Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакєєва, Є. О.-
dc.contributor.authorMakeeva, E.-
dc.date.accessioned2024-02-19T09:08:39Z-
dc.date.available2024-02-19T09:08:39Z-
dc.date.issued2024-01-25-
dc.identifier.citationМакєєва Є. О. Удосконалення системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій (на прикладі Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області) : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент. Освітньої програми: Менеджмент. Управління навчальний закладом / Кер.: канд. пед. н., доц. Яковенко О. І. – Ізмаїл, 2024. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2015-
dc.descriptionThe implementation and implementation of innovative activities in educational institutions requires the implementation of an effective system of motivation of pedagogical workers, which confirms the relevance of the chosen topic of the qualification work. The object of the research is the system of motivating teachers to implement innovations. The subject of the study is the formation of a system of motivation of pedagogical workers to implement innovations. The purpose of the research is to study the theoretical foundations of the formation of the system of motivation of pedagogical workers to implement innovations, and also to determine the directions of its improvement by analyzing the current system of motivation in the Primorsky Gymnasium. In the first chapter "Theoretical foundations of the system of motivating teachers to introduce innovations" the essence and content of the system of motivating teachers to introduce innovations, methods of material and moral motivation of teachers to introduce innovations, methods of evaluating the effectiveness of the system of motivating teachers to introduce innovations are investigated. In the second chapter, "Analysis of the system of motivation of teaching staff to implement innovations in the Primorsky Gymnasium", the organizational and economic characteristics of the Primorsky Gymnasium are given, a study of the current system of motivation of teaching staff to implement innovations was carried out, and the effectiveness of the system of motivation of teaching staff to the implementation of innovations was carried out. In the third section, "Directions for improving the system of motivation of teaching staff of the Primorsky Gymnasium to implement innovations", the ways of improving the system of motivating teaching staff to implement innovations are defined, a program for improving the system of motivating teaching staff to implement innovations is developed, and the social effect of the implementation of the proposed measures is also determined. Based on the results of the study, the content of the category "motivation of teaching staff to implement innovations" was clarified. The practical significance of the obtained results is that the results of the study and the developed program can contribute to increasing the effectiveness of the system of motivation of pedagogical workers of Primorsky Gymnasium to implement innovations.uk_UA
dc.description.abstractВпровадження та здійснення інноваційної діяльності в закладах освіти вимагає впровадження ефективної системи мотивації педагогічних працівників, що підтверджує актуальність обраної теми кваліфікаційної роботи. Об’єкт дослідження – система мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій. Предмет дослідження – формування системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій. Мета дослідження - вивчити теоретичні засади формування системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, а також здійснивши аналіз діючої системи мотивації у Приморській гімназії визначити напрями її удосконалення. У першому розділі «Теоретичні засади системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій» досліджено сутність і зміст системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, методи матеріальної та моральної мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, методи оцінки ефективності системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій. У другому розділі “Аналіз системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій у Приморській гімназії” наведена організаційно-економічна характеристика Приморської гімназії, проведено дослідження діючої системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, здійснена ефективності системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій. У третьому розділі “Напрями удосконалення системи мотивації педагогічних працівників Приморської гімназії до впровадження інновацій” визначено шляхи удосконалення системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, розроблена програма удосконалення системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій, а також визначено соціальний ефект від впровадження запропонованих заходів. За результатами дослідження уточнено зміст категорії «мотивація педагогічних працівників до впровадження інновацій». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати дослідження та розроблена програма можуть сприяти підвищенню ефективності системи мотивації педагогічних працівників Приморської гімназії до впровадження інновацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваційна діяльність закладу освітиuk_UA
dc.subjectсистема мотивації педагогічних працівниківuk_UA
dc.subjectмотивація педагогічних працівників до впровадження інноваційuk_UA
dc.subjectсистема мотивації педагогічних працівників до впровадження інноваційuk_UA
dc.subjectinnovative activity of the educational institutionuk_UA
dc.subjectsystem of motivation of teaching staffuk_UA
dc.subjectmotivation of teaching staff to introduce innovationsuk_UA
dc.subjectsystem of motivating teaching staff to introduce innovationsuk_UA
dc.titleУдосконалення системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій (на прикладі Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області)uk_UA
dc.title.alternativeImproving the system of motivating teaching staff to implement innovations (on the example of the Primorsky Gymnasium with a preschool department and a primary school of the Sergiyiv settlement council of the Bilhorod-Dnistrovskyi district of the Odesa region)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макєєва_диплом.pdfУдосконалення системи мотивації педагогічних працівників до впровадження інновацій (на прикладі Приморської гімназії з дошкільним відділенням та початковою школою Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області)1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.