Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунтян, А.М.-
dc.contributor.authorMuntіan, Anastasiia-
dc.date.accessioned2023-01-31T12:00:35Z-
dc.date.available2023-01-31T12:00:35Z-
dc.date.issued2023-01-24-
dc.identifier.citationМунтян А.М. Інтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласника : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер.: д.пед.н., проф. Кічук Н. В. - Ізмаїл, 2023. - 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1840-
dc.descriptionQualificationworkforobtaining a master'sdegreeinthespecialty 013 Primaryeducation. Educationalprogram: "Primaryeducation. Extracurriculareducation". IzmailStateHumanitarianUniversity, Izmail, 2023 Inmodernpedagogy, theproblemofsocializationoffirstgradersisgraduallybecomingrelevant. Thisiscausedbymanyfactors: thechangeinthesocialsituationofchildren'sdevelopment, moderneducationalreforms, andthegrowthofchildren'ssocialandeducationalproblems. Socialandpedagogicalworkis a systematicactivitydesignedtohelpchildrenorganizethemselvesandestablishnormalrelationshipsathome, atschoolandinsociety. Thepurposeoftheresearchisthedevelopmentandapprovalofpedagogicalsupportintheapplicationofinteractivetechnologiesforthedevelopmentofthesocialsuccessof a first-graderin a moderneducationalinstitution. Themaster'sthesisclearlyoutlinestherelevanceoftheproblem, whichisthat a personcanfullydeveloponlythroughcommunication, activesocialactions, consciouslytransformingboththeenvironmentandoneselfintheprocessofpurposefulactivity. Andoneoftheeffectivewaysofcreatingconditionsforcommunicationofyoungerschoolchildreninclassistheuseofinteractivelearningtechnologies. Theexperimentalstudyconsistedofthreestages: I. stage - ascertainingexperiment. Atthisstage, weconductedaninitialdiagnosisofthelevelofsocialsuccessoftheexperimentalclass. Inadditiontopedagogicalobservations, wefoundoutthetypicalmethodof N. Luskunova "Whatdo I likeatschool?", andpolledparentsusingthe "Houses" and "ScaleofBeasts" methods. Thankstocomprehensivediagnostics, theinitiallevelofdevelopmentofthesocialsuccessofyoungerschoolchildrenwasrevealed. II. stageis a formativeexperiment.Atthisstage, weorganizedworktoimprovethelevelofsocialsuccessofyoungerschoolchildrenthroughpedagogicalsupportofinteractivetechnologiesduringlessons. Inparticular, throughthedevelopmentof a mathematicslessonusinginteractivelearningtechnology. III. thecontrolstage, duringwhich a re-diagnosisofthelevelofsocialsuccessofchildrenofprimaryschoolagewascarriedoutwiththehelpofinteractivetechnologies. Thismadeitpossibletotake a balancedapproachtothedevelopmentofrecommendationsfortheteacherregardingthesocialsuccessofthe first-graderwiththehelpofinteractivetechnologies. Ourresearchdoesnotcoverallaspectsoftheproblem. Weseetheprospectsforfurtherscientificresearchinthedeepeningofscientificideasabouttheroleofinteractivetechnologiesintheinterrelationshipofthechild'sactivitiesinschoolandextracurriculartimeforhissocialsuccess.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Позашкільна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет, м. Ізмаїл, 2023 р. У сучасній педагогіці проблема соціалізації першокласників поступово стає актуальною. Це зумовлено багатьма факторами: зміною соціальної ситуації розвитку дітей, сучасними освітніми реформами, зростанням соціально-виховних проблем дітей. Соціально-педагогічна робота – це систематична діяльність, покликана допомогти дітям організувати себе та встановити нормальні стосунки вдома, у школі та в суспільстві. Мета дослідження - розробка та апробація педагогічного супроводу в застосуванні інтерактивних технологій розвитку соціальної успішності першокласника в сучасному закладі освіти. У магістерський роботі чітко окреслено актуальність проблеми яка полягає в тому, що особистість повноцінно може розвиватися тільки через спілкування, активні суспільні дії, свідомо перетворюючи і оточуюче середовище, і себе в процесі цілеспрямованої діяльності. А одним із ефективних шляхів створення умов для спілкування молодших школярів на уроці є використання інтерактивних технологій навчання. Експериментальне дослідження склалась з трьох етапів: етап – констатуючий експеримент. На цьому етапі ми провели первинну діагностику рівня соціальної успішності експериментального класу. Окрім педагогічних спостережень нами було зясованно типову методику Н. Лускунової «Що мені подобається у школі?», та опитування батьків за методиками «Будиночок» та «Шкала звірів». Завдяки комплесної діагностики виявлено вихідний рівень розвитку соціальної успішності молодших школярів. етап – формуючий експеримент. На цьому етапі нами була організована робота з підвищення рівня соціальної успішності молодших школярів через педагогічний супровід інтерактивних технології під час уроків.Зокрема, через розробку уроку математики з використанням технології інтерактивного навчання. етап – контрольний, на якому здійснено повторну діагностику рівня соціальної успішності дітей молодшого шкільного віку за допомогою інтерактивних технології . Це дозволило виважено підійти до розробки рекомендацій для вчителя щодо соціальної успішності першокласника за допомогою інтерактивних технології. Проведене нами дослідження не вичерпує усі аспекти порушеної проблеми. Перспективи подальшого наукового пошуку ми вбачаємо у поглибленні наукових уявлень про роль інтерактивних технології у взаємозв’язку діяльності дитини в урочний та позаурочний час задля набуття нього соціальної успішності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA
dc.subjectсоціальна успішністьuk_UA
dc.subjectсоціальна успішність молодшого школяраuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectsocialeducationuk_UA
dc.subjectsocialsuccessuk_UA
dc.subjectsocialsuccessof a juniorhighschoolstudentuk_UA
dc.subjectinteractivetechnologiesuk_UA
dc.subjectinteractivelearninguk_UA
dc.subjectinteractivelearningtechnologiesuk_UA
dc.titleІнтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласникаuk_UA
dc.title.alternativeInteractive technologies for the development of social success of first gradersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Позашкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мунтян_магістерська.pdfІнтерактивні технології розвитку соціальної успішності першокласника3.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.