Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1852
Назва: Розвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти
Інші назви: Development of the manager's managerial potential in the context of education reform
Автори: Дем`янченко, Ірина Юріївна
Demyanchenko, Iryna
Ключові слова: управлінський потенціал
керівник закладу освіти
управлінські процеси
управлінська компетентність
розвиток управлінського потенціалу
management potential
head of an educational institution
management processes
management competence
development of management potential
Дата публікації: 30-січ-2023
Бібліографічний опис: Дем`янченко І. Ю. Розвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності : 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент. Управління навчальним закладом / Кер. : к.пед.н., доц. Яковенко О.І. – Ізмаїл, 2023. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): В скрутних умовах воєнного часу особливу роль набуває постать керівника закладу освіти, як лідера спроможного забезпечити функціонування закладу при скорочені фінансуванні, підтримати мотивацію працівників, спланувати та організувати якісний освітній і виховний процес, забезпечити необхідну інформаційну, технічну та психологічну підтримку всім причетним до освітнього середовища, а також забезпечити формування та становлення патріотичної молоді готової до національного супротиву задля процвітання України. Таким чином кваліфікаційне дослідження за темою «Розвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти» є на часі. Об’єктом дослідження є механізм розвитку управлінського потенціалу керівника закладу загальної середньої освіти. Предметом дослідження є особливості розвитку управлінського потенціалу Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Мета дослідження: вивчити особливості формування та розвитку управлінського потенціалу керівника, чинників, що впливають на ефективність його реалізації, на основі діагностики стану управлінського потенціалу Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, здійснити моніторинг загальних проблем, що виникають у керівників у процесі розвитку управлінського потенціалу ЗЗСО, розробити і обґрунтувати програму розвитку управлінського потенціалу керівника. У першому розділі «Теоретико-методичні засади розвитку управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти» розглянуто: поняття управлінського потенціалу керівника загальноосвітньої організації: сутність та чинники, що впливають на його формування і розвиток; особливості розвитку управлінського потенціалу керівників закладу освіти; теоретичні засади складання програми розвитку управлінського потенціалу керівників закладу освіти. У другом розділі «Діагностика стану управлінського потенціалу Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-дністровського району Одеської області надано загальну характеристику Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою; проведено оцінку управлінських процесів ЗЗСО на відповідність критеріям інституційного аудиту освітнього закладу; проведено аналіз управлінського потенціалу керівників Приморської гімназії у контексті задоволеності працівників результатами праці менеджменту освітнього закладу. У третьому розділі «Удосконалення розвитку управлінського потенціалу Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-дністровського району Одеської області» виконано моніторинг процесу розвитку управлінського потенціалу керівників ЗЗСО; розроблено та обґрунтовано програму розвитку управлінського потенціалу керівника для Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності розвитку управлінського потенціалу керівника ЗЗСО за умови реалізації запропонованої для Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області програми розвитку управлінського потенціалу керівника у різних закладах освіти.
Опис: In the difficult conditions of wartime, the figure of the head of an educational institution takes on a special role as a leader who is able to ensure the functioning of the institution with reduced funding, support the motivation of employees, plan and organize a quality educational and upbringing process, provide the necessary information, technical and psychological support to all those involved in the educational environment, as well as ensure the formation and development of patriotic youth ready for national resistance for the prosperity of Ukraine. Thus, the qualification research on the topic "Development of managerial potential of a leader in the context of education reform" is timely. The object of the study is the mechanism of development of managerial potential of the head of a general secondary education institution. The subject of the study is the peculiarities of the development of the managerial potential of the Primorskaya gymnasium with preschool department and primary school of the Serhiyivka village council of Bilhorod-Dnistrovskyi district of Odesa region. The purpose of the study is to study the peculiarities of the formation and development of the managerial potential of the head, the factors influencing the effectiveness of its implementation, based on the diagnosis of the state of the managerial potential of the Primorskaya gymnasium with preschool department and primary school of the Serhiyivka village council of the Bilhorod-Dnistrovsky district of the Odesa region, to monitor the common problems that arise in the process of developing the managerial potential of the general education institution, to develop and substantiate a program for the development of the managerial potential of the head. The first chapter "Theoretical and methodological foundations of managerial potential development in the context of education reform" considers: the concept of managerial potential of the head of a general education organization: the essence and factors influencing its formation and development; features of managerial potential development of heads of educational institutions; theoretical foundations of drawing up a program for the development of managerial potential of heads of educational institutions. The second chapter "Diagnostics of the state of managerial potential of the Prymorska gymnasium with preschool department and primary school of the Serhiyivka village council of the Bilhorod-Dnistrovskyi district of Odesa region" provides a general description of the Prymorska gymnasium with preschool department and primary school; an assessment of the management processes of the GSEI for compliance with the criteria of institutional audit of the educational institution; an analysis of the managerial potential of the leaders of the Prymorska gymnasium in the context of employee satisfaction with the results In the third chapter "Improving the development of managerial potential of the Prymorska gymnasium with preschool department and primary school of the Serhiyivka village council of Bilhorod-Dnistrovskyi district of Odesa region" the process of development of managerial potential of the heads of general secondary schools was monitored; a program of development of managerial potential of the head for the Prymorska gymnasium with preschool department and primary school of the Serhiyivka village council of Bilhorod-Dnistrovskyi district of Odesa region was developed and substantiated. The practical significance of the results obtained is the possibility of increasing the effectiveness of the development of the managerial potential of the head of the general secondary school, provided that the program for the development of the managerial potential of the head in various educational institutions is implemented for the Primorskaya gymnasium with a preschool department and the primary school of the Serhiyivka village council of the Bilhorod-Dnistrovskyi district of Odesa region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1852
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дем'янченко.pdfРозвиток управлінського потенціалу керівника в умовах реформування освіти1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.