
dc.date.available2023-01-31T11:44:35Z-
dc.date.issued2023-01-24-
dc.identifier.citationЛевицька Ю.В. Моделювання освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класах : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: д.пед.н., проф. Біла О. О. - Ізмаїл, 2023. - 122 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1839-
dc.descriptionThe qualification work is laid out on 122 pages and contains three chapters, conclusions, a list of used literature, which includes 70 sources, 6 appendices. The text includes 10 figures and 3 tables. The goal is to find out and systematize scientific approaches to modeling the teacher's professional activity and, on this basis, to create a pedagogical model of educational activity with younger schoolchildren with Down syndrome in inclusive classes. Task: 1. Based on the theoretical analysis of scientific sources on the topic of the study, determine the peculiarities of the development of children with Down syndrome. 2. Find out the peculiarities of the organization of an inclusive space for children with Down syndrome, technologies and methods of corrective and developmental work with them, methods, forms, means of communication with students and their implementation in modern educational models. 3. To develop and implement an experimental model of educational activity of a primary school teacher with students with Down syndrome in inclusive classes. The object is the educational activity of a primary school teacher with students with special needs. The subject is a model of educational activity of a primary school teacher with students with Down syndrome in inclusive classes. The hypothesis is that the process of inclusive education, upbringing and harmonious development of schoolchildren with Down syndrome will be significantly improved if a model of the teacher's educational activity is implemented in a timely manner in primary school conditions, which integrates pedagogically appropriate algorithms of his joint actions with other inclusive teachers and specialists, combining a complex of timely selected special technologies, methods, methods, forms and means of multivariate corrective and developmental work with students, organizational forms of pedagogical interaction between the teacher and the students' parents, taking into account the specifics of the child's development. Scientific novelty - a model of educational activity of a primary school teacher with students with Down syndrome in inclusive classes of a special comprehensive school was designed and tested. Practical significance - the implemented pedagogical model of educational activities of an elementary school teacher with students with Down syndrome can be adapted and used by elementary school teachers, undergraduate and graduate students, as well as during their preparation for presentations at scientific and practical conferences, etc. The first chapter presents the specifics of the individual development program for students with special needs, the individual curriculum. The second chapter presents the algorithm for modeling an inclusive educational space for schoolchildren with Down syndrome, taking into account the technology of cooperation of all participants in educational activities. In the third section of the qualification work, the optimal conditions for the harmonious development of a child with Down syndrome are characterized.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота викладена на 122 сторінках і містить три розділи, висновки, список використаної літератури, у який включено 70 джерел,6 додатків. У текст включено 10 рисунків і 3 таблиці. Мета – з’ясувати та систематизувати наукові підходи до моделювання професійної діяльності вчителя та на цій основі створити педагогічну модель освітньої діяльності з молодшими школярами із синдромом Дауна в інклюзивних класах. Завдання: 1. На основі теоретичного аналізу наукових джерел з теми дослідження визначити особливості розвитку дітей із синдромом Дауна. 2. З’ясувати особливості організації інклюзивного простору для дітей із синдромом Дауна, технології та методики корекційно-розвиткової роботи з ними, методи, форми, засоби спілкування з учнями та їх втілення в сучасні освітні моделі. 3. Розробити та впровадити експериментальну модель освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класах. Об’єкт – освітня діяльність вчителя початкової школи з учнями з особливими потребами. Предмет– модель освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класах. Гіпотеза– процес інклюзивного навчання, виховання та гармонійного розвитку школярів із синдром Дауна значно покращиться, якщо в умовах початкової школи своєчасно впровадити модель освітньої діяльності вчителя, яка інтегрує педагогічно доцільні алгоритми його спільних дій із іншими інклюзивними педагогами та фахівцями, що поєднують комплекс своєчасно підібраних спеціальних технологій, методик, методів, форм і засобів поліваріативної корекційно-розвиткової роботи з учнями, організаційних форм педагогічної взаємодії вчителя з батьками учнів з урахуванням специфіки розвитку дитини. Наукова новизна - сконструйовано та апробовано модель освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класах спеціальної загальноосвітньої школи. Практична значущість - впроваджена педагогічна модель освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна може бути адаптована та використана вчителями початкових класів, студентами бакалаврату та магістратури, а також під час їхньої підготовки до виступів у науково-практичних конференціях тощо. У першому розділі подано особливості індивідуальної програми розвитку учнів з особливостями, індивідуальної навчальної програми. У другому розділі представлено алгоритм моделювання інклюзивного освітнього простору для школярів із синдромом Дауна з урахуванням технології співпраці всіх учасників навчально-виховної діяльності. У третьому розділі кваліфікаційної роботи схарактеризовано оптимальні умови для гармонійного розвитку дитини із синдромом Дауна.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectучні із синдром Даунаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхід у навчанніuk_UA
dc.subjectкомандний підхід в інклюзивній освітіuk_UA
dc.subjectтехнологія корекційно-розвиткової роботиuk_UA
dc.subjectмоделювання інклюзивного простору для школярів із синдромом Даунаuk_UA
dc.subjectstudents with Down syndromeuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectcompetency-based approach to learninguk_UA
dc.subjectteam approach in inclusive educationuk_UA
dc.subjecttechnology of corrective and developmental workuk_UA
dc.subjectmodeling of inclusive space for schoolchildren with Down syndromeuk_UA
dc.titleМоделювання освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класахuk_UA
dc.title.alternativeModeling the educational activity of a primary school teacher with students with Down syndrome in inclusive classesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левицька_магістерська.pdfМоделювання освітньої діяльності вчителя початкової школи з учнями із синдромом Дауна в інклюзивних класах2.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.