Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерненко, С.В.-
dc.contributor.authorChernenko, S.-
dc.date.accessioned2023-06-30T08:03:59Z-
dc.date.available2023-06-30T08:03:59Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.citationЧерненко С.В. Розробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів» : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: Економіка та управління підприємством» / Кер.: к.екон.н., доц. Сорока Л. М. – Ізмаїл, 2023. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1937-
dc.descriptionRelevance of research. In the modern conditions of functioning of the market economy, it is necessary to constantly look for ways to improve the marketing strategy of the enterprise. This interaction is important for ensuring the competitiveness of the enterprise, because with the help of obtaining information that usually reflects the state and situation in the market, it is possible to increase the demand for products. Having a sufficient amount of information, the enterprise can effectively solve tasks and make management decisions. Modern marketing is impossible without an established system of communication interaction of market subjects, which is used to transmit and receive relevant information in order to achieve the company's goals. The purpose. The purpose of the qualification work is to improve the scientific and methodological approaches to the development and substantiation of the marketing strategy of a modern enterprise in order to increase the level of efficiency of the economic activity of Prestige Production of Modern Furniture LLC. Based on the purpose of the research, the following tasks can be formulated: − consider the theoretical and methodological foundations of the development and justification of the enterprise's marketing strategy; - carry out a comprehensive analysis of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - evaluate the marketing activity of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - to develop a marketing strategy of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - justify the feasibility of implementing the proposed marketing strategy at "Prestige Modern Furniture Production" LLC. The object of the study is the theoretical and practical aspects of the development of the marketing strategy of the enterprise. The subject of the research is the marketing strategy of "Prestige Modern Furniture Production" LLC. Research methods. The following methods of scientific research were used in the preparation of the qualification work: theoretical generalization, economic analysis, systematization, monitoring and comparison. Research source base. The study was based on the results of research by scientists in professional articles and monographs, textbooks and training manuals on this topic, external and internal reporting of the enterprise, materials posted on the Internet. Structure and scope of work. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and literature. The content of the qualification work is presented on 72 pages of printed text, which contains 9 figures and 13 tables. In the first section of the study, the concepts, types and features of marketing strategies were considered; the component systems of marketing strategies are analyzed; the methodological principles of the selection, development and justification of the enterprise's marketing strategy were investigated. In the second section, a general description of Prestige Modern Furniture Production LLC was provided; analyzed the financial and economic indicators of the enterprise's economic activity; determined the assessment of the marketing activity of "Prestige Modern Furniture Production" LLC. In the third section, the choice of the marketing strategy of Prestige Modern Furniture LLC was substantiated; developed a marketing strategy for Prestige Production of Modern Furniture LLC; as well as justified the feasibility and effectiveness of its implementation at the Prestige Modern Furniture Production LLC.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження. В сучасних умовах функціонування ринкової економіки необхідно постійно шукати шляхи покращення маркетингової стратегії підприємства. Ця взаємодія є важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства, оскільки за допомогою отримання інформації, яка зазвичай відображає стан і положення на ринку, можна збільшити попит на продукцію. Маючи достатню кількість інформації, підприємство може ефективно вирішувати завдання та приймати управлінські рішення. Сучасний маркетинг неможливий без налагодженої системи комунікаційної взаємодії суб’єктів ринку, за допомогою якої здійснюється передача та отримання відповідної інформації з метою досягнення поставлених цілей підприємства. Мета дослідження. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні науково-методичних підходів до розробки та обґрунтування маркетингової стратегії сучасного підприємства з метою підвищення рівня ефективності господарської діяльності ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Виходячи з мети дослідження можна сформулювати наступні завдання: − розглянути теоретико-методологічні основи розробки та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства; − здійснити комплексний аналіз ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − оцінити маркетингову діяльність ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − розробити маркетингову стратегію ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − обґрунтувати доцільність впровадження запропонованої маркетингової стратегії на ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Об'єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження виступає маркетингова стратегія ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Методи дослідження. При підготовці кваліфікаційної роботи були використані наступні методи наукового дослідження: теоретичного узагальнення, економічного аналізу, систематизації, моніторинг та порівняння. Джерельна база дослідження. Дослідження ґрунтувалося на результатах досліджень науковців у фахових статтях і монографіях, підручниках та навчальних посібниках з даної тематики, зовнішньої та внутрішньої звітністі підприємства, матеріалах, розміщені в мережі Інтернет. Структура та обсяг роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури. Зміст кваліфікаційної роботи викладено на 72 сторінках друкованого тексту, який містить 9 рисунків та 13 таблиць. У першому розділі дослідження було розглянуто поняття, види та особливості маркетингових стратегій; проаналізовано складові системи маркетингових стратегій; досліджено методологічні засади вибору, розробки та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства. У другому розділі надали загальну характеристику ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; проаналізували фінансово-економічні показники господарської діяльності підприємства; визначили оцінку маркетингової діяльності ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». У третьому розділі було обґрунтувано вибір маркетингової стратегії ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; розроблено маркетингову стратегію для ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; а також обґрунтовано доцільність та ефективність її впровадження на підприємстві ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегічний рістuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectрекламні заходиuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectрекламний бюджетuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectstrategic growthuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectadvertising activitiesuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectadvertising budgetuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.titleРозробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and substantiation of the marketing strategy of the LLC "Production of modern furniture»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черненко диплом.pdfРозробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів»1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.