Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовженко, Інна Олегівна-
dc.contributor.authorDovzhenko, Inna-
dc.date.accessioned2023-07-14T06:59:54Z-
dc.date.available2023-07-14T06:59:54Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.citationДовженко І. О. Система ставлень як чинник соціалізації в підлітковому віці : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер.: д.псих.н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2023. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1957-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the problem of the system of attitudes as a factor of socialization in adolescence. A large number of literary sources were studied. Various foreign and domestic theories and concepts became the basis of the research source base. The methodological basis of the research is a variety of methods, experiments and theories. The qualification work describes theoretical approaches to the interpretation of the problem of socialization processes in view of their influence on the development and formation of an individual who is at the beginning of his conscious life path. The second section of the work contains a summary of the organization of experimental research with an emphasis on the characteristic characteristics of attitudinal phenomena. A conclusion is formulated about the significance of the adolescent's experience of the quality of his own social behavior under the influence of his own family circumstances. Conclusions regarding practical work with children from different types of families are formulated.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі системи ставлень як чинника соціалізації в підлітковому віці. Була опрацьованна велика кількість літературних джерел. Основою джерельної бази дослідження стали різноманітні зарубіжні та вітчизняні теорії і концепції. Методологічну основу дослідження становлять різноманітні методи, експерименти та теорії. У кваліфікаційній роботі наведено опис теоретичних підходів до трактування проблеми соціалізаційних процесів з огляду на їх вплив на розвиток і становлення особистості, яка знаходиться на початку свого усвідомленого життєвого шляху. Другий розділ роботи містить зведення організації експериментального дослідження з наголосом на ознакових характеристиках ставленнєвих явищ. Сформульовано висновок про значущість переживання підлітком якості власної соціумної поведінки під впливом власних сімейних обставин. Сформульовано висновки щодо практичної роботи з дітьми із різнотипних сімей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectСистема ставленьuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectспрямованість особистостостіuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectAttitude systemuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectpersonality orientationuk_UA
dc.subjectmental stateuk_UA
dc.titleСистема ставлень як чинник соціалізації в підлітковому віціuk_UA
dc.title.alternativeThe system of attitudes as a factor of socialization in adolescenceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дипломна_робота Довженко.pdfСистема ставлень як чинник соціалізації в підлітковому віці2.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.