Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудінова, Марина-
dc.contributor.authorKudinova, Maryna-
dc.date.accessioned2023-03-16T08:38:20Z-
dc.date.available2023-03-16T08:38:20Z-
dc.date.issued2023-01-26-
dc.identifier.citationКудінова М. А. Англомовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресата : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.022 Англійська мова і література, освітньої програми: Середня освіта: англійська мова і література / Кер. : канд. філол. н., доц. Четверікова О. Р. – Ізмаїл, 2023. – 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1904-
dc.description.abstractАктуальність теми. В ситуації воєнного стану в Україні громадянам, незалежно від віку, слід бути не лише пасивними спостерігачами, але й активними учасниками «Інформаційного фронту», одним з направлень якого є представлення України та українців на міжнародній арені, у світовому медіапросторі та соціальних мережах, що неможливо без навичок медіаграмотності та володіння іноземною мовою на рівні, достатньому для створення англомовного інформаційного тексту, який би об’єктивно висвітлював українську дійсність. Тому всебічне дослідження інформаційного англомовного тексту та його лінгво-стилістичних засобів впливу на адресата має сприяти вирішенню цієї складної проблеми. Метою дослідження є визначення понятійних категорій сучасного англомовного інформаційного тексту в інформаційному просторі інтернет-ЗМІ та в соціальних мережах та лінгво-стилістичних засобів виразності, які застосовує автор тексту для здійснення впливу на адресата, а також впровадження результатів дослідження в зміст освіти з предмету “Англійська мова” для 11 класу рівня стандарт. Завданнями дослідження є: дослідити жанрові особливості англомовного інформаційного тексту; проаналізувати особливості дослідження інформаційного тексту в міждисциплінарному вимірі та його структурні компоненти та зміст тексту; розглянути лінгвістичні особливості комунікації автора з аудиторією та наявність маніпулятивних технологій впливу на адресата; вивчити художні засоби виразності, що використовуються для підсилення впливу та емоційного забарвлення тексту; розглянути методи і прийоми формування навичок письмового мовлення в учнів старшої школи 11 класу закладів загальної середньої освіти та запропонувати інтегрований урок англійської мови на тему “Школа сучасного журналіста”. Об’єктом дослідження є англомовний інформаційний текст у міждисциплінарному контексті. Предметом дослідження є лінгво-стилістичні засоби впливу на адресата. Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи нами були використані наступні методи дослідження: теоретичні – теоретико-методологічний аналіз і синтез сучасного медіа простору та соціальних мереж, філологічної, філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури, змісту освітніх програм для здобувачів середньої освіти; системний та функціональний аналіз, порівняння, класифікація, систематизація й узагальнення теоретичних і експериментальних даних, індукції, дедукції, абстрагування; емпіричні – опитування, узагальнення педагогічного досвіду, педагогічного експерименту. Джерельна база. Проблеми жанрової специфіки інформаційного тексту у своїх наукових доробках розглядали Дреслер В., Загнітко А. П., Кочан І., Радзієвська Т.В., Самочорнова О. А, Сніжко О., Сидоренко Т.М., Стороженко Л.Г., Шевченко Л.І., Четверікова О.Р., Шаповалова Г. В., Шебештян Я. М. Лінгвістичні аспекти впливу сучасного англомовного інформаційного тексту на аудиторію у своїх роботах вивчали Hughes G., Бойчук Н., Вишнівський Р., Головач Т.М., Голянич М. І., Григорчук П. Ю., Дуденко О. В., Єфімов Л. П., Іванишин Н. Я., Ріжко Р. Л., Стефурак Р. І, Харкавців І. та ін. Формування навичок та умінь створення англомовного інформаційного тексту в закладах ЗЗСО досліджували Карпюк О.Д. Орлова О.В., Орлов О.П., Четверікова О.Р. та ін. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати й матеріали кваліфікаційної роботи знайдуть застосування під час укладання програм інших закладів освіти, формування навчально-методичного забезпечення для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, працівників відділів освіти територіальних громад, що здійснюють методологічну підтримку закладів загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectадресатuk_UA
dc.subjectinformation,uk_UA
dc.subjecttextuk_UA
dc.subjectmeansuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectaddresseeuk_UA
dc.titleАнгломовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресатаuk_UA
dc.title.alternativeEnglish informative text as multidimensional means of influence on addresseeuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: англійська мова і література

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудінова М. робота.docxАнгломовний інформаційний текст як багатовимірний засіб впливу на адресата3.56 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.