Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1896
Назва: Сучасні підходи до оснащення майстерень в закладах загальної середньої освіти
Інші назви: Modern approaches to equipping workshops in institutions of general secondary education
Автори: Шаргородський, Сергій В’ячеславович
Shargorodskyi, Serhiy Vyacheslavovych
Ключові слова: оснащення
майстерні
вимоги
якість
трудові навички
технології
освітній процес
виробництво
equipment
workshops
requirements
quality
labor skills
technologies
educational process
production
Дата публікації: 25-січ-2023
Бібліографічний опис: Шаргородський С. В. Сучасні підходи до оснащення майстерень в закладах загальної середньої освіти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта, освітньої програми: «Середня освіта: трудове навчання та технології» / Кер.: канд. пед. н., доц. Яренчук Л. Г. – Ізмаїл, 2023. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на тему «Сучасні підходи до оснащення майстерень в закладах загальної середньої освіти» спрямована на дослідження проблеми створення навчально-виробничої бази закладу загальної середньої освіти для якісного забезпечення технологічної підготовки учнів на рівні сучасних вимог освіти. Проблема забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним обладнанням являє собою фундаментальне завдання функціонування системи технологічної освіти. Підвищення ролі і значення трудової підготовки учнів в сучасних умовах обумовлено не лише тим, що значна частина випускників закладів загальної середньої освіти іде працювати безпосередньо в різні сфери народного господарства, але й тим, що в самому суспільному виробництві відбувається перерозподіл функцій між людиною і технікою. Вдосконалення політехнічної підготовки учнів має два аспекти: науковий і особистісний. Саме особистісний аспект передбачає формування в учнів знань, вмінь, навичок позакласних занять з науки і техніки, суспільно корисної та виробничої праці учнів. Для вирішення цієї задачі великого значення набуває продумана система вимог до навчально-виробничих майстерень. Актуальність теми кваліфікаційної роботи визначається необхідністю покращення стану трудового навчання та навчання технологій в закладах загальної середньої освіти, посилення політехнічної спрямованості змісту освіти шляхом приділення більшої уваги практичним та лабораторним заняттям з технологій. А це можливо лише за умови наявності сучасного обладнання у навчально-виробничих майстернях закладів загальної середньої освіти. Об’єктом дослідження є цілеспрямований процес створення навчально виробничої бази закладу загальної середньої освіти для якісного забезпечення трудової, профільної і професійної підготовки учнів на рівні сучасних вимог освіти. Предмет дослідження є формування в учнів уявлень про сучасне виробництво, актуалізація питань їх професійного самовизначення шляхом проведення всебічної профорієнтаційної роботи з урахуванням потреб регіонального ринку праці. Мета дослідження – проведення теоретичного і практичного аналізу відповідності умов оснащення навчально-виробничих майстерень закладів загальної середньої освіти і трудового навчання в цілому вимогам і якості професійного становлення особистості для участі у процесі сучасного виробництва. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел. Загальний обсяг кваліфікаційного дослідження складає 71 сторінка, з них 65 сторінок основного тексту. За результатами роботи зроблено висновки, що рішення проблеми визначення оптимального режиму роботи учнів у майстернях полягає в інтенсифікації освітнього процесу. Але це неможливо без якісного оснащення навчальних майстерень, оскільки в учнів, що навчаються в майстернях, які відповідають сучасним вимогам процес формування знань, вмінь і навичок протікає швидше і якісніше. Ключові слова: оснащення, майстерні, вимоги, якість, трудові навички, технології, освітній процес, виробництво.
Опис: The qualification work on the topic "Modern approaches to equipping workshops in institutions of general secondary education" is aimed at researching the problem of creating an educational and production base of an institution of general secondary education to ensure high-quality technological training of students at the level of modern educational requirements. The problem of providing institutions of general secondary education with modern equipment is a fundamental task of the functioning of the technological education system. Increasing the role and importance of student labor training in modern conditions is due not only to the fact that a large part of graduates of general secondary education institutions go to work directly in various spheres of the national economy, but also to the fact that in social production itself there is a redistribution of functions between man and technology. Improving the polytechnic training of students has two aspects: scientific and personal. It is the personal aspect that involves the formation of students' knowledge, abilities, skills of extracurricular activities in science and technology, socially useful and industrial work of students. To solve this problem, a well-thought-out system of requirements for educational and production workshops is of great importance. The relevance of the topic of the qualification work is determined by the need to improve the state of labor training and the introduction of technologies in general secondary education institutions, to strengthen the polytechnic orientation of the content of education by paying more attention to practical and laboratory classes on technologies. And this is possible only if modern equipment is available in educational and production workshops of general secondary education institutions. The object of the study is the purposeful process of creating an educational and production base of a general secondary education institution for quality provision of labor, professional and professional training of students at the level of modern educational requirements. The subject of the study is the formation of students' ideas about modern production, the actualization of their professional self-determination by conducting comprehensive career guidance work taking into account the needs of the regional labor market. The purpose of the study is to carry out a theoretical and practical analysis of the compliance of the conditions of equipping educational and production workshops of institutions of general secondary education and labor training in general with the requirements and quality of the professional formation of an individual for participation in the process of modern production. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, and a list of used literary sources. The total volume of the qualification study is 71 pages, of which 65 pages are the main text. Based on the results of the work, it was concluded that the solution to the problem of determining the optimal mode of work of students in the workshops lies in the intensification of the educational process. But this is impossible without high-quality equipment of training workshops, since the process of forming knowledge, skills and abilities is faster and better for students studying in workshops that meet modern requirements. Keywords: equipment, workshops, requirements, quality, labor skills, technologies, educational process, production.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1896
Розташовується у зібраннях:014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Шаргородський С.В..pdfСучасні підходи до оснащення майстерень в закладах загальної середньої освіти747.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.