Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрецу, Віра Петрівна-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:34:27Z-
dc.date.available2023-02-15T08:34:27Z-
dc.date.issued2023-01-23-
dc.identifier.citationКрецу В. П. Розвиток креативного мислення молодших школярiв у процесi навчання iнтегрованого курсу «Я дослiджую свiт» : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: к.пед.н, доцент Граматик Н.В. - Ізмаїл, 2023. - 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1866-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота студентки педагогічного факультету освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Ізмаїл, 2023. Кваліфікаційна робота має таку структуру: вступ, три розділи, висновки до кожного розділу, загальні висновки, список використаних джерел та додатки. Загальний обсяг роботи – 86 сторінок, з яких – 73 сторінки основного тексту. Актуальність дослідження полягає в тому, що нова філософія освіти, становлення Нової української школи спрямовані на формування творчої та критично мислячих учнів. З огляду на це, початкова освіта займає пріоритетну позицію в системі загальної середньої освіти та виступає підґрунтям формування ініціативної особистості, креативність і творчість якої буде сприяти розвитку суспільства і держави. Мета дослідження – визначити й експериментально апробувати методику розвитку креативного мислення молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Об’єкт дослідження – процес розвитку креативного мислення молодших школярів. У праці використано теоретичні методи – вивчення та аналіз психолого-педагогічних і методичних джерел з проблеми дослідження, фахових періодичних видань; спостереження за освітнім процесом початкової школи; емпіричні методи – анкетування, тестування; методи математичної статистики – реєстрація, визначення середніх величин. Теоретичне значення кваліфікаційної роботи полягає у поглибленому вивченні педагогічної категорії «креативне мислення» молодших школярів та її розгляді у контексті пізнавальної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що визначено педагогічні умови розвитку креативного мислення молодших школярів, які можна впроваджувати вчителями та здобувачами вищої освіти безпосередньо в освітню практику школи першого ступеня. У першому розділі «Теоретичні аспекти креативної освіти молодших школярів» схарактеризовано креативність як предмет науково-педагогічних досліджень та як невід’ємний складник SOFT SKILLS в умовах Нової української школи; розглянуто креативне мислення як когнітивний аспект творчої діяльності молодших школярів. Другий розділ «Дидактичні складові розвитку та формування креативного мислення молодших школярів» присвячено дослідженню умов та принципів формування креативного мислення молодших школярів; опису своєрідності розвитку креативного мислення молодших школярів; характеристиці сучасних технологій формування креативного мислення молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». У третьому розділі «Методичні особливості організації розвитку креативного мислення на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» висвітлено методи та прийоми формування креативного мислення учнів на уроках курсу інтегрованого курсу «Я досліджую світ», особливості організації креативної діяльності молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» тощо. Висновки. Ефективним розвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках «Я досліджую світ» можливий при забезпеченні дотримання таких педагогічних умов: врахування вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів; проблемний виклад навчального матеріалу; використання сучасних інноваційних технологій вивчення освітньої галузі «Природознавство»; стимулювання позитивних емоцій в учнів під час творчого процесу, дієвість їхньої творчої; застосування міжпредметних зв’язків у навчанні та інтеграція змісту мистецьких дисциплін; практичне спрямування набутих знань; залучення молодших школярів до пізнавальної науково-дослідної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectінтегрований курс «Я досліджую світ»uk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРIВ У ПРОЦЕСI НАВЧАННЯ IНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛIДЖУЮ СВIТuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крецу_магістерська.pdfРозвиток креативного мислення молодших школярiв у процесi навчання iнтегрованого курсу «Я дослiджую свiт»2.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.