Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1862
Назва: Оцінка якості та ефективності консалтингових послуг
Інші назви: Assessment of the quality and efficiency of consulting services
Автори: Попазова, А.В.
Popazova, A.
Ключові слова: консалтингова діяльність
консалтингові послуги
консультант
консультування
проєкт
якість
ефективність
consulting activity
consulting services
consultant
consulting
project
quality
efficiency
Дата публікації: 26-січ-2023
Бібліографічний опис: Попазова А.В. Оцінка якості та ефективності консалтингових послуг : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітньої програми : Економіка та управління підприємствами. Менеджмент проектів і консалтинг / Кер. : к.е.н., доц. Сорока Л. М. – Ізмаїл, 2023. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження. Останнім часом через ускладнення ринкового стану, стрімкого розвитку ринку, підвищення конкурентоспроможності підприємств та розвитку новітніх технологій управління повстала необхідність для підприємств у зважених управлінських рішеннях, нових методів до вирішення проблем, креативного мислення для аналізу, підвищення фахових навичок працівників та ін. Тому, у сфері підприємництва виникла потреба до отримання консалтингових послуг, які зможуть координувати, допомагати та вирішувати поставлені управлінські завдання. Сьогодні ринок консалтингових послуг характеризує себе як новий та інноваційний елемент в економіці, який постійно прогресує та оновлюється. При нестабільній світовій економіці, консалтингові організації мають на меті надавати своїм клієнтам багатогранний спектр послуг. Можна спостерігати, що такі організації охоплюють різні області та сфери управління. Надання послуг мають бути якісними та ефективними на всіх етапах впровадження та реалізації консалтингових рекомендацій. Тому, постає необхідність до вивчення оцінки якості та ефективності консалтингових послуг опираючись як на теоретичні засади, так і на практичні аспекти. Мета дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів оцінки якості та ефективності консалтингових послуг, проаналізувавши господарську діяльність та здійснивши оцінку консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер» надати шляхи щодо підвищення якості та ефективності консалтингових послуг. Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: проаналізувати поняття, сутність та особливості консалтингових послуг; дослідити зміст якості та ефективності консалтингових послуг; розглянути методичні засади щодо оцінки якості та ефективності консалтингових послуг; надати загальну характеристику та фінансово-економічну оцінку результатів діяльності ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; проаналізувати консалтингові послуги ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; здійснити оцінку якості та ефективності консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; дослідити етапи реалізації консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; здійснити розробку та обґрунтування шляхів підвищення якості та ефективності консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер». Об'єктом дослідження виступає оцінка якості та ефективності консалтингових послуг. Предметом дослідження обрано шляхи підвищення якості та ефективності консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер». Методи дослідження. У процесі дослідження ми використовували наступні методи: теоретичного аналізу та узагальнення (при дослідженні теоретичних аспектів якості та ефективності консалтингових послуг підприємства, при аналізі поняття та сутності консалтингових послуг, а також методичних засад щодо оцінки якості та ефективності консалтингових послуг), систематизації (для угрупування теоретичних даних та наукової літератури), метод коефіцієнтів (для оцінки результатів діяльності ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»), метод експертного оцінювання – опитування (при дослідженні якості та ефективності консалтингових послуг) та порівняння (при аналізі результатів опитування). Джерельна база дослідження. Дослідження ґрунтувалося на інформації, яка подана у тематичних підручниках, навчальних посібниках, наукових виданнях, науково-практичних конференціях, збірниках статей. Структура та обсяг роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури, який налічує 43 найменувань, додатків. Зміст кваліфікаційної роботи викладений на 84 сторінках друкованого тексту, який включає 15 рисунків і 17 таблиць. У першому розділі проаналізовано поняття, сутність та особливості консалтингових послуг; досліджено зміст якості та ефективності консалтингових послуг; розглянуто методичні засади щодо оцінки якості та ефективності консалтингових послуг. У другому розділі надали загальну характеристику та фінансово-економічну оцінку результатів діяльності ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; здійснили аналіз консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; надали оцінку якості та ефективності консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер». У третьому розділі дослідили етапи реалізації консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер»; здійснили розробку та обґрунтування шляхів підвищення якості та ефективності консалтингових послуг ТОВ «Ресурс Консалтинг Партнер».
Опис: Relevance of research. Recently, due to the complication of the market situation, the rapid development of the market, the increase in the competitiveness of enterprises and the development of the latest management technologies, there has been a need for enterprises to make balanced management decisions, new methods for solving problems, creative thinking for analysis, improving the professional skills of employees, etc. Therefore, in the field of entrepreneurship, there is a need to obtain consulting services that can coordinate, help and solve the management tasks. Today, the market of consulting services characterizes itself as a new and innovative element in the economy, which is constantly progressing and updating. In an unstable world economy, consulting organizations aim to provide their clients with a multifaceted range of services. It can be observed that such organizations cover different areas and spheres of management. The provision of services must be high-quality and effective at all stages of implementation and implementation of consulting recommendations. Therefore, there is a need to study the assessment of the quality and effectiveness of consulting services based on both theoretical principles and practical aspects. The purpose. The purpose of the qualification work is to study the theoretical aspects of assessing the quality and efficiency of consulting services, after analyzing the economic activity and evaluating the consulting services of LLC «Resource Consulting Partner», to provide ways to improve the quality and efficiency of consulting services. To achieve this goal, in the process of qualifying work should solve the following tasks: analyze the concept, essence and features of consulting services; to investigate the content of the quality and effectiveness of consulting services; to consider methodological principles for assessing the quality and effectiveness of consulting services; provide a general description and financial and economic assessment of the results of the activities of LLC «Resource Consulting Partner»; to analyze the consulting services of LLC «Resource Consulting Partner»; evaluate the quality and effectiveness of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner»; investigate the stages of realization of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner»; develop and justify ways to improve the quality and efficiency of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner». The object of the research is the evaluation of the quality and efficiency of consulting services. The subject of the quality and efficiency of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner» were chosen as the subject of the research. Research methods. In the process of research, we used the following methods: theoretical analysis and generalization (when studying theoretical aspects of the quality and efficiency of consulting services of the enterprise, when analyzing the concept and essence of consulting services, as well as methodological principles for assessing the quality and efficiency of consulting services), systematization (for grouping theoretical data and scientific literature), the method of coefficients (for evaluating the results of the activities of LLC «Resource Consulting Partner»), the method of expert evaluation – survey (when examining the quality and efficiency of consulting services) and comparison (when analyzing the results of the survey). Source base of research. The research was based on the information presented in thematic textbooks, study guides, scientific publications, scientific and practical conferences, collections of articles. Structure and scope of work. The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used sources and literature, which includes 43 names, appendices. The content of the qualification work is laid out on 84 pages of printed text, which includes 15 figures and 17 tables. The first section analyzes the concept, essence and features of consulting services; the content of the quality and efficiency of consulting services was investigated; methodical principles for assessing the quality and efficiency of consulting services are considered. In the second section, a general description and financial and economic assessment of the results of the activities of LLC «Resource Consulting Partner» were provided; performed an analysis of the consulting services of LLC «Resource Consulting Partner»; provided an assessment of the quality and effectiveness of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner». In the third section, the stages of implementation of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner» were investigated; carried out the development and substantiation of ways to improve the quality and efficiency of consulting services of LLC «Resource Consulting Partner».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1862
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попазова_диплом.pdfОцінка якості та ефективності консалтингових послуг1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.