Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1870
Назва: Педагогічні умови забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою
Інші назви: Pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of younger schoolchildren with low self-esteem
Автори: Врємя, Вікторія Анатоліївна
Vryemya, Viktoria Anatoliivna
Дата публікації: 24-січ-2023
Бібліографічний опис: Врємя В. А. Педагогічні умови забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер.: к. пед. н., в.о. доц. Сич Ю. І.- Ізмаїл, 2023. - 88 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження полягає в тому, що боротьба за підвищення якостей навчання та засвоєння знань продовжує залишатися головним завданням на сьогоднішній день. Але зазвичай поза увагою залишаються діти із заниженою самооцінкою. Гіпотезою послужило припущення про те, що успішність навчання молодшого школяра визначають особливості та рівень самооцінки. Магістерська робота є дослідно-експериментальним дослідженням. У роботі з’ясовано поняття самооцінка в працях вітчизняних і зарубіжних психологів, охарактеризовано психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку, обґрунтовано особливості забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів в сучасних умовах. Мета дослідження – теоретично та емпірично дослідити педагогічні умови забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою. Дослідно-експериментальна робота включала три етапи: діагностичний, формуючий, і аналітичний. Діти вчаться в початковій школі, де побудована освітня програма з урахуванням їх психічного та фізичного розвитку. Спільно з фахівцями, що працюють в освітньому закладі, ми вибрали три методики для оцінки ефективності педагогічних умов забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою. Формуючий етап експерименту полягав у реалізації педагогічних умов забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою. На заключному етапі дослідно-експериментальної роботи було проведено повторне дослідження, в ході якого вирішувалося завдання перевірки ефективності педагогічних умов забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою. Результати досліджень педагогічних умов забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою дають змогу зробити такі висновки: що що в учнів першого класу спостерігається позитивна динаміка навчальної самооцінки; діти стали більшою мірою адекватно оцінювати свою навчальну діяльність, здійснювати самоконтроль у процесі вчення та самооцінювання на уроці, змогли наблизитися до адекватного рівня оцінювання своїх здібностей та можливостей на уроках у школі. Саме тому можемо стверджувати, що педагогічні прийоми, описані в дослідженні, можуть бути використані для формування навчальної самооцінки першокласників у урочній діяльності початкової школи.
Опис: The relevance of the research topic lies in the fact that the struggle to improve the quality of education and the assimilation of knowledge continues to be the main task today. But children with low self-esteem are usually overlooked. The hypothesis was the assumption that the educational success of a junior high school student is determined by the characteristics and level of self-esteem. The master's thesis is an experimental research. The paper clarifies the concept of self-esteem in the works of domestic and foreign psychologists, characterizes the psychological and pedagogical features of children of primary school age, substantiates the features of ensuring the positive dynamics of educational achievements of primary school children in modern conditions. The purpose of the study is to theoretically and empirically investigate the pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of younger schoolchildren with low self-esteem. Research and experimental work included three stages: diagnostic, formative, and analytical. Children study in primary school, where an educational program is built taking into account their mental and physical development. Together with specialists working in an educational institution, we have chosen three methods for evaluating the effectiveness of pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of younger schoolchildren with low self-esteem. The formative stage of the experiment consisted in the implementation of pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of younger schoolchildren with low self-esteem. At the final stage of research and experimental work, a repeated study was conducted, during which the task of verifying the effectiveness of pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of younger schoolchildren with low self-esteem was solved. The results of research on pedagogical conditions for ensuring the positive dynamics of educational achievements of junior high school students with low self-esteem make it possible to draw the following conclusions: that positive dynamics of academic self-esteem are observed in first-grade students; children began to more adequately assess their educational activities, exercise self-control in the process of learning and self-assessment in class, were able to approach an adequate level of assessment of their abilities and opportunities in school lessons. That is why we can claim that the pedagogical techniques described in the study can be used to form the educational self-esteem of first graders in the classroom activities of primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1870
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Врємя_магістерська.pdfПедагогічні умови забезпечення позитивної динаміки навчальних досягнень молодших школярів із заниженою самооцінкою1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.